Nummer 12!quote:
Volgens mij ben jij echt de ultieme beta.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nummer 12!Dit is echt een leuk topic!
De volgende keer dat ik liefdesverdriet hebt, lees ik alles gewoon door hier.
quote:Op donderdag 8 november 2012 03:54 schreef Gary_Oak het volgende:
Maar het belangrijkste: we vertellen dit aan niemand.
quote:Op donderdag 15 november 2012 06:49 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt de ultieme beta.
Dit is gewoon echt niet waar. Althans niet voor alle mannen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
Mannen zijn niet op dezelfde manier verliefd als vrouwen.
Wij vrouwen fantaseren constant over romantische dingen, hoe hij lacht, of kijkt, of dingen die hij gezegd heeft (en die dan stuk analyseren). We fantaseren hoe we hem knuffelen en zoenen. We fantaseren over een toekomst en plannen die je samen gaat maken.
Mannen doen dat allemaal niet. Die denken eerst: hoe kom ik zo snel mogelijk in die kut? En als ze dat al hebben bereikt dan denken ze of (als de kut goed was): hoe kom ik er vaker in? Of (als de kut slecht was) hoe kom ik er vanaf?
That's it. Mooier dan dit kan ik het niet maken. Zo zijn mannen.
100% dit!quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hmm met mn beste vriend kan ik prima in detail treden wat ik dan zo enorm leuk aan iemand vind. Maargoed, die heeft ook meteen door als er iets is, als ik verliefd ben..
Mja, ogen, haar haar. En als je gedanst hebt met iemand en haar haar hebt mogen ruiken, dan denk je aan haar geur.En idd, beetje stalken op internet, proberen telefoonnummer te krijgen als je die bent vergeten te vragen etc etc
Veel nadenken hoe zaken gingen, en als je iemand echt leuk vindt ga je haar niet meteen proberen vol te blaffen. Eerst gewoon voorzichtig naar huis brengen als je 'toevallig' alleen met haar achter blijft, en de nette heer uithangen, want je wil wel het beste overkomen voor haar.
De seks boeit eigenlijk niet eens als je verliefd bent. Tenminste, ik denk er niet eens aan. Ik denk alleen aan wat ze zei, haar lach etc.. En hoe ik me zou voelen als ze naast me zou zitten![]()
We willen niet overkomen als mietjes, vandaar dat je het alleen hier leest, als we allemaal anoniem zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:32 schreef Ernemmertje het volgende:
Zou het wel super lief vinden als een man zijn verliefdheid zou uiten, als ik zou merken dat diegene stiekem mijn facebook zou bezoeken oid. En over normale romantische dingen denkt. Heerlijk
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:33 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
We willen niet overkomen als mietjes, vandaar dat je het alleen hier leest, als we allemaal anoniem zijn.Maar we doen het wel hoor, zoals je leest!
Ik ben juist bang dat vrouwen dan denken dat ik alles overdenk. of op de zaken vooruitloop of dat ze die fantasieën niet snapt -_-:Pquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:32 schreef Ernemmertje het volgende:
Zou het wel super lief vinden als een man zijn verliefdheid zou uiten, als ik zou merken dat diegene stiekem mijn facebook zou bezoeken oid. En over normale romantische dingen denkt. Heerlijk
Dat...quote:Op donderdag 15 november 2012 15:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Hmm, overdreven vrolijk, beetje hyper, zingen. Met name als het wederzijds is.
Liefdesverdriet bestaat ook bij mannen. Alhoewel het meer haat is. Van: die kanker bitch heeft me haar niet nog diezelfde dag laten neuken wanneer ze het uit maakte.quote:Op donderdag 15 november 2012 06:49 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt de ultieme beta.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:06 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Liefdesverdriet bestaat ook bij mannen. Alhoewel het meer haat is. Van: die kanker bitch heeft me haar niet nog diezelfde dag laten neuken wanneer ze het uit maakte.
Ja oké, thuis bemerken ze het ook wel redelijk snel aan hoe je doet...quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat...
Als ik echt verliefd ben, hebben mijn vrienden en bekenden dat snel genoeg door...
Dit zonder dat ik er veel over praat.. Daar begin ik pas mee als ik zeker weet dat het wederzijds is.
Zijn sowieso meer overeenkomsten als verschillen lijkt me...quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:25 schreef supersof het volgende:
Zo leuk om dit te lezen. En ik kan me er als meisje ook best in herkennen.
ja dat zeker wel! En het is sowieso leuk om zulke dingen te lezen als je zelf verliefd bent en je telkens aan diegene moet denken ^^quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zijn sowieso meer overeenkomsten als verschillen lijkt me...
en als diegene dat dan ook bij jouw heeft... Dat helpt ook wel mee;)quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat zeker wel! En het is sowieso leuk om zulke dingen te lezen als je zelf verliefd bent en je telkens aan diegene moet denken ^^
tja, dat weet ik dus niet, maar denk het wel!quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
en als diegene dat dan ook bij jouw heeft... Dat helpt ook wel mee;)
Hier al een tijdje niet meer verliefd geweest!
De laatste keer was ik hevig verliefd (jammer dat het eenrichtingsverkeer bleek te zijn). En dat was constant denken aan die vrouw, kriebels hebben etc.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:44 schreef jawwss1 het volgende:
Eey,
als wij meisjes verliefd zijn praten we 100 x over die gene en doen we er alles aan om te vallen bij die gene en we doen ook raar... nou je kent het waarschijnlijk zelf wel als je verliefd bent.
Mijn nieuwsgierige vraag was hoe voelen jongens zich als ze verliefd zijn? Denken ze 24/7 aan je, gaan hun ook shoppen om er beter uit te zien voor jouw? Iemand??
Jammer...maar een dappere poging...quote:Op zondag 18 november 2012 03:28 schreef TechXP het volgende:
[..]
De laatste keer was ik hevig verliefd (jammer dat het eenrichtingsverkeer bleek te zijn). En dat was constant denken aan die vrouw, kriebels hebben etc.
Wat anderen vooral opviel was dat ik aan het stralen was. Ze hadden mij nog nooit zo meegemaakt.
Toen ik het haar vertelde bij een brandend vuurtje wist ze niet wat te zeggen.. ze moest er over nadenken. Voor haar was het ook een verwarrende tijd (ze was niet zo lang single). Heb later ook nog een gedicht geschreven (romantisch he). Maar het heeft niet mogen baten. De gevoelens terug was niet meer dan vriendschappelijk.
Waar heb je haar ontmoet/gezien dan?quote:Op zondag 18 november 2012 12:35 schreef kawotski het volgende:
nu binnen een week 2,5 kilo lichter omdat ik geen hap meer door mijn keel krijg.. zit ik toch wel mooi bijna weer op mn ideale gewicht.. ok, over de rest van mijn toestand zullen we het maar niet hebben. Hoe kan 1 meisje waarvan ik de naam (nog) niet eens ken mij zo beinvloeden..
Date, verbitterd meisje?quote:Op zondag 18 november 2012 10:41 schreef Xeersim het volgende:
Om eerlijk te zijn dacht ik inderdaad dat jongens op een andere manier, meer opgewonden zeg maar, verliefd zijn op meisjes. Maar bepaalde reactie's in dit topic hebben mijn oordeel veranderd en laten inzien dat niet elke jongen zo is. Well done. (:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |