Arme meid. Dat is echt lullig.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb maar in totaal twee dagen
Wel precies de twee dat mijn vriend er was afgelopen week
Self proclaimed, that is.quote:
Nee, je moet gewoon oprotten met dat gekaap. Daarnet is ook al aangegeven dat men het niet leuk vindt.quote:
kan me geen fuck schelen, weet je dat. ik doe toch lekker wat ik zelf wilquote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon oprotten met dat gekaap. Daarnet is ook al aangegeven dat men het niet leuk vindt.
inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon oprotten met dat gekaap. Daarnet is ook al aangegeven dat men het niet leuk vindt.
Doe dat dan lekker ergens anders.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
kan me geen fuck schelen, weet je dat. ik doe toch lekker wat ik zelf wil
Zo lang was die vorige ook nog niet eens.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef Fera het volgende:
Vorige kaap was oké, ik zag niet dat ik de lapo had. Dan mag je 'm wel pakken na een tijdje.
Als je het niet vergeten was was hij ook gekaapt, die was er echt in een paar seconden alquote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef Fera het volgende:
Vorige kaap was oké, ik zag niet dat ik de lapo had. Dan mag je 'm wel pakken na een tijdje.
Maar ik had 'm sowieso niet gezien.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang was die vorige ook nog niet eens.
Ik heb een andere PS3 gehaald jaquote:Op woensdag 7 november 2012 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
Jofu
Heb je al een nieuwe game console?
Als je 'm wel gezien had was ie ook gekaaptquote:
heb je ook Halo 4?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb een andere PS3 gehaald ja
Ga maar lekker ergens anders doen wat je zelf wilt. Hier houd je maar een beetje rekening met de andere posters.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Leuk dat je het geen fuck kan schelen, maar er bestaat iets zoals fatsoen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ehm nee.. Is die er ook voor de PS3 dan? Is toch Xdoos game?quote:
PS3quote:Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb een andere PS3 gehaald ja
Oké. Ik zag 'm dus minuten later pas.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je 'm wel gezien had was ie ook gekaapt.
Ja zie mijn editquote:Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm nee.. Is die er ook voor de PS3 dan? Is toch Xdoos game?
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
Bij deze, achtereenvolgende kaap van ME ga ik TR'en
En anders? (note?)quote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef Tamashii het volgende:
Oke prima. Vanaf nu wordt er door niemand meer gekaapt. Of het duurt langer dan 5 minuten.
Weet je. Een keertje is niet erg. Maar ME doet het steeds vaker en er is net nog aangegeven dat men het niet zo leuk vindtquote:Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Ik zag 'm dus minuten later pas.
Ik kaap ook wel eens, heel soms. Maar daar zal ik ook mee stoppen dan.
quote:
Daar heb ik toch geen tijd voor johquote:Op woensdag 7 november 2012 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]hihi....
Stom van mij, waarom ik dat dacht? Geen idee.
Waarom geen xbox? Dat had je mee kunnen gamen met Viro, Sint en mij
Maar was wel gezellig geweestquote:Op woensdag 7 november 2012 14:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen tijd voor joh
Ok nu ben ik vroeg thuis, morgen ook, maar voor de rest meestal niet enzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En klaar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |