Vrouwen die dit denken zijn veelal gemakkelijk te neuken en worden dan ook gezien als makkelijk. Daar wordt een man geil van. Niet verliefd.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
Mannen doen dat allemaal niet. Die denken eerst: hoe kom ik zo snel mogelijk in die kut? En als ze dat al hebben bereikt dan denken ze of (als de kut goed was): hoe kom ik er vaker in? Of (als de kut slecht was) hoe kom ik er vanaf?That's it. Mooier dan dit kan ik het niet maken. Zo zijn mannen.
Heel erg veel emoticons.quote:Op donderdag 8 november 2012 03:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
En ik vond je wel een snugger meisje.Zal ik je vertellen hoe het echt zit?
Als ik verliefd ben, denk ik de hele tijd aan haar.Niet hoe goed ze wel niet kan zijn in bed, nee, ik denk juist aan die kleine dingen. Dingen zoals haar lach, haar ogen, haar stem.
Denken aan seks met haar is gewoon nog zwaar taboe, net zoals dat een gelovige niet mag twijfelen aan het bestaan van zijn Schepper.
Ik wil haar gewoon... Leren kennen!
Ook probeer ik op zo veel mogelijke manieren met haar in contact te komen, door haar bijvoorbeeld te gaan stalken op het internet.Verder natuurlijk uitzoeken waar ze uithangt en haar dan zo veel mogelijk 'toevallig' tegenkomen, gewoon, omdat ik haar wil zien.
Geen idee wat ik daarna dan van plan ben, maar stiekem hoop ik dan dat ze op miraculeuze wijze mij gaat bespringen en zegt dat ze ook op me verliefd is.
En natuurlijk extreme verlegenheid wanneer ze in de buurt is en helemaal in de stress als ze lang doet over whatsappen.
![]()
Maar het belangrijkste: we vertellen dit aan niemand.Dat is dus de reden dat jullie vrouwen ons zien als seksbeesten: jullie kennen ons alleen van die kant. Ons 'verliefde' kant is zeldzaam en laten wij zelden zien, laat staan dat we erover praten. Want als je dat doet, ben je een mietje en word je schattig gevonden.
Jongens worden niet verliefd, die neuken bitches. Punt.
Wij gedragen ons voor de buitenwereld ook naar dat beeld. We doen nonchalant over dit soort dingen: meisjes zijn 'lekker' of 'wel leuk'.
Maar van binnen kunnen we minstens net zo klef en romantisch zijn als jullie.
Inderdaadquote:Op donderdag 8 november 2012 10:44 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Vrouwen die dit denken zijn veelal gemakkelijk te neuken en worden dan ook gezien als makkelijk. Daar wordt een man geil van. Niet verliefd.
Haha, hij zegt de hele tijd 'haar', 'zij' en 'ze'quote:
quote:
Stalker-alert. Creepy. Wanhopig.quote:Op donderdag 8 november 2012 03:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Als ik verliefd ben, denk ik de hele tijd aan haar.Niet hoe goed ze wel niet kan zijn in bed, nee, ik denk juist aan die kleine dingen. Dingen zoals haar lach, haar ogen, haar stem.
Denken aan seks met haar is gewoon nog zwaar taboe, net zoals dat een gelovige niet mag twijfelen aan het bestaan van zijn Schepper.
Ook probeer ik op zo veel mogelijke manieren met haar in contact te komen, door haar bijvoorbeeld te gaan stalken op het internet.Verder natuurlijk uitzoeken waar ze uithangt en haar dan zo veel mogelijk 'toevallig' tegenkomen, gewoon, omdat ik haar wil zien.
Geen idee wat ik daarna dan van plan ben, maar stiekem hoop ik dan dat ze op miraculeuze wijze mij gaat bespringen en zegt dat ze ook op me verliefd is.
En natuurlijk extreme verlegenheid wanneer ze in de buurt is en helemaal in de stress als ze lang doet over whatsappen.
![]()
Maar het belangrijkste: we vertellen dit aan niemand.Dat is dus de reden dat jullie vrouwen ons zien als seksbeesten: jullie kennen ons alleen van die kant. Ons 'verliefde' kant is zeldzaam en laten wij zelden zien, laat staan dat we erover praten. Want als je dat doet, ben je een mietje en word je schattig gevonden.
Wij gedragen ons voor de buitenwereld ook naar dat beeld. We doen nonchalant over dit soort dingen: meisjes zijn 'lekker' of 'wel leuk'.
Ik ben romantisch hè.quote:Op donderdag 8 november 2012 03:57 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik krijg d'r helemaal zin van om je te bespringen.
quote:
Nou ja, het is niet letterlijk stalken.quote:Op donderdag 8 november 2012 07:09 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Op het stalken na een exacte beschrijving van hoe ik me de laatste tijd voel en gedraag
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:26 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Dat stukje klopt inderdaad wel
Lees even deze topics door, heb er zelf ook gepostquote:Op donderdag 8 november 2012 10:54 schreef Sjacq het volgende:
[..]
Heel erg veel emoticons.
Ik denk wel dat je vrouwen een beetje te veel op een voetstuk plaatst.
Ik snap verder ook niet zo goed de opmerkingen dat een vrouw soort van te heilig is wanneer je verliefd bent om haar met brute seks te associeren. Ik denk dat je pas de goede te pakken hebt als je juist voornamelijk zin hebt om met haar te zijn, zowel voor seks als voor normale (leuke) dingen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Haha, hij zegt de hele tijd 'haar', 'zij' en 'ze'![]()
Waarom kan ik niet verliefd worden?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:32 schreef corehype het volgende:
[..]
Stalker-alert. Creepy. Wanhopig.
Dit is de reden dat mannen niet verliefd mogen worden, want vrouwen vinden dat eng.
Wat vrouwen zeggen en wat vrouwen willen is tegenstrijdig
Daarnaast: gary_Oak die verliefd wordt_!!!!!!!!
Ook wel in relaties, maar dan ben ik ook klunzig.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:38 schreef Messina het volgende:
[..]
Ben je dat ook in relaties, of alleen ervoor?
Ja, 's nachts getypt hè.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef DavetheNL het volgende:
Ondanks het deels creapy stalken en de overdaad aan smileys heeft Gary_Oak wel gelijk..
En dat van niet vertellen is lastig hehe. Gelukkig een 'mannelijke' vriendin met wie ik soms wat kan delen hah..
Mijn man is niet romantisch, maar neemt zo nu en dan toch wel een roos voor me mee. *Ik smelt nog altijd, zelfs na vijftien jaar*quote:Op donderdag 8 november 2012 17:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ook wel in relaties, maar dan ben ik ook klunzig.
Lief!quote:Op donderdag 8 november 2012 17:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn man is niet romantisch, maar neemt zo nu en dan toch wel een roos voor me mee. *Ik smelt nog altijd, zelfs na vijftien jaar*
Dat is juist grappig! Praat je jaren later nog over. Als je nog samen bent dan. Wij zijn het enige paar uit onze vriendenclub dat al meer dan tien jaar samen is.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Lief!Dat soort kleine dingen doe ik dan weer wel.
Maar ik ben meer zo'n iemand die per ongeluk je gezicht onder de ijs smeert, als ik samen met je een grote sorbet ga eten op een rustig terrasje.
Sommige meisjes kunnen dat dan weer niet waarderen. Ach, op naar de volgende dan maar.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat is juist grappig! Praat je jaren later nog over. Als je nog samen bent dan. Wij zijn het enige paar uit onze vriendenclub dat al meer dan tien jaar samen is.
Wat lief ditquote:Op donderdag 8 november 2012 03:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
![]()
Ben ik wel aan toe jaquote:Op donderdag 8 november 2012 18:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zullen we samen verliefd worden?
Je hebt de bro-code geschonden doordat je inside information hebt gelekt. Binnen tien dagen komt er iemand aan je deur. Rust zacht.quote:Op donderdag 8 november 2012 03:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
![]()
Alsof heel vrouwelijk Nederland dit gaat lezen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt de bro-code geschonden doordat je inside information hebt gelekt. Binnen tien dagen komt er iemand aan je deur. Rust zacht.
Facebook, Twitter, LinkedIn, Hyves, Google+, SugaBabes, CU2, FOK!-postgeschiedenis, e-mail, telefoonboek, schoolrooster, werkrooster, gemeenschappelijke vrienden...quote:
Dat begint dan wel een beetje creep-gedrag te vertonen...quote:Op donderdag 8 november 2012 18:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Facebook, Twitter, LinkedIn, Hyves, Google+, SugaBabes, CU2, FOK!-postgeschiedenis, e-mail, telefoonboek, schoolrooster, werkrooster, gemeenschappelijke vrienden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |