Arme meid. Dat is echt lullig.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb maar in totaal twee dagen
Wel precies de twee dat mijn vriend er was afgelopen week
Self proclaimed, that is.quote:
Nee, je moet gewoon oprotten met dat gekaap. Daarnet is ook al aangegeven dat men het niet leuk vindt.quote:
kan me geen fuck schelen, weet je dat. ik doe toch lekker wat ik zelf wilquote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon oprotten met dat gekaap. Daarnet is ook al aangegeven dat men het niet leuk vindt.
inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon oprotten met dat gekaap. Daarnet is ook al aangegeven dat men het niet leuk vindt.
Doe dat dan lekker ergens anders.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
kan me geen fuck schelen, weet je dat. ik doe toch lekker wat ik zelf wil
Zo lang was die vorige ook nog niet eens.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef Fera het volgende:
Vorige kaap was oké, ik zag niet dat ik de lapo had. Dan mag je 'm wel pakken na een tijdje.
Als je het niet vergeten was was hij ook gekaapt, die was er echt in een paar seconden alquote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef Fera het volgende:
Vorige kaap was oké, ik zag niet dat ik de lapo had. Dan mag je 'm wel pakken na een tijdje.
Maar ik had 'm sowieso niet gezien.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang was die vorige ook nog niet eens.
Ik heb een andere PS3 gehaald jaquote:Op woensdag 7 november 2012 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
Jofu
Heb je al een nieuwe game console?
Als je 'm wel gezien had was ie ook gekaaptquote:
heb je ook Halo 4?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb een andere PS3 gehaald ja
Ga maar lekker ergens anders doen wat je zelf wilt. Hier houd je maar een beetje rekening met de andere posters.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Leuk dat je het geen fuck kan schelen, maar er bestaat iets zoals fatsoen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ehm nee.. Is die er ook voor de PS3 dan? Is toch Xdoos game?quote:
PS3quote:Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb een andere PS3 gehaald ja
Oké. Ik zag 'm dus minuten later pas.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je 'm wel gezien had was ie ook gekaapt.
Ja zie mijn editquote:Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm nee.. Is die er ook voor de PS3 dan? Is toch Xdoos game?
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
Bij deze, achtereenvolgende kaap van ME ga ik TR'en
En anders? (note?)quote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef Tamashii het volgende:
Oke prima. Vanaf nu wordt er door niemand meer gekaapt. Of het duurt langer dan 5 minuten.
Weet je. Een keertje is niet erg. Maar ME doet het steeds vaker en er is net nog aangegeven dat men het niet zo leuk vindtquote:Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Ik zag 'm dus minuten later pas.
Ik kaap ook wel eens, heel soms. Maar daar zal ik ook mee stoppen dan.
quote:
Daar heb ik toch geen tijd voor johquote:Op woensdag 7 november 2012 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]hihi....
Stom van mij, waarom ik dat dacht? Geen idee.
Waarom geen xbox? Dat had je mee kunnen gamen met Viro, Sint en mij
Maar was wel gezellig geweestquote:Op woensdag 7 november 2012 14:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen tijd voor joh
Ok nu ben ik vroeg thuis, morgen ook, maar voor de rest meestal niet enzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En klaar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
OepsIk moet vanaf 12 uur mijn werk nog verantwoorden
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
@ Muhahaha, in de spoiler staan een paar foto's van de castratie.Hakkie takkie weg zakkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En klaar.
Het doet me echt helemaal niks![]()
@ Muhahaha, in de spoiler staan een paar foto's van de castratie.Ik klikte.. My God waarom klikte ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En klaar.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
dat vraag ik mij ook afquote:Op woensdag 7 november 2012 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik klikte.. My God waarom klikte ik
Het ging heel snelquote:
Sja, omdat je nieuwsgierig bent. Ondanks dat ik erboven zette dat het om een castratie gaatquote:Op woensdag 7 november 2012 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik niet ben wel effe klaar met ranzige meuk voorlopigquote:Op woensdag 7 november 2012 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
@ Muhahaha, in de spoiler staan een paar foto's van de castratie.Tof! Ben jij dat trouwens, die 'm vasthoudt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En klaar.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Met de bruine jas aan, ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Tof! Ben jij dat trouwens, die 'm vasthoudt?
Geen idee wat snel isquote:Op woensdag 7 november 2012 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging heel snel. In 20 minuten beide ballen gekneusd en afgesneden.
[..]
Sja, omdat je nieuwsgierig bent. Ondanks dat ik erboven zette dat het om een castratie gaat.
Wat? Ben jij dat?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met de bruine jas aan, ja.
Lekker, hoor. In de kou dik een half uur gehurkt zitten.
quote:
Het ging gewoon als uit het boekje.quote:
De foto's waarin de balzak daadwerkelijk open ligt heb ik niet hier laten zienquote:Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb even snel gekeken, je ziet er niet veel van. Ik verwachtte een bloedbad.
Ik heb wel eens zo'n Afrikaanse boergeit (geloof ik?) vast moeten houden omdat ze ijzeren pinnen uit z'n poten gingen halen. Dat was echt vermoeiend werk.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met de bruine jas aan, ja.
Lekker, hoor. In de kou dik een half uur gehurkt zitten.
Ah, toppiequote:Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging gewoon als uit het boekje.
[..]
De foto's waarin de balzak daadwerkelijk open ligt heb ik niet hier laten zien. Overigens was het infuus aanleggen bloederiger dan de hele castratie
.
Deze pc is zo traag dat een foto bekijken lang duurtquote:Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging gewoon als uit het boekje.
[..]
De foto's waarin de balzak daadwerkelijk open ligt heb ik niet hier laten zien. Overigens was het infuus aanleggen bloederiger dan de hele castratie
.
Twinkle was verdoofd, he. Anders kan je echt echt echt niet castrerenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n Afrikaanse boergeit (geloof ik?) vast moeten houden omdat ze ijzeren pinnen uit z'n poten gingen halen. Dat was echt vermoeiend werk.
Nee, want hij lag plat door de verdovingquote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze pc is zo traag dat een foto bekijken lang duurt. Dat zal wel, stribbelde hij tegen?
Ik bedoel bij het geven van de verdovingquote:Op woensdag 7 november 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want hij lag plat door de verdoving.
Nee, ook niet en met het infuus ook niet. Hij was met het luisteren naar zijn hart echt rete zenuwachtig, dus wij vroegen ons al af waarom hij zo moeilijk deed, doet ie normaal niet, namelijk. Bleek dat m'n vriendin zo schijtnerveus was, dat ze dat afgaf op Twinklequote:Op woensdag 7 november 2012 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel bij het geven van de verdoving
Ja, wel pinnen die erin gezet waren door de dierenarts zelf, om een breuk of zo te herstellen. Maar was wel een karwei om ze er weer uit te krijgen. Hij was ook verdoofd, maar toch stonden er nog drie man omheen om hem vast te houden.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twinkle was verdoofd, he. Anders kan je echt echt echt niet castreren.
IJzeren pinnen uit zijn poten?
Nemen ze snel over ja, nerveus gedragquote:Op woensdag 7 november 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ook niet en met het infuus ook niet. Hij was met het luisteren naar zijn hart echt rete zenuwachtig, dus wij vroegen ons al af waarom hij zo moeilijk deed, doet ie normaal niet, namelijk. Bleek dat m'n vriendin zo schijtnerveus was, dat ze dat afgaf op Twinkle.
Vanaf dan heb ik 'm maar vastgehouden en mocht zij dierenartsassistente spelen.
Oh, ik dacht alquote:Op woensdag 7 november 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, wel pinnen die erin gezet waren door de dierenarts zelf, om een breuk of zo te herstellen. Maar was wel een karwei om ze er weer uit te krijgen. Hij was ook verdoofd, maar toch stonden er nog drie man omheen om hem vast te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat zei m'n vriendin ook. Maar, met z'n drieën moet je zoiets toch wel doen. Een om het paard tegen de grond te houden, een om te castreren en eentje om alles aan te geven.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nemen ze snel over ja, nerveus gedrag. Gelukkig was jij erbij.
Ìs het zo erg dan? Je ziet niet echt vieze dingenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Aww man.. Je waarschuwt, en TOCH klik ik
Heb je z'n ballen al gevondenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Aww man.. Je waarschuwt, en TOCH klik ik
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al.
Ja, die beesten zijn smerig sterk...
In de spoiler de benodigdheden, trouwens. Wel wat bloederig, want net gebruikt.
Ik vind dat soort dingen wel tof om te zien eigenlijk. Maar ik heb zelf ook een aantal castraties/andere operaties meegemaakt, ik vind het erg boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Weer een hengst van zijn ballen verlostquote:Op woensdag 7 november 2012 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriendin ook. Maar, met z'n drieën moet je zoiets toch wel doen. Een om het paard tegen de grond te houden, een om te castreren en eentje om alles aan te geven.
Ging helemaal top, gelukkig.
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ìs het zo erg dan? Je ziet niet echt vieze dingen
Ik was benieuwd naar de instrumenten/gereedschappen wel.. Maar z'n kloten lagen erbij, dat vond ik iets minder..quote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen wel tof om te zien eigenlijk. Maar ik heb zelf ook een aantal castraties/andere operaties meegemaakt, ik vind het erg boeiend.
Wat is daar zo aandoenlijk aan?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ik was benieuwd naar de instrumenten/gereedschappen wel.. Maar z'n kloten lagen erbij, dat vond ik iets minder..
De instrumenten en de ballen vind ik minder erg om te kijken ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ìs het zo erg dan? Je ziet niet echt vieze dingen
Dude.. Jij krijgt niet meteen de gedachte "auw.. gelukkig niet de mijne.." ??quote:
Ik vind het eigenlijk vooral een beetje ranzig, maar dat is het nu eenmaal als je lichaamsdelen gaat afsnijdenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom vinden de meesten dit zo aandoenlijk?
Hij is niet levenloos, he. Alleen verdoofd en dat is anders dan bij mensen, hij is nooit helemaal onder zijl geweest.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De instrumenten en de ballen vind ik minder erg om te kijken ja.
Maar ik kan er niet tegen als beesten levenloos op de grond liggen.... beetje eng om te zien
Ja ja ik ben Nerdy....Ga wel weer verder met Halo 4
Nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dude.. Jij krijgt niet meteen de gedachte "auw.. gelukkig niet de mijne.." ??
Ik kon het juiste woord niet vinden.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef muhahaha het volgende:
Aandoenlijk betekend iets anders Vinnie.
Ik wel, enorm zelfs..quote:Op woensdag 7 november 2012 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vooral een beetje ranzig, maar dat is het nu eenmaal als je lichaamsdelen gaat afsnijden
Verder doet het me niet zoveel, maar ik ben dan ook geen dierenfanaat.
Ik vond het al zo vreemdquote:Op woensdag 7 november 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik kon het juiste woord niet vinden.
Och ja, ik doelde eigenlijk op mannenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vooral een beetje ranzig, maar dat is het nu eenmaal als je lichaamsdelen gaat afsnijden
Verder doet het me niet zoveel, maar ik ben dan ook geen dierenfanaat.
Ja maar zo ziet het er wel uit op de foto. Misschien als het een filmpje was geweest, dan had ik het minder erg gevonden om naar te kijkenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is niet levenloos, he. Alleen verdoofd en dat is anders dan bij mensen, hij is nooit helemaal onder zijl geweest.
Careful what you wish for..quote:Op woensdag 7 november 2012 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar zo ziet het er wel uit op de foto. Misschien als het een filmpje was geweest, dan had ik het minder erg gevonden om naar te kijken
Nee, dat had je niet minder erg gevondenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar zo ziet het er wel uit op de foto. Misschien als het een filmpje was geweest, dan had ik het minder erg gevonden om naar te kijken
Ik zit te denken maar kan zo niks verzinnen wat je kunt gebruikenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je me even helpen met het goede woord te vinden?
Dan hou ik het op aandoenlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zit te denken maar kan zo niks verzinnen wat je kunt gebruiken.
quote:
Hahaha ik wilde zeggen ben benieuwd, maar misschien moet ik dat dan op Youtube opzoekenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat had je niet minder erg gevonden. Het ziet er gewoon niet heel prettig uit, maar het is op deze manier wel noodzakelijk, vooral als je zelf niet gewond wil raken.
Ik heb geen filmpjes gemaakt.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Hahaha ik wilde zeggen ben benieuwd, maar misschien moet ik dat dan op Youtube opzoeken
Wat is een huisbroek?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pff.. eerst maar serietje kijken en daarna even douchen en huisbroek aan en alles..
Dat zou goed kunnen jaquote:Op woensdag 7 november 2012 15:08 schreef Fera het volgende:
Vin, ik denk dat je met aandoenlijk in de war was met ''er door aangedaan zijn'', klopt dat?
Pyjama shirt en badjas, ook niet erg erotisch hoor.quote:
Jaquote:Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
Filmpjes zullen vast wel te vinden zijn hoor.
MI killerquote:Op woensdag 7 november 2012 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Pyjama shirt en badjas, ook niet erg erotisch hoor.
Doe ik straks wel even als ik thuis benquote:Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Als je zoekt op mijn naam en slachthuisexcursie dan vind je m'n oude topic als het goed is wel.
Goed zo.quote:
Ik wilde het geloven. Als ik wil dat iemand op me geilt, post ik wel pics in KPD en meld ik het expliciet even hier. Want stel dat iemand ze niet zou zien.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde het geloven. Als ik wil dat iemand op me geilt, post ik wel pics in KPD en meld ik het expliciet even hier. Want stel dat iemand ze niet zou zien.
Ik ben sowieso visueel ingesteld, dus dat zegt niksquote:Op woensdag 7 november 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij krijg overal een MI bij en vind 't jammer als die gekilled wordt.
Ik niet, boeit me echt niks.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:18 schreef muhahaha het volgende:
Hm KPD, die moet ik nog een keer fixen.
De SC?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
Er is nu welgeteld 1 leuk topic in KPD.
Slim, dat is letterlijk een slachtingquote:Op woensdag 7 november 2012 15:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe ik straks wel even als ik thuis ben
't Is niet te geleauven of zo, ja!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
Er is nu welgeteld 1 leuk topic in KPD.
Nee. Women's pleasure oid.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slim, dat is letterlijk een slachting.
Je fapt niet op mijn naaktfoteausquote:
Regel dan toegang.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:26 schreef muhahaha het volgende:
Grappig dat het niet interessant gevonden word en er toch over gesproken word.![]()
Ik wil alleen maar mee kunnen praten.
Daar heb ik whatsapp voor.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je fapt niet op mijn naaktfoteaus
Ik hoef niet, dank je.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aanmeldtopic KPD editie #3/2012
Sausagefest in dat topicquote:Op woensdag 7 november 2012 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aanmeldtopic KPD editie #3/2012
PM staat openquote:Op woensdag 7 november 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil mijn naaktfoto's niet zien?
Quote me dan niet.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil mijn naaktfoto's niet zien?
Grapje. Sorry.quote:
Ik zal jou eens ...quote:
Frustratie.quote:
Sorry dat ik hetero ben. Geez.quote:
Raene woont toch om de hoek?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja .... enorm...
Ik verlang naar vrouwen aanrakingen enzulks
Daarvoor moet ik nog de juiste man vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik nog de juiste man vinden.Ik wilde 'in before' postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Daarvoor moet ik nog de juiste man vinden.Ik wil heul nog niet gevonden wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
[..]
Daarvoor moet ik nog de juiste man vinden.Wat is er mis met kaneel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, hij noemde het flauw.quote:
Dat is voorbij.quote:
Hoe verzin je het?!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Platvloers Combinatie Masturbatiesessie?![]()
Mijn hand en ik zijn nog steeds samen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt het aan de tijd van het jaar ofzo?
Zie en lees alleen maar dingen die voorbij zijn
I don't know ...quote:Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt het aan de tijd van het jaar ofzo?
Zie en lees alleen maar dingen die voorbij zijn
Mijn hand heeft steeds vaker hoofdpijnquote:Op woensdag 7 november 2012 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn hand en ik zijn nog steeds samen.![]()
Gelukkig heb ik daar pillen voorquote:Op woensdag 7 november 2012 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn hand heeft steeds vaker hoofdpijn
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap 'm nietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je steen roept.quote:
I know that feel, bro.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat ook wat minder nu
Hellow Fax.quote:
Ik heb haar al een tijd niet gezien hierquote:Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat ook wat minder nu
Alleen zijn met kerst.quote:
Bedankt voor de hulp.quote:
Ze poste hier sowieso nietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb haar al een tijd niet gezien hier.
Goed plan. Anders een meet in je kroeg voor eenzame FOK!kers.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als we allebei alleen zijn gaan we ons gewoon samen bezatten
Raenequote:Op woensdag 7 november 2012 15:50 schreef Raene het volgende:
Wat een kut TT weer en wat een kut kaap.. Dom schaap.
quote:
Gaat niet meerquote:Op woensdag 7 november 2012 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed plan. Anders een meet in je kroeg voor eenzame FOK!kers.
Mag ik mee?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed plan. Anders een meet in je kroeg voor eenzame FOK!kers.
En als finale op het traject tussen Nijmegen - 's-Hertogenbosch springen. Ultieme liefde.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan krassen dan?![]()
Hand in handquote:Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
En als finale op het traject tussen Nijmegen - 's-Hertogenbosch springen. Ultieme liefde.
Why not?quote:
Mis ik iets?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben ook een beetje eenzaam, ik wil ook wel kroegen
Wait whut?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb sinds vorige week het cafe niet meer
En dichtbij. Kan er bijna naartoe rollen.quote:
Wut? Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
What happened?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik volg het topic wel eens gewoon, en dan zie je die posts ook voorbij komen.. En dan denk ik bij mezelf wat kunnen mensen toch zo fucking dom zijn..quote:Op woensdag 7 november 2012 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
RaeneDat werd haar al duidelijk gemaakt ja
Inderdaad jaquote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef Fera het volgende:
[..]
En dichtbij. Kan er bijna naartoe rollen.
Dan rol ik wel iets verder.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Alleen nu niet meer
Je bent niet de enige die zo denkt.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik volg het topic wel eens gewoon, en dan zie je die posts ook voorbij komen.. En dan denk ik bij mezelf wat kunnen mensen toch zo fucking dom zijn..
Balen ...quote:
Je kunt er nog wel naartoe rollen, alleen dan ga ik samen met je aan de andere kant van de bar zittenquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen ...De band had er nog kunnen spelen, was tof geweest.
Dat is ook gezellig.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt er nog wel naartoe rollen, alleen dan ga ik samen met je aan de andere kant van de bar zitten
Ja dat magquote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook gezellig.Mag ik dan je kale hoofd aanraken?
Balen van je kroegquote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt er nog wel naartoe rollen, alleen dan ga ik samen met je aan de andere kant van de bar zitten
Cool. Altijd al benieuwd geweest hoe dat voelt.quote:
Welke? Ik ken hier niks.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:57 schreef Royco1 het volgende:
In deest zit trouwens ook een gezellige kroeg Fera
O, ofcourse.quote:
quote:
Ja, eigenaar er van zit zelf ook in de muziek.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ofcourse.Die is wel tof inderdaad. Nog nooit geweest, maar daar komen soms ook bands enz.
Waarom?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef Raene het volgende:
sexsc band word em trouwens niet voor mij.. ik ga mn gitaren verkopen..
Geldnood?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef Raene het volgende:
sexsc band word em trouwens niet voor mij.. ik ga mn gitaren verkopen..
Die's wel diep hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 16:08 schreef twi het volgende:
The sea said goodbye to the shore so the sun wouldn't notice, the seaweed that wrapped its arms around you.
Welnee joh, gewoon een stukje onzin waar je niet bij na hoeft te denken, maar gewoon mee moet zingen. Diepere bedoelingenquote:
Redenenquote:
Diepgangquote:Op woensdag 7 november 2012 16:09 schreef twi het volgende:
[..]
Welnee joh, gewoon een stukje onzin waar je niet bij na hoeft te denken, maar gewoon mee moet zingen. Diepere bedoelingen![]()
![]()
Ik wil misschien wel een akoestische gitaar opvang bieden?quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:08 schreef twi het volgende:
The sea said goodbye to the shore so the sun wouldn't notice, the seaweed that wrapped its arms around you.
Balen meis ...quote:
Een beetje van Conimex en een beetje van je kat.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Spullen voor een authentieke nasi goreng in huis gehaald
Altijd weer die vunzige plaatjes posten.quote:
Opbokken met die conimex meuk, dat is geen nasi gorengquote:Op woensdag 7 november 2012 16:31 schreef twi het volgende:
[..]
Een beetje van Conimex en een beetje van je kat.
Nog geen datumquote:Op woensdag 7 november 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lieverd
Wanneer was die meet in Hoorn?
Maar pas na januari, toch?quote:
Dat zeg ik nietquote:Op woensdag 7 november 2012 16:27 schreef twi het volgende:
[..]
Hoeveel centimeter kun jij diep gaan?
Hoe schroef jij je authentieke nasi goreng in elkaar dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Opbokken met die conimex meuk, dat is geen nasi goreng
Of in januari, ik weet niet hoe het met Raene zit.. maar iig niet meet dit jaar (voor mij that is)quote:
Héél simpel, rijst STOMEN, ja, stomenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe schroef jij je authentieke nasi goreng in elkaar dan?
uhm ja dat weet ik ook ff nietquote:Op woensdag 7 november 2012 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En voor de prive meet tussen ons?
Vrijdag zaterdag zondag geen tijd dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm ja dat weet ik ook ff niet
Kokende mannen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Héél simpel, rijst STOMEN, ja, stomen
Ondertussen de boemboe maken, van trassie, pepers, wat zout en een kippebouillonblokje.
Dat dus in een oelek oelek doen, en dan die pasta opbakken.
Dan de spek erdoor doen, tot het een massa is. Daarna 2 eieren toevoegen en de boel opbakken, dan de gestoomde rijst in de wjang doen. En bakken tot het gebakken is
Selamat Makan
Is gewoon een kwestie van doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wou dat ik goed kon kokenNiet dat ik dat nu nodig heb
Dit inderdaad. Ik moet wel receptjes koken, echt experimenteren kan ik niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van doen.
En er de tijd voor nemen.
Koken
BOEMBOEEquote:Op woensdag 7 november 2012 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Héél simpel, rijst STOMEN, ja, stomen
Ondertussen de boemboe maken, van trassie, pepers, wat zout en een kippebouillonblokje.
Dat dus in een oelek oelek doen, en dan die pasta opbakken.
Dan de spek erdoor doen, tot het een massa is. Daarna 2 eieren toevoegen en de boel opbakken, dan de gestoomde rijst in de wjang doen. En bakken tot het gebakken is
Selamat Makan
Altijd goedquote:Op woensdag 7 november 2012 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Kokende mannen.
Ik ben wel benieuwd hoe het smaakt.
Ik juist welquote:Op woensdag 7 november 2012 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik moet wel receptjes koken, echt experimenteren kan ik niet.
Koken idd, ontspannendquote:Op woensdag 7 november 2012 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van doen.
En er de tijd voor nemen.
Koken
Geweldig, dat soort dingen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Altijd goed
In de leer geweest bij mijn Indische oma
vrijdag neequote:Op woensdag 7 november 2012 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrijdag zaterdag zondag geen tijd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |