PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Zie mijn post boven je.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Werd van live gegooid. Update van 25mb. Wat is er veranderd??
Sorry, nederlands is niet mijn sterkste punt, maar je snapt de zin toch?quote:
Een Nederlander die niet de taal beheerst?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Sorry, nederlands is niet mijn sterkste punt, maar je snapt de zin toch?
Jouw profielnaam is zo 1980...quote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Rik grappen zijn zó begin FIFA 13....
Wie zegt dat ik nederlander ben?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een Nederlander die niet de taal beheerst?
Wat ben je dan? lolquote:Op woensdag 7 november 2012 14:29 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik nederlander ben?
Italiaanquote:
Beter bakt 'ie dan pizza voor het topicquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jouw profielnaam is zo 2006...
Wat ben je echt?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef Revontulet het volgende:
[..]
oke stiekem ben ik wel nederlander
Ik ben nederlands, maar ik ben niet zo goed in taal, en ik heb een concentratie stoornis, kan me dus niet lang focussen op een stuk tekst om dat netjes neer te zettenquote:
okquote:Op woensdag 7 november 2012 14:33 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik ben nederlands, maar ik ben niet zo goed in taal, en ik heb een concentratie stoornis, kan me dus niet lang focussen op een stuk tekst om dat netjes neer te zetten
Maakt me niet uit. Wil graag messi in een brazil team hebben maar weet alleen Kaka die dan het linkje isquote:
noord-koreanquote:Op woensdag 7 november 2012 14:29 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik nederlander ben?
Revontulet no worries ik weet hoe het voelt. Ik maakte een HUN/ZIJ fout en ik werd genadeloos afgestraftquote:Op woensdag 7 november 2012 14:36 schreef Revontulet het volgende:
Dus bij deze alvast mijn excuses voor gemaakte en aankomende spelling/grammatica vouten
boete is allang teruggedraaidquote:Op woensdag 7 november 2012 14:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Langstudeerboete blijft toch in huidig regeerakkoord? En hypotheekrenteaftrek gaat weg?
Ik hoop op die lening maar dan hoop ik wel dat je een deel als gift nog krijgt, ik krijg nu al bijna niks en zou het toch wel leuk vinden als ik iets toe zou krijgenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Langstudeerboete blijft toch in huidig regeerakkoord? En hypotheekrenteaftrek gaat weg?
Bedoelen ze daarmee dat je in seasons aan gelijkwaardige teams (qua sterren) wordt gematched?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:24 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Er zou een update komen die de matchmaking, disconnects en onzichtbare bal zou oplossen.
Was een vraag met Maatschappijleer, welke van de 4 NIET wegging.quote:
Het is Aquote:Op woensdag 7 november 2012 14:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was een vraag met Maatschappijleer, welke van de 4 NIET wegging.
A: Wietpas
B: OV-studenten
C: Hypotheekrenteaftrek
D: Langstudeerboete
Ik had D
falertquote:Op woensdag 7 november 2012 14:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was een vraag met Maatschappijleer, welke van de 4 NIET wegging.
A: Wietpas
B: OV-studenten
C: Hypotheekrenteaftrek
D: Langstudeerboete
Ik had D
Nee, wietpas gaat weg hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |