SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga nou eens niet lopen haten stom wicht. Ik zeg alleen dat anderhalf uur voor een proefwerk niet uitzonderlijk is.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:21 schreef Snowbells het volgende:
inb4 ik zit op vwo 3 uur de tijd voor elke toets ben zo slim alles is zo moeilijk wiskunde wiskunde wiskunde
Tja sommigen hebben dat nodig hequote:Op woensdag 7 november 2012 16:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ga nou eens niet lopen haten stom wicht. Ik zeg alleen dat anderhalf uur voor een proefwerk niet uitzonderlijk is.
Natuurlijk heb ik dat gedaanquote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
He heb jij wel eens het spel commandos gespeeld? Zo niet, aanrader!
Die is nu tegenwoordig ook helemaal compatible met Windows 7 gemaaktquote:Op woensdag 7 november 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat gedaanbazen spel was dat.
Ligt aan de lengte van het proefwerk. Bij natuurkunde hebben we het binnen een uurtje wel af. Krap. Maar Engels is toch dik 90 minuten doorwerken. Duits proefwerken hebben een omvang van een uurtje of 2-3 hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tja sommigen hebben dat nodig he
tegenwoordig moet iedereen op zijn 11e iemand gepijpt hebben en op zn 12e al ontmaagd zijn :Squote:
ja, doe er wat aanquote:
Inderdaad, wiskundetoets met 4 vragen, you're fucked.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:29 schreef Amoeba het volgende:
Het nadeel van natuurkunde is hier wel dat je 3 opgaven hebt. Nou, als je er een niet weet kun je al een 6 noteren ofzo.
Wat heeft ze laten doen dan? Neus correctie?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Plastische chirurgie, dus versie 2.0
Ik had laatst een vraag, je kreeg de verhouding van een driehoek, en punt M lag steeds op het middelpunt van de schuine zijde. Nu moest ik een formule opstellen van de kromme waarop M lag. Maar ik wist zeker dat het een rechte moest zijn. Geen kromme lijn dus, maar een rechte. Dat was het ookquote:Op woensdag 7 november 2012 16:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Inderdaad, wiskundetoets met 4 vragen, you're fucked.
Leuk voor je.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ligt aan de lengte van het proefwerk. Bij natuurkunde hebben we het binnen een uurtje wel af. Krap. Maar Engels is toch dik 90 minuten doorwerken. Duits proefwerken hebben een omvang van een uurtje of 2-3 hier.
7.4 is ook netjes.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had laatst een vraag, je kreeg de verhouding van een driehoek, en punt M lag steeds op het middelpunt van de schuine zijde. Nu moest ik een formule opstellen van de kromme waarop M lag. Maar ik wist zeker dat het een rechte moest zijn. Geen kromme lijn dus, maar een rechte. Dat was het ookwist ik veel dat een rechte ook een kromme was volgens wiskundige definitie. Kon dus een 7,4 noteren ofzo
Zoete of zoute?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geef die ook gelijk aan mij door.
Toen de leraar in elkaar geslagen?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja, maar ik voelde me zo genaaid he
Ja ik had een 9,7 met 2 afrondingsfoutjes, dan voel je je ook genaaid.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja, maar ik voelde me zo genaaid he
O mi kadquote:Op woensdag 7 november 2012 16:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
tegenwoordig moet iedereen op zijn 11e iemand gepijpt hebben en op zn 12e al ontmaagd zijn :S
Gelukkig ben ik niet van die generatie.. ik ga echt niemand pijpenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
tegenwoordig moet iedereen op zijn 11e iemand gepijpt hebben en op zn 12e al ontmaagd zijn :S
Hij durft dat niet eensquote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen de leraar in elkaar geslagen?
pijpen sletquote:Op woensdag 7 november 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet van die generatie.. ik ga echt niemand pijpen
Nou nee. Hij had me toch 2 van de 4 punten gegeven omdat duidelijk te zien was dat ik misleid werd door de vraag. Ik had het goede antwoord met tegenzin doorgestreept ofzo. Maargoed, het waren 6 vragen, vraag 5 faalde ik helemaal, 6a was dus die opgave en daardoor kwam ik niet meer toe aan 6b. Dus opzich wel een acceptabel cijfer. Vraag 5 ging lekker vlot, totdat ik een vergelijking in a had. Maar dat was het antwoord nog niet, ik wist niet meer hoe ik verder moest.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen de leraar in elkaar geslagen?
Haha homo hahaquote:Op woensdag 7 november 2012 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Zout meesterras, zoet is voor plebs.
True. Een 9,6 op je rapport krijgen. Vervloek de fucking school dat ze cijfers altijd in 1 decimaal geven in plaats van gehele cijfers. Anders had ik echt wel tienen gehadquote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik had een 9,7 met 2 afrondingsfoutjes, dan voel je je ook genaaid.
7,4quote:Op woensdag 7 november 2012 16:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kijk jij hoort te zeuren en Amoeba niet met zijn 7,2
mijn vader is wiskundeleraar is nu is hij boos.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een mongool.
Sukkel.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
mijn vader is wiskundeleraar is nu is hij boos.
Geen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sukkel.Wat doe je voor wiskunde. A of B?
Post van de dag.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:37 schreef Amoeba het volgende:
Als ik voor wiskunde lager dan een 9 scoor trip ik hem al
Nerdalert beep beep beepquote:Op woensdag 7 november 2012 16:37 schreef Amoeba het volgende:
quote:
Dus gewoon wiskunde? Beetje lineaire formules ofzo?quote:
nerdquote:Op woensdag 7 november 2012 16:37 schreef Amoeba het volgende:
A is ook wel lachen. Alleen recursiviteit is kut. Maar B is vele malen leuker.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:39 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb wel spijt dat ik Wiskunde A heb,
Er zit geen uitdaging in voor mij.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
A is ook wel lachen. Alleen recursiviteit is kut. Maar B is vele malen leuker.
quote:
We snappen hoe enthousiast je bent maar niemand snapt en boeit dit.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dus gewoon wiskunde? Beetje lineaire formules ofzo?
Ik had een 5 voor dat hoofdstuk. Nadat iemand me het een keer duidelijk uitlegde daarna gewoon een 10 gehaald.Daarna slechts 1 onvoldoende gehaald voor wiskunde. Euclidische meetkunde wilde er gewoon niet in.
Een 4.
Ja hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Wacht, wiskunde (B) en leuk???
Hahahaha.
Huilie.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Wacht, wiskunde (B) en leuk???
Hahahaha.
Wiskundeboeken lezen van de bieb.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Amoeba, wat doe je in je vrije tijd?
Getallen achter 3,14 zoekenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Het was iets met rekenen met letters....quote:Op woensdag 7 november 2012 16:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dus gewoon wiskunde? Beetje lineaire formules ofzo?
Ik had een 5 voor dat hoofdstuk. Nadat iemand me het een keer duidelijk uitlegde daarna gewoon een 10 gehaald.Daarna slechts 1 onvoldoende gehaald voor wiskunde. Euclidische meetkunde wilde er gewoon niet in.
Een 4.
Wiskunde uitleggenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Euclidische meetkunde is niets meer dan:quote:Op woensdag 7 november 2012 16:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
We snappen hoe enthousiast je bent maar niemand snapt en boeit dit.
bereken p?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het was iets met rekenen met letters....
Ik snap het wel maar ik ben te langzaam.
Da's geen verschil voor hem.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik bedoelde in weekenden, niet doordeweeks.
Uitrekenen hoeveel biertjes hij gedronken heeft.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik bedoelde in weekenden, niet doordeweeks.
Oefenen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het was iets met rekenen met letters....
Ik snap het wel maar ik ben te langzaam.
Ik haat bier.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Uitrekenen hoeveel biertjes hij gedronken heeft.
0quote:Op woensdag 7 november 2012 16:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
de kostprijs berekenen, winstmarge enz.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Economiequote:Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
de kostprijs berekenen, winstmarge enz.
Hahaha jaquote:Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
de kostprijs berekenen, winstmarge enz.
Badass.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef Amoeba het volgende:
En de laatste keer dat ik wiskunde huiswerk heb zitten maken is alweer een poosje geleden trouwens
Ja dat, is te doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat?
Nee, we deden dingen als 5y+xy(3x:4)=
En ook nog iets met kwadraten.
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef Oceanview het volgende:
Amoeba, je hebt A-J helemaal nat gemaakt.
Dus geen interesse.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Aziaat knap gevonden.Nooit.
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef Oceanview het volgende:
Amoeba, je hebt A-J helemaal nat gemaakt.
yoloquote:Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef Amoeba het volgende:
En de laatste keer dat ik wiskunde huiswerk heb zitten maken is alweer een poosje geleden trouwens
DEFECTED IN THE HOUSEquote:Op woensdag 7 november 2012 16:45 schreef Sanddr het volgende:
Wat lees ik hier allemaal? Ik kom later wel terug.
Ik voel je man.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:45 schreef Sanddr het volgende:
Wat lees ik hier allemaal? Ik kom later wel terug.
Ja Amoeba, Ov toch niet? Of houdt hij ook van wiskunde?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die had ie al toen het over wiskunde ging.
Nee, maar het is wel mijn sterke kant.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja Amoeba, Ov toch niet? Of houdt hij ook van wiskunde?
Sterke kantenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel mijn sterke kant.
Jonguhh, ik heb je door.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar omgekeerd wel interesse
[..]
Ik ontken alles!
En jouw harde kant dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel mijn sterke kant.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben wel overgestapt naar Trance en Armada, sorry.
ik geloof dit serieusquote:Op woensdag 7 november 2012 16:47 schreef Amoeba het volgende:
Maar ik luister in m'n vrije tijd veel muziek. Sociale interactie is mij vreemd. Verder ben ik actief in de World of Warcraft community heb ik een puistenkop en een bril. Verder werd ik gepest op de basisschool en lees ik mee op zelfmoord.nl
FOK!ker dus
zelfmoord.nl staat in mijn bookmarksquote:Op woensdag 7 november 2012 16:47 schreef Amoeba het volgende:
Maar ik luister in m'n vrije tijd veel muziek. Sociale interactie is mij vreemd. Verder ben ik actief in de World of Warcraft community heb ik een puistenkop en een bril. Verder werd ik gepest op de basisschool en lees ik mee op zelfmoord.nl
FOK!ker dus
Je gulp?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mijn sterke kant zit in mn broek
Er staat maar een leugen bij, ik speel geen WoW. En sociale interactie is mij niet helemaal vreemd. Oja, en die puistenkop is inmiddels alweer voorbij.quote:
Je bedoelt je telefoon in je broekzak?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
best triest.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er staat maar een leugen bij, ik speel geen WoW. En sociale interactie is mij niet helemaal vreemd. Oja, en die puistenkop is inmiddels alweer voorbij.
Ganz geil.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dan staan er dus drie leugens bij. Ik dacht dat jij zo goed was met cijfertjes?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er staat maar een leugen bij, ik speel geen WoW. En sociale interactie is mij niet helemaal vreemd. Oja, en die puistenkop is inmiddels alweer voorbij.
Wat voor sociale dingen vind je leuk om te doen dan? (FOK! telt niet)quote:Op woensdag 7 november 2012 16:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had het al opgemerkt.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:51 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dan staan er dus drie leugens bij. Ik dacht dat jij zo goed was met cijfertjes?
meisjes beglurenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat voor sociale dingen vind je leuk om te doen dan? (FOK! telt niet)
okquote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee mn onderbroek, helemaal hard ( lees sterk ) geworden van dat opgedroogde pagga
peterquote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had het al opgemerkt.
Maargoed, vroeger gingen mensen altijd rijmpjes op mijn naam verzinnen. Harstikke makkelijk als je Peter heet.![]()
Toch blij dat het gebeurt is. Word je hard van.
Ik heb serieus geen hekel aan naar school gaan. Met vrienden de stad induiken. Ik sta echt niet alleen in de pauze.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat voor sociale dingen vind je leuk om te doen dan? (FOK! telt niet)
je bent arrogant?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen hekel aan naar school gaan. Met vrienden de stad induiken. Ik sta echt niet alleen in de pauze.Enige nadeel is wel dat ik 90% van de mensheid gewoon veracht en dus niet als potentiële vriend zie maar als uitschot. Dus ik heb geen 500 vrienden op Facebook.
Waarom een kut naam? Post je voornaam maar, kunnen we daarover oordelen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
peter__! wat een kut naam!
peter neukt een veter heheh![]()
peter weet het beter heheh
Wauw, populair, je staat niet alleen in de pauzesquote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen hekel aan naar school gaan. Met vrienden de stad induiken. Ik sta echt niet alleen in de pauze.Enige nadeel is wel dat ik 90% van de mensheid gewoon veracht en dus niet als potentiële vriend zie maar als uitschot. Dus ik heb geen 500 vrienden op Facebook.
nee mn naam komt heel weinig voor in nl dus dan dan weet je al bijna meteen wie ik ben.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom een kut naam? Post je voornaam maar, kunnen we daarover oordelen.
Iemand voelt zich deel van die 10%.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wauw, populair, je staat niet alleen in de pauzes
Misschien denken mensen andersom ook wel over jou.
Nee, ik drink geen energie en frikandelbroodjes eet ik niet want ik word dan altijd misselijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:56 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Nu ga je frikandelbroodjes en energy halen in het tussenuur?
Uiteraard.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee mn naam komt heel weinig voor in nl dus dan dan weet je al bijna meteen wie ik ben.
Ja man, lekker hipster bij de 10% horen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:57 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Iemand voelt zich deel van die 10%.
achmed komt enorm vaak voorquote:Op woensdag 7 november 2012 16:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee mn naam komt heel weinig voor in nl dus dan dan weet je al bijna meteen wie ik ben.
enigequote:Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja ben de enigste ( naam ) in amsterdam.
Ik zeg alleen dat ik 90% van de mensheid niet mag. Dat zegt vrij weinig over mezelf.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja man, lekker hipster bij de 10% horen.
Uiteraard.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja ben de enigste ( naam ) in amsterdam.
Houd je van wiskunde?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef Deadboyspoem het volgende:
Hier is een nieuw iemand, beware!
Dat zegt heel wat over jezelf, dat je kortzichtig en generaliserend bent.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik 90% van de mensheid niet mag. Dat zegt vrij weinig over mezelf.
Stel je voor of A-J slaat je in elkaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef Deadboyspoem het volgende:
Jawel.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik 90% van de mensheid niet mag. Dat zegt vrij weinig over mezelf.
Kloonquote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef Deadboyspoem het volgende:
Had net toevallig vanmiddag een proefwerk... kansberekening, ook meteen het enige waar ik goed in ben....quote:
Empirisch bepaald. Van de 200 mensen op school mag ik er misschien 20. Dat komt overeen met 10%. Maargoed, ik zit op een school voor autisten. Ik heb het niet zo op mensen, en dat is een karaktereigenschap. Daarom ga ik ook geen economie studeren, of econometrie.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:00 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat zegt heel wat over jezelf, dat je kortzichtig en generaliserend bent.
Doet het nietquote:Op woensdag 7 november 2012 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
Vind net een foto van Amoeba
[ afbeelding ]
Onzinnig.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:00 schreef Sanddr het volgende:
En dat je bovendien op niets gebaseerde percentages als feitelijke statistiek beschouwt.
Uh jawel?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wiens kloon ben je?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef Deadboyspoem het volgende:
Zomaar lag het eruit, faalserver hier xD
Ben je nou een vrouw of een man? Want in LIF is het een vrouwenlichaamquote:Op woensdag 7 november 2012 17:09 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Wat word er in vredesnaam bedoeld met een kloon...?
/voelt zich heel dom hier
Ghehehe voor zover ik weet ben ik gewoon een meisjequote:Op woensdag 7 november 2012 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je nou een vrouw of een man? Want in LIF is het een vrouwenlichaam
In jouw profiel staat man namelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 17:12 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Ghehehe voor zover ik weet ben ik gewoon een meisje
God o ja wat erg dit xDquote:Op woensdag 7 november 2012 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In jouw profiel staat man namelijk
Hahaquote:Op woensdag 7 november 2012 17:14 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
God o ja wat erg dit xD
HOI MENSEN IK BEN DE RARE NIEUWE TRANSGENDER
Word niet meer veel gedaan neequote:Op woensdag 7 november 2012 17:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
eindelijk iemand die wel gewoon hoi zegt
Doe je aan wicca?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:14 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
God o ja wat erg dit xD
HOI MENSEN IK BEN DE RARE NIEUWE TRANSGENDER
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Post morgen wel een pic in LIF.
ik kom net pas in dit topic joh zat te gamenquote:
Raar in de zin van?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:15 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Yeah!
Nou bij dezen: raar en nieuw ben ik wel, transgender niet. Excusez-moi
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Ghehe, nope. beetje m'n toetsen zitten verbranden om betere cijfers te halen zeker
Iedereen is raar toch? ^^quote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Raar in de zin van?
Oh en nu word je wss FOK!-verslaafd, ik waarschuw je alvast.
oke is al goedquote:Op woensdag 7 november 2012 17:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Schatje patatje, liefje, lekkertje, je weet dat ik om je geef toch??
beetje dit negeren vervolgens, ik zie het al, lobbi overquote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik kom net pas in dit topic joh zat te gamen
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oke is al goedalleen dat patatje
het is friet
stiekem.
quote:
Kus.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
beetje dit negeren vervolgens, ik zie het al, lobbi over
Frietquote:Op woensdag 7 november 2012 17:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oke is al goedalleen dat patatje
het is friet
stiekem.
kus terugquote:
Trut.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klootzak.
Het is de waarheid gewoon liefje.
Das waarquote:Op woensdag 7 november 2012 17:17 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Iedereen is raar toch? ^^
Ach joh, extra internetverslavinkje kan d'r nog wel bij!
Ik ben lief.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:22 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
IK SNAP DAT DUS NOG STEEDS NIET![]()
lopen er hier ook nog lieve mensen rond? o.0
mag ik ook zitten ipv rondlopen?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:22 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
IK SNAP DAT DUS NOG STEEDS NIET![]()
lopen er hier ook nog lieve mensen rond? o.0
Oh zoooo.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dus wie ben jij?Nieuw hier of kloon?
Dientje gquote:Op woensdag 7 november 2012 17:22 schreef Dientje12 het volgende:
morgen vrij, heel de nacht smokenO_O_O_O_O_O_O_O_
Aangenaam.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:24 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Oh zoooo.
Yuh, helemaal nieuw aangenaam en zo ^^
Kut.quote:
best wel somsquote:
Mijn scheldvocabulaire gaat niet veel verder dan ditquote:
xD ook niet meer doen gaarne. Dan komt alles goed.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:25 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Haha, moet de ongeschreven regels hier nog even leren kennen I guess
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn scheldvocabulaire gaat niet veel verder dan dit
Net als mijn lieve woordjesvocabulaire eigenlijk.
Oké jij wint.
Regel 1: geen lichaamscontact met happy aangaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:25 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Haha, moet de ongeschreven regels hier nog even leren kennen I guess
alle emoticons eigenlijk naast die van FOK!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
xD ook niet meer doen gaarne. Dan komt alles goed.
pardon??????????quote:Op woensdag 7 november 2012 17:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Regel 1: geen lichaamscontact met happy aangaan.
Blijf wel veilig achter de computer zitten....quote:Op woensdag 7 november 2012 17:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
mooi zo want ik kom er ook niet vanachter vandaan.....quote:Op woensdag 7 november 2012 17:28 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Blijf wel veilig achter de computer zitten....
Meeeeeh maar ik hou van xD en ^^ en n_n en o.0quote:Op woensdag 7 november 2012 17:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alle emoticons eigenlijk naast die van FOK!
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mooi zo want ik kom er ook niet vanachter vandaan.....
Hoe gaat dat nou zondag?quote:
En die ook niet in overvloed graag.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alle emoticons eigenlijk naast die van FOK!
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En die ook niet in overvloed graag.
En normaal Nederlands typen is fijn.
En verder lief doen tegen mij.
Hij houdt van jong (en strak)quote:Op woensdag 7 november 2012 17:28 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Blijf wel veilig achter de computer zitten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |