SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga nou eens niet lopen haten stom wicht. Ik zeg alleen dat anderhalf uur voor een proefwerk niet uitzonderlijk is.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:21 schreef Snowbells het volgende:
inb4 ik zit op vwo 3 uur de tijd voor elke toets ben zo slim alles is zo moeilijk wiskunde wiskunde wiskunde
Tja sommigen hebben dat nodig hequote:Op woensdag 7 november 2012 16:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ga nou eens niet lopen haten stom wicht. Ik zeg alleen dat anderhalf uur voor een proefwerk niet uitzonderlijk is.
Natuurlijk heb ik dat gedaanquote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
He heb jij wel eens het spel commandos gespeeld? Zo niet, aanrader!
Die is nu tegenwoordig ook helemaal compatible met Windows 7 gemaaktquote:Op woensdag 7 november 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat gedaanbazen spel was dat.
Ligt aan de lengte van het proefwerk. Bij natuurkunde hebben we het binnen een uurtje wel af. Krap. Maar Engels is toch dik 90 minuten doorwerken. Duits proefwerken hebben een omvang van een uurtje of 2-3 hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tja sommigen hebben dat nodig he
tegenwoordig moet iedereen op zijn 11e iemand gepijpt hebben en op zn 12e al ontmaagd zijn :Squote:
ja, doe er wat aanquote:
Inderdaad, wiskundetoets met 4 vragen, you're fucked.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:29 schreef Amoeba het volgende:
Het nadeel van natuurkunde is hier wel dat je 3 opgaven hebt. Nou, als je er een niet weet kun je al een 6 noteren ofzo.
Wat heeft ze laten doen dan? Neus correctie?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Plastische chirurgie, dus versie 2.0
Ik had laatst een vraag, je kreeg de verhouding van een driehoek, en punt M lag steeds op het middelpunt van de schuine zijde. Nu moest ik een formule opstellen van de kromme waarop M lag. Maar ik wist zeker dat het een rechte moest zijn. Geen kromme lijn dus, maar een rechte. Dat was het ookquote:Op woensdag 7 november 2012 16:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Inderdaad, wiskundetoets met 4 vragen, you're fucked.
Leuk voor je.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ligt aan de lengte van het proefwerk. Bij natuurkunde hebben we het binnen een uurtje wel af. Krap. Maar Engels is toch dik 90 minuten doorwerken. Duits proefwerken hebben een omvang van een uurtje of 2-3 hier.
7.4 is ook netjes.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had laatst een vraag, je kreeg de verhouding van een driehoek, en punt M lag steeds op het middelpunt van de schuine zijde. Nu moest ik een formule opstellen van de kromme waarop M lag. Maar ik wist zeker dat het een rechte moest zijn. Geen kromme lijn dus, maar een rechte. Dat was het ookwist ik veel dat een rechte ook een kromme was volgens wiskundige definitie. Kon dus een 7,4 noteren ofzo
Zoete of zoute?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geef die ook gelijk aan mij door.
Toen de leraar in elkaar geslagen?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja, maar ik voelde me zo genaaid he
Ja ik had een 9,7 met 2 afrondingsfoutjes, dan voel je je ook genaaid.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja, maar ik voelde me zo genaaid he
O mi kadquote:Op woensdag 7 november 2012 16:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
tegenwoordig moet iedereen op zijn 11e iemand gepijpt hebben en op zn 12e al ontmaagd zijn :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |