Is dit soms een openbaring voor je?quote:
Haha nee geen openbaring. Ik hoor het alleen veel vaker verhalen over verliefd zijn van vrouwen dan van mannen! Dan is dit leuk om te lezen en kijk ik er naar uit dat ik zelf weer een vriendje heb, die op zo'n manier over mij denkt!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Is dit soms een openbaring voor je?
Trouwens, echt tof dat ik al 11 keer gequoot ben met die eerste post van mij in dit topic!
Haha, dit hoor ik echt altijd als ik een meisje vertel dat ik verliefd ben op iemand.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:32 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Haha nee geen openbaring. Ik hoor het alleen veel vaker verhalen over verliefd zijn van vrouwen dan van mannen! Dan is dit leuk om te lezen en kijk ik er naar uit dat ik zelf weer een vriendje heb, die op zo'n manier over mij denkt!
omgquote:Op donderdag 8 november 2012 03:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
En ik vond je wel een snugger meisje.Zal ik je vertellen hoe het echt zit?
Als ik verliefd ben, denk ik de hele tijd aan haar.Niet hoe goed ze wel niet kan zijn in bed, nee, ik denk juist aan die kleine dingen. Dingen zoals haar lach, haar ogen, haar stem.
Denken aan seks met haar is gewoon nog zwaar taboe, net zoals dat een gelovige niet mag twijfelen aan het bestaan van zijn Schepper.
Ik wil haar gewoon... Leren kennen!
Ook probeer ik op zo veel mogelijke manieren met haar in contact te komen, door haar bijvoorbeeld te gaan stalken op het internet.Verder natuurlijk uitzoeken waar ze uithangt en haar dan zo veel mogelijk 'toevallig' tegenkomen, gewoon, omdat ik haar wil zien.
Geen idee wat ik daarna dan van plan ben, maar stiekem hoop ik dan dat ze op miraculeuze wijze mij gaat bespringen en zegt dat ze ook op me verliefd is.
En natuurlijk extreme verlegenheid wanneer ze in de buurt is en helemaal in de stress als ze lang doet over whatsappen.
![]()
Maar het belangrijkste: we vertellen dit aan niemand.Dat is dus de reden dat jullie vrouwen ons zien als seksbeesten: jullie kennen ons alleen van die kant. Ons 'verliefde' kant is zeldzaam en laten wij zelden zien, laat staan dat we erover praten. Want als je dat doet, ben je een mietje en word je schattig gevonden.
Jongens worden niet verliefd, die neuken bitches. Punt.
Wij gedragen ons voor de buitenwereld ook naar dat beeld. We doen nonchalant over dit soort dingen: meisjes zijn 'lekker' of 'wel leuk'.
Maar van binnen kunnen we minstens net zo klef en romantisch zijn als jullie.
Nou, dit soort dingen bespreek ik alleen met mijn vriendinnen hoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:17 schreef Nithosm het volgende:
Mannen, in een groep, onder elkaar zijn gewoon lomp en stoer... dan praten ze niet over hoe lief een meisje is maar over hoe hard ze haar zouden willen palen.
Wanneer een man slechts enkel is met een andere man is 'ie al wat eerlijker en opener over zijn gevoel. Wanneer er een man is met een Fok!account, een computer en topic over verliefdheid, tsjah - dan wordt het een ander verhaal.
Dat eerste is denk ik de reden dat vrouwen niet vaak horen over verliefdheid bij mannen.
Natuurlijk zijn mannen net zo vaak en vurig verliefd als vrouwen, maar wij vertellen het niet zo als vrouwen (:
Nummer 12!quote:
Volgens mij ben jij echt de ultieme beta.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nummer 12!Dit is echt een leuk topic!
De volgende keer dat ik liefdesverdriet hebt, lees ik alles gewoon door hier.
quote:Op donderdag 8 november 2012 03:54 schreef Gary_Oak het volgende:
Maar het belangrijkste: we vertellen dit aan niemand.
quote:Op donderdag 15 november 2012 06:49 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt de ultieme beta.
Dit is gewoon echt niet waar. Althans niet voor alle mannen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
Mannen zijn niet op dezelfde manier verliefd als vrouwen.
Wij vrouwen fantaseren constant over romantische dingen, hoe hij lacht, of kijkt, of dingen die hij gezegd heeft (en die dan stuk analyseren). We fantaseren hoe we hem knuffelen en zoenen. We fantaseren over een toekomst en plannen die je samen gaat maken.
Mannen doen dat allemaal niet. Die denken eerst: hoe kom ik zo snel mogelijk in die kut? En als ze dat al hebben bereikt dan denken ze of (als de kut goed was): hoe kom ik er vaker in? Of (als de kut slecht was) hoe kom ik er vanaf?
That's it. Mooier dan dit kan ik het niet maken. Zo zijn mannen.
100% dit!quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hmm met mn beste vriend kan ik prima in detail treden wat ik dan zo enorm leuk aan iemand vind. Maargoed, die heeft ook meteen door als er iets is, als ik verliefd ben..
Mja, ogen, haar haar. En als je gedanst hebt met iemand en haar haar hebt mogen ruiken, dan denk je aan haar geur.En idd, beetje stalken op internet, proberen telefoonnummer te krijgen als je die bent vergeten te vragen etc etc
Veel nadenken hoe zaken gingen, en als je iemand echt leuk vindt ga je haar niet meteen proberen vol te blaffen. Eerst gewoon voorzichtig naar huis brengen als je 'toevallig' alleen met haar achter blijft, en de nette heer uithangen, want je wil wel het beste overkomen voor haar.
De seks boeit eigenlijk niet eens als je verliefd bent. Tenminste, ik denk er niet eens aan. Ik denk alleen aan wat ze zei, haar lach etc.. En hoe ik me zou voelen als ze naast me zou zitten![]()
We willen niet overkomen als mietjes, vandaar dat je het alleen hier leest, als we allemaal anoniem zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:32 schreef Ernemmertje het volgende:
Zou het wel super lief vinden als een man zijn verliefdheid zou uiten, als ik zou merken dat diegene stiekem mijn facebook zou bezoeken oid. En over normale romantische dingen denkt. Heerlijk
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:33 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
We willen niet overkomen als mietjes, vandaar dat je het alleen hier leest, als we allemaal anoniem zijn.Maar we doen het wel hoor, zoals je leest!
Ik ben juist bang dat vrouwen dan denken dat ik alles overdenk. of op de zaken vooruitloop of dat ze die fantasieėn niet snapt -_-:Pquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:32 schreef Ernemmertje het volgende:
Zou het wel super lief vinden als een man zijn verliefdheid zou uiten, als ik zou merken dat diegene stiekem mijn facebook zou bezoeken oid. En over normale romantische dingen denkt. Heerlijk
Dat...quote:Op donderdag 15 november 2012 15:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Hmm, overdreven vrolijk, beetje hyper, zingen. Met name als het wederzijds is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |