Ik heb het over die enkelen die geen boerka dragen. Ze zijn zwaar in de minderheid ik weet het.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou je kan er toch niet onder kijken
Ja dat bedoel ik ook gewoon met Moslima's anders kan je het niet zien en zijn het gewoon vrouwen ook snap je. Maar onder zo'n doek vind ik niks en ook niet echt lief voor zequote:Op woensdag 7 november 2012 15:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb het over die enkelen die geen boerka dragen. Ze zijn zwaar in de minderheid ik weet het.
Ik vind dat veel meisjes met hoofddoek zich erg stijlvol kleden. Als ze dan ook nog eens niet zo'n dikke plamuurlaag (en meestal ook geen hoge hakken, maar dat kan me weinig schelen) hebben, word ik zo warm van binnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook gewoon met Moslima's anders kan je het niet zien en zijn het gewoon vrouwen ook snap je. Maar onder zo'n doek vind ik niks en ook niet echt lief voor ze
Lekker ding inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef sinepedraap het volgende:
De meest linker is![]()
[ afbeelding ]
Ben jij Nederlands? Wat vonden haar broers en neefjes ervanquote:Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef Fes1-2 het volgende:
Wel een keer met een turkse gegaan. Was wel een schoonheid hoor. Maar die had geen hoofddoek op.
Die wisten van niksquote:Op woensdag 7 november 2012 15:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ben jij Nederlands? Wat vonden haar broers en neefjes ervan
Nou dr ma was ondertussen met een nederlander getrouwd en die wisten het wel ongeveer. Was niet het traditionele moslim gezin meer dusquote:
Ah beter welquote:Op woensdag 7 november 2012 15:55 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Nou dr ma was ondertussen met een nederlander getrouwd en die wisten het wel ongeveer. Was niet het traditionele moslim gezin meer dus
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:12 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Zozo. Dat anno 2012. Al een hele vooruitgang! Nog even en moslima's beginnen gelijke rechten te krijgen ook. Dan krijg je helemaal de pijpen aan het dansen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |