Homo.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Boeken, collegeld, huur en zakgeld
Ik zwem in het geld broertje
Het zal wel minder worden, ouders gaan er door die zorgtoeslag alleen al rond de 450 per maand op achteruit. En nullijn ambtenaren. Doet wel pijnquote:
Mijn ouders hebben ook altijd alles betaald. Het geld van mijn bijbaantjes ging op aan uitgaan en kleding.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gvd
boeken,zorg en huur moet ik zelf betalen. Zakgeld krijg ik niet. Terwijl mijn ouders dat makkelijk kunnen betalen aan mij gvd.
Homoquote:Op woensdag 7 november 2012 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook altijd alles betaald. Het geld van mijn bijbaantjes ging op aan uitgaan en kleding.
En vakantiesquote:Op woensdag 7 november 2012 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook altijd alles betaald. Het geld van mijn bijbaantjes ging op aan uitgaan en kleding.
homoquote:Op woensdag 7 november 2012 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Armoede is een keuzequote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Tanja en ik eenmaal de volksrepubliek der verenigde nederlanden hebben opgericht kan iedereen studeren. Ook de niet-homo's zonder rijke papa en mama.
Dit is het probleem, mijn ouders zijn wel rijkquote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Tanja en ik eenmaal de volksrepubliek der verenigde nederlanden hebben opgericht kan iedereen studeren. Ook de niet-homo's zonder rijke papa en mama.
Dan ben je gewoon geadopteerd en mogen ze je eigenlijk niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit is het probleem, mijn ouders zijn wel rijk
Ja, bij mij ook maar ze vonden het erbij horen dat je als student eindjes bij elkaar moest knopenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit is het probleem, mijn ouders zijn wel rijk
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon geadopteerd en mogen ze je eigenlijk niet.
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook maar ze vonden het erbij horen dat je als student eindjes bij elkaar moest knopen
Stelletje sadistenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook maar ze vonden het erbij horen dat je als student eindjes bij elkaar moest knopen
Godver ik ook, niets gekregenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef napoleonfour het volgende:
najah één dezer dagen krijg ik wel een bonus van mijn werk. Werk al 5 jaar daar.
Halve maandsalaris?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef napoleonfour het volgende:
najah één dezer dagen krijg ik wel een bonus van mijn werk. Werk al 5 jaar daar.
Ik zou in de eerste instantie m'n rijbewijs krijgen als ik niet zou gaan roken. Ik wel roken, krijg ik hem niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Op zich weinig last van gehad hoor, altijd wel meeste dingen kunnen doen. Alleen rijbewijs nooit gehaald.
Mag toch hopen van niet. Zal ook eens kijken of ik niet ergens een loonsverhoging kan fixen op basis van de wet.quote:
5 jaar is niet zo heel veel hoor. Ik kreeg bij mijn eerste baan een etentje en een horloge met het logo van het bedrijf erop...quote:Op woensdag 7 november 2012 16:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet. Zal ook eens kijken of ik niet ergens een loonsverhoging kan fixen op basis van de wet.
Niets. Krijg wel iedere dag een krat bier van de baas om op te maken met collega's.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
5 jaar is niet zo heel veel hoor. Ik kreeg bij mijn eerste baan een etentje en een horloge met het logo van het bedrijf erop...
Gaat lastig bij consultancy...quote:Op woensdag 7 november 2012 16:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Niets. Krijg wel iedere dag een krat bier van de baas om op te maken met collega's.
Boeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |