Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Oeh, die is ook poëtisch...quote:Op woensdag 7 november 2012 14:51 schreef Pagan het volgende:
Niet eens een TT over schuimbekkende wasverzachter?
Een bravere TT kan haast niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:52 schreef senesta het volgende:
Ja echt heWie of wat heeft Greys account gepikt
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pas op, je neus groeit en dat was al geen kleintje.
Ow ja , hebben we al een kluppie bij elkaar en weten we waarquote:
Ik had de robijnen revolutie ( heel subtielquote:Op woensdag 7 november 2012 14:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik had: Puinruimen met Re is oke!
Ik dacht, laat ik als crewlid zijnde een TT pakken die niet provoceert. Blijkbaar dacht jij daar niet zo over GREYS
Zeg, bekkie he, of ik stuur Q onder je rokje.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pas op, je neus groeit en dat was al geen kleintje.
Wel in de lengte hèquote:Op woensdag 7 november 2012 14:57 schreef Qwea het volgende:
Robijn komt niet met ons chatten hier in de SC
Ik ga mijn polsen denk doorsnijden.
Wel pas na 22 november dan.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:57 schreef Qwea het volgende:
Robijn komt niet met ons chatten hier in de SC
Ik ga mijn polsen denk doorsnijden.
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg, bekkie he, of ik stuur Q onder je rokje.
Down the road not across the street.quote:
Je was braaf he?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg, bekkie he, of ik stuur Q onder je rokje.
Ik nietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:01 schreef Re het volgende:
stelletje sensatielustigen zijn jullie ook he
Beetje Robijn erbij, worden ze nog schoner.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik niet
Ik was mijn handen in onschuld.
Maar niet als het oud is hoor, dan is het zuur!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Beetje Robijn erbij, worden ze nog schoner.
Jij en cat misschien en md n ik sowiesoquote:Op woensdag 7 november 2012 14:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Ow ja , hebben we al een kluppie bij elkaar en weten we waar?
De waar is idd wel handig voor een toezeggingquote:Op woensdag 7 november 2012 15:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij en cat misschien en md n ik sowiesode rest is twijfelachtiger
waar maakt mij niet uit
Ik ook wel zeker hoor,quote:Op woensdag 7 november 2012 15:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij en cat misschien en md n ik sowiesode rest is twijfelachtiger
waar maakt mij niet uit
Jij zat ook in het oosten des lands toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:07 schreef Puala het volgende:
[..]
De waar is idd wel handig voor een toezegging
Donkerquote:Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef Muis006 het volgende:
Grees, hoe was het met Henk in het donker?
Klopt. Ik vond je voorstel van Nijmegen perfectquote:Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij zat ook in het oosten des lands toch?
Ja voor mij is dat ook het dichtste bij , maar we wachten afquote:Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond je voorstel van Nijmegen perfect
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar mocht het in de buurt zijn.. en de meet mocht wat verder weg zijn. Je mag best meerijdenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja voor mij is dat ook het dichtste bij , maar we wachten af
Je moet ook niet lurken bij de oud rel en dit bijlezen. Dat gaat nietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:14 schreef Adnap het volgende:
zeg ik doe een poging om bij te lezen maar dat lukt niet echt zeg maar
O ze hebben lekkere aardappelkoekjes hoor , vraag maar aan Oognipquote:Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond je voorstel van Nijmegen perfect
edit: en ik ben een zeurpiet wat eten betreft dus áls ik kom is het echt om jullie een keer irl te zien![]()
Dat had ik al gedaanquote:Op woensdag 7 november 2012 15:15 schreef indaha het volgende:
[..]
O ze hebben lekkere aardappelkoekjes hoor , vraag maar aan Oognip![]()
Oud relquote:Op woensdag 7 november 2012 15:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Je moet ook niet lurken bij de oud rel en dit bijlezen. Dat gaat niet
oud rel ??? heb geen eens tijd voor hierquote:Op woensdag 7 november 2012 15:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Je moet ook niet lurken bij de oud rel en dit bijlezen. Dat gaat niet
Ik kom uit Limburgquote:Op woensdag 7 november 2012 15:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar mocht het in de buurt zijn.. en de meet mocht wat verder weg zijn. Je mag best meerijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |