Ah, dan is het wel heel goed mogelijk.quote:Op maandag 26 november 2012 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat bedoelde ik dus eigenlijkBurgeroorlog.
De één was om zich vrij te vechten van de Engelsen want dat kostte teveel geld, de andere was om zich vrij te vechten van de andere helft, want dat kostte teveel geld. Mja, weinig verschil eigenlijkquote:Op maandag 26 november 2012 11:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Amerikaanse Revolutie, Burgeroorlog... big deal...
Alsof iemand dat verschil weet.
Die heb ik hier nog origineel liggen.quote:Op maandag 26 november 2012 11:27 schreef AdoraBelle het volgende:
Of deze:
Toen Rockstar Games nog DMA Design heette...
Ik heb 'm geloof ik ook nog ergensquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:31 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Die heb ik hier nog origineel liggen.
Natuurlijk, zonder die cheats was dat hele spel nooit populair geworden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:40 schreef VRIDZ het volgende:
Carmageddon en GTA ook veel gespeeld, die laatste eigenlijk alleen met cheats voor wapens/kogels enz
cheats zijn voor heel veel spelen een on onontkoombaar succesonderdeel geweestquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk, zonder die cheats was dat hele spel nooit populair geworden.
Bij prince of persia drukte ik altijd op de K om de tegenstanders te doden, behalve de eindbaas. Want als je t daar deed, kon je t niet uitspelen!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk, zonder die cheats was dat hele spel nooit populair geworden.
Ik denk dat zo ongeveer de hele generatie van personen die doom speelde toen hij net uit kwam die shit uit z'n hoofd weetquote:
sinds wanneer?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:47 schreef TimMer1981 het volgende:
Iemand nog leuke ontdekkingen gedaan de laatste weken op abandonware sites (welke dus legaal zijn, voordat er weer een modje begint te huilen)?
een aantal problemen:quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:56 schreef TimMer1981 het volgende:
Sinds de spellen niet meer legaal aangeschaft kunnen worden en wij in Nederland alles mogen downloaden, inclusief materiaal waar copyright op rust, zolang we het maar niet uploaden.
Laat ik het dan zo zeggen: zelfs die maffia van Brein is er nog nooit over gevallen. 'Nuff said.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
een aantal problemen:
1) je weet nooit zeker of de software nog ergens legaal wordt aangeboden
2) wij in nederland mogen alleen muziek en film downloaden; voor software (games dus ook) geldt dit NIET
Even afgezien van het feit of ik dat soort sites wel of niet gebruik..
God mode, wapens en sleutels, NOCLIP!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:47 schreef STING het volgende:
[..]
I see your IDDQD & IDKFA, and raise you a IDSPISPOPD
hahaha die wist ik dan weer niet!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:47 schreef STING het volgende:
[..]
I see your IDDQD & IDKFA, and raise you a IDSPISPOPD
Een van de gaafste spellen ooit! Alle delen van Civ enorm veel gespeeld.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:10 schreef Remqo het volgende:
Vroeger helemaal grijs gespeeld:
en Civilization 2
[ afbeelding ]
daar kan ik mij nog steeds uren mee vermakenquote:Op donderdag 13 december 2012 12:22 schreef Cl3tusss het volgende:
Misschien is ie al voorbij gekomen maar hier heb ik me ook uren mee vermaakt!
Dungeon Keeper 1:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |