oke, dus seks is nog wel gewoon belangrijk als je verliefd bent?quote:Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
We willen wel seks, maar het is niet langer het primaire doel. Het primaire doel bij verliefdheid is samen iets doen, elkaar omarmen... samen zijn...
Terwijl als je in een club gewoon een lekker ding ziet en niet verliefd bent seks wel je primaire doel is:P
We willen seks met meisjes die niet zo veel voor ons betekenen. Stel dat jij er een beetje geefbaar uitziet, dan willen we seks met jou. Als er echter een meisje is dat speciaal voor ons is, die de hele dag door ons hoofd spookt, dan is samen zijn al genoeg (daarna wel seks).quote:Op maandag 19 november 2012 20:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dus als jongens verliefd zijn willen ze geen seks... Maar wanneer willen ze dan wel seks? Als de verliefdheid na een tijdje gedoofd is ofzo?
Au.quote:Op maandag 19 november 2012 20:04 schreef wesleydie het volgende:
[..]
We stonden op de dam. Het begon te sneeuwen. Ik pakte haar schouder beet en zei:"Ik merk dat er iets is, we moeten praten". Ze vertelde: "ik weet niet of ik nog wel genoeg voor je voel. Het gevoel is weg aan het gaan".
Ik:"Hah.. oke*al stom lachend haal ik mijn hand door mijn haar, psychologen bestempelen dat als onbewust troostgedrag... de tranen beginnen al glimlachend bij me te komen, hoe ik zie hoe ze bezorgd kijkt. Ze blijven komen, en komen hoe fel ik er ook tegen strijd. Mijn eerste traan showt en ik doe mijn capuchon op en ga zitten op n bankje. Zij komt naast me zitten en maakt het nog tien keer erger door een arm om me heen te slaan en te vragen hoe nu verder. ze vraagt"wat wil jij dan, hoe doen we dit verder?" ik:"het heeft geen zin meer wat ik vind, jouw gevoel is weg"
... me nog nooit zoooooo klote gevoeld.. heb nog nooit mn tranen zo in moeten houden en uiteindelijk dat ze er.toch uitkomen.. tering..
oke oke, zou je verliefd kunnen worden op een meisje dat niet geefbaar is?quote:Op maandag 19 november 2012 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
We willen seks met meisjes die niet zo veel voor ons betekenen. Stel dat jij er een beetje geefbaar uitziet, dan willen we seks met jou. Als er echter een meisje is dat speciaal voor ons is, die de hele dag door ons hoofd spookt, dan is samen zijn al genoeg (daarna wel seks).
Sorry als ik hier ongewenst ook op reageer, maar als je iemand dus zodanig vies / onaantrekkelijk vindt, dat je haar niet geefbaar vindt. Wat denk je zelf?quote:Op maandag 19 november 2012 23:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
oke oke, zou je verliefd kunnen worden op een meisje dat niet geefbaar is?
Jawel, mijn verliefdheden hebben zich tot nu toe vooral op het innerlijk en haar uitstraling gericht.quote:Op maandag 19 november 2012 23:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee want betreffend meisje is waarschijnlijk lelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 23:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Uiteindelijk antwoord:quote:hoe voelen jongens zich als ze verliefd zijn?
Zargon de straat staat 24/7 paraat, niet haten want anders djoeken we jouw schapen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
- Hou dat stoere praat maar op de straat. -
Het zit je hoog eh? Hoog libido? :pquote:Op maandag 19 november 2012 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
oke, dus seks is nog wel gewoon belangrijk als je verliefd bent?
gemiddeld denk ik. vraag me gewoon af hoe jongens daarover denkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het zit je hoog eh? Hoog libido? :p
Dude, jij bent wel echt een beetje vol van jezelf niet?quote:Op maandag 19 november 2012 23:25 schreef Gary_Oak het volgende:
Het topic is trouwens al bijna vol.Is er behoefte aan een nieuw deel?
Niet anders dan bij oudere vrouwen denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:47 schreef Mishu het volgende:
Zit er trouwens nog een verschil tussen jongens op jonge leeftijd (rond de 20-23) en wat oudere jongens (28-33) qua verliefdheid en hoe ze dat tonen?
Jongensverliefdheid vraagbaakK maak er gebruik van
Nou nee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:41 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dude, jij bent wel echt een beetje vol van jezelf niet?
Als ik verliefd ben ga ik inderdaad meer aan mijn uiterlijk doen, maar ik praat juist helemaal niet over diegene om het maar niet op te laten vallen. Pas als ik er klaar voor ben. En dat is als ze ja heeft gezegd.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:44 schreef jawwss1 het volgende:
Eey,
als wij meisjes verliefd zijn praten we 100 x over die gene en doen we er alles aan om te vallen bij die gene en we doen ook raar... nou je kent het waarschijnlijk zelf wel als je verliefd bent.
Mijn nieuwsgierige vraag was hoe voelen jongens zich als ze verliefd zijn? Denken ze 24/7 aan je, gaan hun ook shoppen om er beter uit te zien voor jouw? Iemand??
Ja hoor :p Maar je ziet de vrouw waar je op verliefd bent ten eerste niet als lustobject.. maar als een mooie persoonlijkheid enz.quote:Op maandag 19 november 2012 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
oke, dus seks is nog wel gewoon belangrijk als je verliefd bent?
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:31 schreef Okian het volgende:
[..]
Dit. Zojuist maar 4 uur kut geslapen omdat een gesprek niet afliep zoals ik dat wildeGelijk alle gevoelens van wantrouwen weer terug en het goede gevoel van voor dat gesprek is natuurlijk compleet weggeslagen
"Grouw (officieel, Fries: Grou) is de hoofdplaats van de gemeente Boornsterhem (Boarnsterhim) in de Nederlandse provincie Friesland en telt ongeveer 5600 inwoners (2009)."quote:Op woensdag 21 november 2012 00:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
En de grouwen die zeggen dat mannen alleen seks willen hebben een slecht leven gehad
Je hebt gelijk maar gelukkig ben ik terughoudend geweest, lang leve het internet, kwam via een collega achter haar naam en ff in Google gegooid en blijkt dat ze een vriend heeft. Is wel even slikken maar ik heb er vrede mee want een blauwtje had ik nu even niet aangekund.quote:Op maandag 19 november 2012 20:16 schreef TripleP het volgende:
[..]
Wacht nou niet eens op signalen, maar wees direct. Scoor je vaak ook punten mee.
Dat ze een vriend heeft betekent niet dat je een blauwtje gaat lopenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef kawotski het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar gelukkig ben ik terughoudend geweest, lang leve het internet, kwam via een collega achter haar naam en ff in Google gegooid en blijkt dat ze een vriend heeft. Is wel even slikken maar ik heb er vrede mee want een blauwtje had ik nu even niet aangekund.
Een maat van mij zei dat ook altijd, maakt toch niet uit als ze een vriend heeftquote:Op woensdag 21 november 2012 19:05 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Dat ze een vriend heeft betekent niet dat je een blauwtje gaat lopen
Shit happens.quote:Op zondag 25 november 2012 11:03 schreef MervinMinky het volgende:
Bij mij is verliefdheid ook zoals heel veel het hier zeggen, constant denken aan haar, fantaseren dat je naar haar ligt en samen leuke dingen doet. Meestal ben je dan ook levendiger en vrolijker.
Maar gister kreeg ik nogal slecht nieuws te horen van een meisje waarmee ik al 2 maanden aan het daten was dat ze sinds een week niet dezelfde gevoelens had als ik want ze wist dat ik haar leuk vond en voor afgelopen het wel leuk vond en iets in ons zag maar nu opeens niet meer. Kon na 2 uur praten niet uitvogelen wat het was.
Aangezien we in 2 maanden best veel hebben gedaan en een leuke tijd hebben gehad kwam dit wel als een shock en moest natuurlijk wel een traantje laten want ben nooit zo verliefd geweest.
Nu wilt ze natuurlijk vrienden blijven want ze vond het wel altijd leuk en gezellig met me en wilt me niet kwijt. Misschien dat het erin zit als mijn gevoelens weg zijn maar tijd zal het zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |