PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Zie mijn post boven je.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Werd van live gegooid. Update van 25mb. Wat is er veranderd??
Sorry, nederlands is niet mijn sterkste punt, maar je snapt de zin toch?quote:
Een Nederlander die niet de taal beheerst?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Sorry, nederlands is niet mijn sterkste punt, maar je snapt de zin toch?
Jouw profielnaam is zo 1980...quote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Rik grappen zijn zó begin FIFA 13....
Wie zegt dat ik nederlander ben?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een Nederlander die niet de taal beheerst?
Wat ben je dan? lolquote:Op woensdag 7 november 2012 14:29 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik nederlander ben?
Italiaanquote:
Beter bakt 'ie dan pizza voor het topicquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jouw profielnaam is zo 2006...
Wat ben je echt?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef Revontulet het volgende:
[..]
oke stiekem ben ik wel nederlander
Ik ben nederlands, maar ik ben niet zo goed in taal, en ik heb een concentratie stoornis, kan me dus niet lang focussen op een stuk tekst om dat netjes neer te zettenquote:
okquote:Op woensdag 7 november 2012 14:33 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik ben nederlands, maar ik ben niet zo goed in taal, en ik heb een concentratie stoornis, kan me dus niet lang focussen op een stuk tekst om dat netjes neer te zetten
Maakt me niet uit. Wil graag messi in een brazil team hebben maar weet alleen Kaka die dan het linkje isquote:
noord-koreanquote:Op woensdag 7 november 2012 14:29 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik nederlander ben?
Revontulet no worries ik weet hoe het voelt. Ik maakte een HUN/ZIJ fout en ik werd genadeloos afgestraftquote:Op woensdag 7 november 2012 14:36 schreef Revontulet het volgende:
Dus bij deze alvast mijn excuses voor gemaakte en aankomende spelling/grammatica vouten
boete is allang teruggedraaidquote:Op woensdag 7 november 2012 14:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Langstudeerboete blijft toch in huidig regeerakkoord? En hypotheekrenteaftrek gaat weg?
Ik hoop op die lening maar dan hoop ik wel dat je een deel als gift nog krijgt, ik krijg nu al bijna niks en zou het toch wel leuk vinden als ik iets toe zou krijgenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Langstudeerboete blijft toch in huidig regeerakkoord? En hypotheekrenteaftrek gaat weg?
Bedoelen ze daarmee dat je in seasons aan gelijkwaardige teams (qua sterren) wordt gematched?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:24 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Er zou een update komen die de matchmaking, disconnects en onzichtbare bal zou oplossen.
Was een vraag met Maatschappijleer, welke van de 4 NIET wegging.quote:
Het is Aquote:Op woensdag 7 november 2012 14:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was een vraag met Maatschappijleer, welke van de 4 NIET wegging.
A: Wietpas
B: OV-studenten
C: Hypotheekrenteaftrek
D: Langstudeerboete
Ik had D
falertquote:Op woensdag 7 november 2012 14:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was een vraag met Maatschappijleer, welke van de 4 NIET wegging.
A: Wietpas
B: OV-studenten
C: Hypotheekrenteaftrek
D: Langstudeerboete
Ik had D
Nee, wietpas gaat weg hoorquote:
Is C dus volgens jou?quote:
Wat vond je er goed aan dan? Als iets niet werkte was het dat welquote:Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef vandermar het volgende:
Jammer, ik vond die wietpas wel prima.
Waarom dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef vandermar het volgende:
Jammer, ik vond die wietpas wel prima.
B: gaat niet weg, alleen ipv gratis vervoer wordt het kortingquote:Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is C dus volgens jou?
Twijfelde tussen die 2
Idd, allemaal straatdealertjes die weer werk hadden naast de uitkeringquote:Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vond je er goed aan dan? Als iets niet werkte was het dat wel
Kutvraag dus eigenlijk van de docentquote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
B: gaat niet weg, alleen ipv gratis vervoer wordt het korting
C: gaat niet weg, maar wordt beperkt
In Friesland ja?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef vandermar het volgende:
Lekker opbokken met al die wiettoeristen
valt wel mee. B gaat weg en er komt iets anders voor in de plaats> "gratis" reizen zoals het nu is met ov gaat weg. En C blijft gewoon maar iets andere regels.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kutvraag dus eigenlijk van de docent
Ben benieuwd, hij zou morgen nagekeken hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
valt wel mee. B gaat weg en er komt iets anders voor in de plaats> gratis reizen zoals het nu is met ov gaat weg. En C blijft gewoon maar iets andere regels.
Gasten stonden 100 meter van de shop wiet en hasj te verkopen aan Belgen,Duitsers,Polen en minder jarige echt een goed planquote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Idd, allemaal straatdealertjes die weer werk hadden naast de uitkering
clubs?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
valt wel mee. B gaat weg en er komt iets anders voor in de plaats> "gratis" reizen zoals het nu is met ov gaat weg. En C blijft gewoon maar iets andere regels.
Dat wist iedereen behalve degenen die die pas ingevoerd hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gasten stonden 100 meter van de shop wiet en hasj te verkopen aan Belgen,Duitsers,Polen en minder jarige echt een goed plan
Komen voldoende Engelsen en Duitser hoor in de shops waar ik ben geweestquote:
nah ik ga nog wat aan school proberen te doenquote:
Precies ik ben wel voor een systeem waarop geregistreerd staat hoeveel wiet iemand koopt nu kun je van shop naar shop gaan en overal 5 gram kopen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat wist iedereen behalve degenen die die pas ingevoerd hebben
Hier niet tenzij je er goed oud uitziet is er altijd id controle. Goede zaak ookquote:Op woensdag 7 november 2012 14:53 schreef vandermar het volgende:
In shops krijgen minderjarigen het ook wel mee
Vaak is er wel controle ja maar er zitten shops bij die de regels aan hun laars lappenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hier niet tenzij je er goed oud uitziet is er altijd id controle. Goede zaak ook
zelfde helaas. Vraag me iets wat ik geleerd heb een week na de toets en ik ga het niet meer wetenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom doen ze in vredesnaam HH op zo'n raar tijdstip, dan zijn de meeste mensen toch niet thuis (ik dus ook niet) en de Amerikanen liggen op bedIk ging vannacht nog door tot half 3 met leren maar het heeft niet echt geholpen. Ik heb altijd het idee dat als ik iets leer voor een paar uur dat ik er dan niks mee op schiet
Uranium?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
Goed, nog een lastige:
Het plutonium wordt gevormd doordat een U-238-kern een neutron invangt.
Hierbij ontstaat een instabiele kern die vervalt onder uitzending van een
β
–
-deeltje. De kern die dan wordt gevormd, zendt eveneens een β
–
-deeltje uit;
daarbij ontstaat plutonium.
Leg uit welke isotoop van plutonium op deze manier ontstaat.
Ze waren vast vergeten dat er deze week nog een HH moest komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom doen ze in vredesnaam HH op zo'n raar tijdstip, dan zijn de meeste mensen toch niet thuis (ik dus ook niet) en de Amerikanen liggen op bedIk ging vannacht nog door tot half 3 met leren maar het heeft niet echt geholpen. Ik heb altijd het idee dat als ik iets leer voor een paar uur dat ik er dan niks mee op schiet
Dat zul je altijd houden zou eigenlijk een manier moeten zijn om hun vergunning in te houdenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vaak is er wel controle ja maar er zitten shops bij die de regels aan hun laars lappen
Wajoooooowwquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Goede prijs voor een Ajax kit.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Goede prijs voor een Ajax kit.
Ik verkocht er eentje voor 18k en het was fantastisch.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef Revontulet het volgende:
WAT?! 14K? dit meen je niet...ik heb er een gediscard 2 weken terug, doe ik bijna altijd met kits...
Je moet altijd naar de prijs kijken van kits voordat je ze discardt, want veel silver kits zijn best wel wat waard. De Ajax kit is nu alleen zo duur vanwege die wedstrijd gisteren, normaal kost hij 4-5k.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef Revontulet het volgende:
WAT?! 14K? dit meen je niet...ik heb er een gediscard 2 weken terug, doe ik bijna altijd met kits...
Pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik verkocht er eentje voor 18k en het was fantastisch.
Betraptquote:Op woensdag 7 november 2012 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet altijd naar de prijs kijken van kits voordat je ze discardt, want veel silver kits zijn best wel wat waard. De Ajax kit is nu alleen zo duur vanwege die wedstrijd gisteren, normaal kost hij 4-5k.
[..]
Pics or it didn't happen.
Hoeveel hij nu heeftquote:Op woensdag 7 november 2012 15:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had of heeft? Hij heeft er nu 303 gekregen.
Ik vind 4-5K voor een Ajax kit ook wel duur te noemen. Al is het wel 1 van de mooiste uit tenues die ze de afgelopen jaren gehad hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet altijd naar de prijs kijken van kits voordat je ze discardt, want veel silver kits zijn best wel wat waard. De Ajax kit is nu alleen zo duur vanwege die wedstrijd gisteren, normaal kost hij 4-5k.
[..]
Pics or it didn't happen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:12 schreef Toefjes het volgende:
Dan ga ik een silver pack kopen, want als dat Ajax shirt er in zit ben ik rijk
Wat een drame packquote:
Oeps, heb m te koop gezet. Even mezelf tradeofferen danquote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Belg gaat een IF krijgen, heb jij straks de enige NIF op de markt.
Pato, als die al niet beter is dan Welliton.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef diedjuh het volgende:
Wie is de beste Braziliaanse spits na Welliton? Gold, dus geen Wallyson.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pato, als die al niet beter is dan Welliton.
Ook in 352?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef vandermar het volgende:
Pato vind ik ook wel erg goedheb hem gisteren gekocht maar is een prims speler!
Ik heb hem als eenzame spits, doet het prima (4-2-3-1)quote:
Ik heb hem in 4222, doet die prima. Lijkt mij juist beter in een tweespitsen systeem dan als lone striker.quote:
Oke, ga hem proberen. Het was mijn held in fut 12. Dit jaar heb ik hem in het begin even geprobeerd, maar toen viel hij me wat tegen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb hem als eenzame spits, doet het prima (4-2-3-1)
Een Spaanse CB uit de BBVA met 71 pacequote:
Als eenzame spits vind ik hem goed, perfecte workrates, behoorlijk sterk, kan prima koppen, is snel en kan prima schietenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb hem in 4222, doet die prima. Lijkt mij juist beter in een tweespitsen systeem dan als lone striker.
Hééééél misschien is Vagner Love ook nog de moeite waard, maar ik betwijfel het.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:32 schreef DutchSL het volgende:
Na Pato en Welliton zie ik geen Braziliaanse ST's waar ik mee zou willen spelen, misschien dat er een leuke CF of CAM is om om te bouwen.
Zijn IF wellichtquote:
Can Neymar turn in to a Super Saiyan in the next exciting TOTW? And if so, could he turn in to a striker? Don't miss the next exciting episode of Dragonball Ziiieeeeeequote:
wtfquote:Op woensdag 7 november 2012 15:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Can Neymar turn in to a Super Saiyan in the next exciting TOTW? And if so, could he turn in to a striker? Don't miss the next exciting episode of Dragonball Ziiieeeeee
Wel paahaaaacequote:Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
46 strength in de spitsdat wordt een feest
IF heeft echt wel 50 strengthquote:Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
46 strength in de spitsdat wordt een feest
Dat is ook gewoon een intercontinentale pacetweelingquote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
Welliton zijn fysieke statsziekelijk
Lijkt Emenike wel
Ik heb ze beide in een team voorin, pure slachtpartij elke wedstrijd weerquote:Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een intercontinentale pacetweeling
En dan lekker de ssh over het hele veld en als hij goed is gewoon achterin rondtikkenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ze beide in een team voorin, pure slachtpartij elke wedstrijd weer
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam net gifje tegen van die goal van vorige week..check Torres dan
effe van persie laten zien wie de beste kickbokser is in de PLquote:Op woensdag 7 november 2012 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam net gifje tegen van die goal van vorige week..check Torres dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |