Kut, te herkenbaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:27 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik kan niet voor anderen spreken, maar i ga in ieder geval de hele tijd aan het meisje denken en ik word zwaar verlegen. Ik praat niet te vaak over haar met andere vrienden omdat ik weet dat die dat alleen maar irritant zal vinden. Elke keer haar Facebook checken en hopen dat ze mij ziet staan.
Ik nietquote:Op zondag 18 november 2012 23:28 schreef supersof het volgende:
Even een vraagje: vinden jongens het makkelijk om te zeggen tegen het meisje in kwestie dat hij haar leuk vindt?
quote:Op zondag 18 november 2012 22:49 schreef Hendroit het volgende:
90% van de mannen in dit topic zijn trolls of ze zijn nog nooit écht verliefd geweest.
Nee.quote:Op zondag 18 november 2012 23:28 schreef supersof het volgende:
Even een vraagje: vinden jongens het makkelijk om te zeggen tegen het meisje in kwestie dat hij haar leuk vindt?
Alleen als ik driedubbel gecheckt heb of het wederzijds isquote:Op zondag 18 november 2012 23:28 schreef supersof het volgende:
Dit gevoel is zo herkenbaarquote:Op zondag 18 november 2012 23:01 schreef jelfrikandel het volgende:
Klinkt heel gay en geef t als man zijnde niet graag toe natuurlijk, je hebt toch een bepaalde trots hoog te houden. Maar;
Je denkt heel veel aan haar, maar dan met alles. Wat zou zij hier van vinden of daarvan?
Je zit alleen maar t denken hoe t zal zijn als je samen bent.
Als je dr ziet ga je je een beetje appart gedragen, proberen indruk te maken, aan het lachen te maken.
Maar je wil maar een ding als je dat lieve lachje ziet en die
mooie oogjes je stralend aankijken. Je raakt erin verzeild, weet niet wat je moet zeggen, hoe een gladde babbel je normaal ook hebt. Je wilt erheen lopen, haar vastpakken en tegen je aandrukken. Haar dan diep in de ogen aankijken en een kus
geven.
Ik heb dat nog nooit makkelijk gevonden en daar heb ik best wel een paar keer spijt van gehad want achteraf kreeg ik dan via via te horen dat zij mij wel leuk vond. Helaas verandert dat niet veel want ik blijf maar verzeilen in identieke situaties waarbij ik allerlei hindernissen moet ondernemen om haar te laten weten da ik haar leuk vind. Je zou een keer denken dat ik eens mazzel zou hebben dat ik een duidelijker signaal kreeg maar helaas.. (althans 1 keer heb ik dat dus wel gekregen maar daar niets mee gedaan, kan me nu nog wel voor mn kop slaan)quote:Op zondag 18 november 2012 23:28 schreef supersof het volgende:
Heb ik ook een paar keer gehad. Dat iedereen achteraf zoiets had van, gast ze viel als een blok voor je... en dat ik mezelf gewoon in elkaar wilde laten slaan-_-quote:Op maandag 19 november 2012 09:48 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit makkelijk gevonden en daar heb ik best wel een paar keer spijt van gehad want achteraf kreeg ik dan via via te horen dat zij mij wel leuk vond. Helaas verandert dat niet veel want ik blijf maar verzeilen in identieke situaties waarbij ik allerlei hindernissen moet ondernemen om haar te laten weten da ik haar leuk vind. Je zou een keer denken dat ik eens mazzel zou hebben dat ik een duidelijker signaal kreeg maar helaas.. (althans 1 keer heb ik dat dus wel gekregen maar daar niets mee gedaan, kan me nu nog wel voor mn kop slaan)
We stonden op de dam. Het begon te sneeuwen. Ik pakte haar schouder beet en zei:"Ik merk dat er iets is, we moeten praten". Ze vertelde: "ik weet niet of ik nog wel genoeg voor je voel. Het gevoel is weg aan het gaan".quote:Op zondag 18 november 2012 20:09 schreef Miss.X het volgende:
Als jongens verliefd zijn, gaan ze sneller huilen. Bijvoorbeeld als je het uitmaakt.
Heb wel eens meegemaakt dat iemand begon te huilen omdat ik liever geen relatie wilde.
En kende ooit eens een jongen die mij heel leuk vond en verliefd was, maar ik niet op hem. We bleven daarom alleen vrienden. Een keer kregen we ruzie op msn, kwamen we elkaar een dag later ergens tegen. Begon hij zijn excuses aan te bieden en dat hij helemaal niet kon slapen omdat hij mij ''pijn'' had gedaan, maar ik aanvaardde zijn excuses toen niet. Daarna begon hij tot mijn verbazing luid te huilen, terwijl er mensen langsliepen..was zo awkward.
Blijkbaar worden mannen heel gevoelig bij mij
Wacht nou niet eens op signalen, maar wees direct. Scoor je vaak ook punten mee.quote:Op maandag 19 november 2012 09:48 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit makkelijk gevonden en daar heb ik best wel een paar keer spijt van gehad want achteraf kreeg ik dan via via te horen dat zij mij wel leuk vond. Helaas verandert dat niet veel want ik blijf maar verzeilen in identieke situaties waarbij ik allerlei hindernissen moet ondernemen om haar te laten weten da ik haar leuk vind. Je zou een keer denken dat ik eens mazzel zou hebben dat ik een duidelijker signaal kreeg maar helaas.. (althans 1 keer heb ik dat dus wel gekregen maar daar niets mee gedaan, kan me nu nog wel voor mn kop slaan)
Vind ik wel positiefquote:Op maandag 19 november 2012 20:04 schreef wesleydie het volgende:
[..]
We stonden op de dam. Het begon te sneeuwen. Ik pakte haar schouder beet en zei:"Ik merk dat er iets is, we moeten praten". Ze vertelde: "ik weet niet of ik nog wel genoeg voor je voel. Het gevoel is weg aan het gaan".
Ik:"Hah.. oke*al stom lachend haal ik mijn hand door mijn haar, psychologen bestempelen dat als onbewust troostgedrag... de tranen beginnen al glimlachend bij me te komen, hoe ik zie hoe ze bezorgd kijkt. Ze blijven komen, en komen hoe fel ik er ook tegen strijd. Mijn eerste traan showt en ik doe mijn capuchon op en ga zitten op n bankje. Zij komt naast me zitten en maakt het nog tien keer erger door een arm om me heen te slaan en te vragen hoe nu verder. ze vraagt"wat wil jij dan, hoe doen we dit verder?" ik:"het heeft geen zin meer wat ik vind, jouw gevoel is weg"
... me nog nooit zoooooo klote gevoeld.. heb nog nooit mn tranen zo in moeten houden en uiteindelijk dat ze er.toch uitkomen.. tering..
Jij hebt blijkbaar veel harten moeten breken.quote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Vind ik wel positiefjongens die gewoon hun emoties durven te tonen. In mijn geval was de ene jongen 19 jaar en de andere 26 jaar, dus het hoeft ook niet per se leeftijdsgebonden te zijn.
Ik was 21 toen m'n eerste vriendin het uitmaakte. Zij vertellen dat ze al langere tijd twijfels had en na 10 minuten vroeg ze of het me überhaupt wel iets deed omdat ik geen emotie toondequote:Op zondag 18 november 2012 20:09 schreef Miss.X het volgende:
Als jongens verliefd zijn, gaan ze sneller huilen. Bijvoorbeeld als je het uitmaakt.
Dat valt wel mee.quote:Op maandag 19 november 2012 20:36 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar veel harten moeten breken.niet kwaad bedoeld hoor, want je maakt zelf uit van wie JIJ houdt natuurlijk. Maar heb soms het idee dat als je een beetje mooi eruit ziet, je als meisje makkelijker een jongen vasthoudt dan andersom; alsof jongens wat oppervlakkiger/makkelijker/tevredener zijn met een mooie meid (innerlijk en uiterlijk) omdat de meid weet : voor jou staan er zo tien anderen in de rij?
Ah ok. Ik moet eerlijk bekennen dat ik soms wel terug denk aan die ex van mij, maar heb het liefste gewoon dat zij een gelukkig leven heeft (dan wel zonder mij) en lijkt me ook beter om gewoon geen contact op te nemen met haar. Zij blij, ik blij en verder gewoon mijn eigen leven opbouwen met evt. een andere meid later.quote:Op maandag 19 november 2012 20:40 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Je hebt ook ex-vriendinnen die je niet los kunnen laten en je blijven achtervolgen en dat is echt vervelend heb er ervaring mee gehad
Ik zeg nooit direct tegen een vrouw dat ik haar leuk vind als ik haar meer dan gemiddeld interessant vind.quote:Op zondag 18 november 2012 23:28 schreef supersof het volgende:
We willen wel seks, maar het is niet langer het primaire doel. Het primaire doel bij verliefdheid is samen iets doen, elkaar omarmen... samen zijn...quote:Op maandag 19 november 2012 20:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dus als jongens verliefd zijn willen ze geen seks... Maar wanneer willen ze dan wel seks? Als de verliefdheid na een tijdje gedoofd is ofzo?
oke, dus seks is nog wel gewoon belangrijk als je verliefd bent?quote:Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
We willen wel seks, maar het is niet langer het primaire doel. Het primaire doel bij verliefdheid is samen iets doen, elkaar omarmen... samen zijn...
Terwijl als je in een club gewoon een lekker ding ziet en niet verliefd bent seks wel je primaire doel is:P
We willen seks met meisjes die niet zo veel voor ons betekenen. Stel dat jij er een beetje geefbaar uitziet, dan willen we seks met jou. Als er echter een meisje is dat speciaal voor ons is, die de hele dag door ons hoofd spookt, dan is samen zijn al genoeg (daarna wel seks).quote:Op maandag 19 november 2012 20:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dus als jongens verliefd zijn willen ze geen seks... Maar wanneer willen ze dan wel seks? Als de verliefdheid na een tijdje gedoofd is ofzo?
Au.quote:Op maandag 19 november 2012 20:04 schreef wesleydie het volgende:
[..]
We stonden op de dam. Het begon te sneeuwen. Ik pakte haar schouder beet en zei:"Ik merk dat er iets is, we moeten praten". Ze vertelde: "ik weet niet of ik nog wel genoeg voor je voel. Het gevoel is weg aan het gaan".
Ik:"Hah.. oke*al stom lachend haal ik mijn hand door mijn haar, psychologen bestempelen dat als onbewust troostgedrag... de tranen beginnen al glimlachend bij me te komen, hoe ik zie hoe ze bezorgd kijkt. Ze blijven komen, en komen hoe fel ik er ook tegen strijd. Mijn eerste traan showt en ik doe mijn capuchon op en ga zitten op n bankje. Zij komt naast me zitten en maakt het nog tien keer erger door een arm om me heen te slaan en te vragen hoe nu verder. ze vraagt"wat wil jij dan, hoe doen we dit verder?" ik:"het heeft geen zin meer wat ik vind, jouw gevoel is weg"
... me nog nooit zoooooo klote gevoeld.. heb nog nooit mn tranen zo in moeten houden en uiteindelijk dat ze er.toch uitkomen.. tering..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |