Welke blanke man wilt nou een vrouw met een snor?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:55 schreef bojan het volgende:
Hey
Iets wat ik mij al een tijdje afvraag, soms zie je een Turk of Marokkaan lopen met met een Nederlands meisje maar zelden of nooit zie ik een moslima lopen met een Nederlandse man.
Enig idee hoe dat komt? Mogen ze niet van hun familie? Vinden ze Nederlandse mannen niet aantrekkelijk genoeg? Andere reden(en)?
Niet alle moslima's hebben snorren hoor en er zijn soms wel lekkere bijquote:Op woensdag 7 november 2012 11:55 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
Welke blanke man wilt nou een vrouw met een snor?
Wees de eerste dan en trouw er eenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:56 schreef bojan het volgende:
[..]
Niet alle moslima's hebben snorren hoor en er zijn soms wel lekkere bij
Dat betwijfel ik hoor. Soms spreek ik wel eens eentje aan op straat maar meestal negeren ze je straalquote:Op woensdag 7 november 2012 11:57 schreef SpecialK het volgende:
Genoeg moslima's die op zoek zijn naar een Nederlander, hoor.
Maak je geen zorgen TS. Ook jij maakt een kansje.
Ben al van school hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:59 schreef Yveske het volgende:
Aaahh, TS is verliefd op een meisje uit zijn klas
In Slotervaart rond 23:50 meisjes in een donker steegje aanspreken kan er wel eens voor zorgen dat mensen je proberen te ontlopen, ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:59 schreef bojan het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik hoor. Soms spreek ik wel eens eentje aan op straat maar meestal negeren ze je straal
"Mmm, dat is een lekkere burqa!"quote:Op woensdag 7 november 2012 11:56 schreef bojan het volgende:
[..]
Moslima's mogen als ze bij hun partner zijn die hoofddoek af doenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
"Mmm, dat is een lekkere burqa!"
Zozo. Dat anno 2012. Al een hele vooruitgang! Nog even en moslima's beginnen gelijke rechten te krijgen ook. Dan krijg je helemaal de pijpen aan het dansen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:11 schreef bojan het volgende:
[..]
Moslima's mogen als ze bij hun partner zijn die hoofddoek af doen
Ik heb veel liever een moslima die trouw is aan haar partner en niet met iedereen rondneukt dan een Nederlandse slet hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 12:12 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Zozo. Dat anno 2012. Al een hele vooruitgang! Nog even en moslima's beginnen gelijke rechten te krijgen ook. Dan krijg je helemaal de pijpen aan het dansen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:56 schreef bojan het volgende:
[..]
dat is nou precies wat mij irriteert. Een hoofddoek opdoen omdat je ene man niet mag verleiden met je mooie lange haar, maar vervolgens wel 45 lagen make-up aanbrengen.quote:
Dit inderdaad, kasthoeren zijn het.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is nou precies wat mij irriteert. Een hoofddoek opdoen omdat je ene man niet mag verleiden met je mooie lange haar, maar vervolgens wel 45 lagen make-up aanbrengen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |