nuvaring, spiraaltjequote:Op woensdag 7 november 2012 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
Maar Aldo.. als een vrouw dusdanig depri wordt van de hormonen die zo'n pil bevat?
En je dus wel aangewezen bent op condoom gebruik ?
Dan nog, waarom die "zooi" gebruiken, terwijl het met een poli-klinische ingreep in 1x klaar is?quote:
nuvaring = hormonenquote:
omdat omdat gewoonquote:Op woensdag 7 november 2012 09:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan nog, waarom die "zooi" gebruiken, terwijl het met een poli-klinische ingreep in 1x klaar is?
En waaaarom moet alleen de vrouw denken aan anticonceptie?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat omdat gewoonAnders maak je het stuk
Omdat jullie de kinderen kunnen krijgenquote:Op woensdag 7 november 2012 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En waaaarom moet alleen de vrouw denken aan anticonceptie?
Het is wel lekker makkelijk om alles op 'ons' af te schuiven
Blinde vink:quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus als jij 30 bent, je zit in een vaste relatie, je weet samen 1000% zeker dat je geen kinderen (meer) wilt, dan ga jij elke keer dat je neukt een condoom gebruiken?
jullie maken zequote:Op woensdag 7 november 2012 09:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat jullie de kinderen kunnen krijgen
Ouderwets ?quote:
Ja, maar... ff in ons geval... LL en ik hebben 2 prachtige kinderen.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat omdat gewoonAnders maak je het stuk
Stel het gaat uit, en er komt ineens een nieuw meisje die wel kinderen wilt endat jij het toch wel ziet zitten, dan kan het ineens niet meerquote:
nieuwerwets?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jullie maken ze
[..]
Ouderwets ?![]()
Omdat het dan gewoon nooit meer zou kunnen, nu denk je dan dat het genoeg is, maar misschien over 5/10 jaar wil je toch nog een kleintje en dan heb je spijtquote:Op woensdag 7 november 2012 09:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar... ff in ons geval... LL en ik hebben 2 prachtige kinderen.
Ik wil haar nooit meer kwijt, en zij mij hopelijk ook niet
Als je verder dan geen kinderen meer wilt, wat is dan het probleem dat het "kapot" is?
Ik zeg toch, vaste relatie. Eventueel getrouwd ditdat. Ja er zijn altijd uitzonderingen, maar dat betekent niet dat je het daarom niet zou doen. Alsof je rekening gaat houden met dat het ooit uit zou gaanquote:Op woensdag 7 november 2012 09:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stel het gaat uit, en er komt ineens een nieuw meisje die wel kinderen wilt endat jij het toch wel ziet zitten, dan kan het ineens niet meer
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar... ff in ons geval... LL en ik hebben 2 prachtige kinderen.
Ik wil haar nooit meer kwijt, en zij mij hopelijk ook niet
Als je verder dan geen kinderen meer wilt, wat is dan het probleem dat het "kapot" is?
Hoe oud ben je Aldo?quote:
Klopt... maar goed... nu ben ik 30... ff in het geval van die collega van me, die is 37. Als z'n huwelijk kapot gaat, en hij vindt iemand anders, en die wil kinderen, dan ben je tegen de 40... ook niet echt een ideale leeftijd om nog aan kinderen te beginnen. Daarbij heb je dan nog steeds deels de verantwoordelijkheid over je kinderen uit je vorige relatie. Dus wil je daar wel kinderen bij?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stel het gaat uit, en er komt ineens een nieuw meisje die wel kinderen wilt endat jij het toch wel ziet zitten, dan kan het ineens niet meer
Ik wil niet opnieuw vader worden als ik 40 ben... ben je 52 als je kind naar de middelbare school gaat.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat het dan gewoon nooit meer zou kunnen, nu denk je dan dat het genoeg is, maar misschien over 5/10 jaar wil je toch nog een kleintje en dan heb je spijt
Over 5 a 10 jaar ben ik zo oud dat ik dat risico maar beter niet kan nemenquote:Op woensdag 7 november 2012 09:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat het dan gewoon nooit meer zou kunnen, nu denk je dan dat het genoeg is, maar misschien over 5/10 jaar wil je toch nog een kleintje en dan heb je spijt
Hoe worden kinderen toch gemaakt, he...quote:Op woensdag 7 november 2012 09:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat jullie de kinderen kunnen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |