Wat is er defect?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef mc-lovin het volgende:
ik ook een defecte imac 24 inch 2,4 ghz
hij is gevallenquote:
Het glas of het scherm?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:45 schreef mc-lovin het volgende:
[..]
hij is gevallendus het scherm is gesprongen. Het zou dus voor onderdelen gebruikt kunnen worden of met een nieuw scherm weer als imac
Omdat ik regelmatig iMacs en MacBooks repareer.quote:
Offtopic: Ga dan niet iemands topic hijacken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Omdat ik regelmatig iMacs en MacBooks repareer.
Offtopic: Ik kaap niks, ik geef gewoon antwoord op een vraag.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:39 schreef itsmonyet het volgende:
[..]
Offtopic: Ga dan niet iemands topic hijacken.
Ontopic: @TS check je inbox
Helaas is de MacBook Pro al naar het grof vuil.quote:Op maandag 12 november 2012 16:58 schreef JVDMeers het volgende:
mc-lovin: ik heb je een berichtje gestuurd, maar nog niks van je vernomen.
Foxconn: mooie foto van die defecte macbook pro waar de bus overheen gereden is!
de defecte macbook pro ziet er niet zo best uit, maar heb wel interesse; ik zal je een DM sturen
Swetsenegger: voor die defecte macbook pro kan ik ook wel een bedrag neerleggen; ik stuur je ook bericht
Svyatagor: Fijn te horen dat je niks kaapt.
anderen: mocht je een kapotte macbook (pro/air) hebben liggen, stuur maar even een DM-berichtje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |