nuvaring, spiraaltjequote:Op woensdag 7 november 2012 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
Maar Aldo.. als een vrouw dusdanig depri wordt van de hormonen die zo'n pil bevat?
En je dus wel aangewezen bent op condoom gebruik ?
Dan nog, waarom die "zooi" gebruiken, terwijl het met een poli-klinische ingreep in 1x klaar is?quote:
nuvaring = hormonenquote:
omdat omdat gewoonquote:Op woensdag 7 november 2012 09:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan nog, waarom die "zooi" gebruiken, terwijl het met een poli-klinische ingreep in 1x klaar is?
En waaaarom moet alleen de vrouw denken aan anticonceptie?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat omdat gewoonAnders maak je het stuk
Omdat jullie de kinderen kunnen krijgenquote:Op woensdag 7 november 2012 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En waaaarom moet alleen de vrouw denken aan anticonceptie?
Het is wel lekker makkelijk om alles op 'ons' af te schuiven
Blinde vink:quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus als jij 30 bent, je zit in een vaste relatie, je weet samen 1000% zeker dat je geen kinderen (meer) wilt, dan ga jij elke keer dat je neukt een condoom gebruiken?
jullie maken zequote:Op woensdag 7 november 2012 09:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat jullie de kinderen kunnen krijgen
Ouderwets ?quote:
Ja, maar... ff in ons geval... LL en ik hebben 2 prachtige kinderen.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat omdat gewoonAnders maak je het stuk
Stel het gaat uit, en er komt ineens een nieuw meisje die wel kinderen wilt endat jij het toch wel ziet zitten, dan kan het ineens niet meerquote:
nieuwerwets?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jullie maken ze
[..]
Ouderwets ?![]()
Omdat het dan gewoon nooit meer zou kunnen, nu denk je dan dat het genoeg is, maar misschien over 5/10 jaar wil je toch nog een kleintje en dan heb je spijtquote:Op woensdag 7 november 2012 09:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar... ff in ons geval... LL en ik hebben 2 prachtige kinderen.
Ik wil haar nooit meer kwijt, en zij mij hopelijk ook niet
Als je verder dan geen kinderen meer wilt, wat is dan het probleem dat het "kapot" is?
Ik zeg toch, vaste relatie. Eventueel getrouwd ditdat. Ja er zijn altijd uitzonderingen, maar dat betekent niet dat je het daarom niet zou doen. Alsof je rekening gaat houden met dat het ooit uit zou gaanquote:Op woensdag 7 november 2012 09:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stel het gaat uit, en er komt ineens een nieuw meisje die wel kinderen wilt endat jij het toch wel ziet zitten, dan kan het ineens niet meer
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar... ff in ons geval... LL en ik hebben 2 prachtige kinderen.
Ik wil haar nooit meer kwijt, en zij mij hopelijk ook niet
Als je verder dan geen kinderen meer wilt, wat is dan het probleem dat het "kapot" is?
Hoe oud ben je Aldo?quote:
Klopt... maar goed... nu ben ik 30... ff in het geval van die collega van me, die is 37. Als z'n huwelijk kapot gaat, en hij vindt iemand anders, en die wil kinderen, dan ben je tegen de 40... ook niet echt een ideale leeftijd om nog aan kinderen te beginnen. Daarbij heb je dan nog steeds deels de verantwoordelijkheid over je kinderen uit je vorige relatie. Dus wil je daar wel kinderen bij?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stel het gaat uit, en er komt ineens een nieuw meisje die wel kinderen wilt endat jij het toch wel ziet zitten, dan kan het ineens niet meer
Ik wil niet opnieuw vader worden als ik 40 ben... ben je 52 als je kind naar de middelbare school gaat.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat het dan gewoon nooit meer zou kunnen, nu denk je dan dat het genoeg is, maar misschien over 5/10 jaar wil je toch nog een kleintje en dan heb je spijt
Over 5 a 10 jaar ben ik zo oud dat ik dat risico maar beter niet kan nemenquote:Op woensdag 7 november 2012 09:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat het dan gewoon nooit meer zou kunnen, nu denk je dan dat het genoeg is, maar misschien over 5/10 jaar wil je toch nog een kleintje en dan heb je spijt
Hoe worden kinderen toch gemaakt, he...quote:Op woensdag 7 november 2012 09:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat jullie de kinderen kunnen krijgen
Niet altijd volgens mij.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:58 schreef Samzz het volgende:
Oh en sterilisatie kan ongedaan gemaakt worden.
Want ik had je leeftijd moeten weten?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij leeft echt onder een steen
qua gedachten?quote:
Ik heb het al een paar keer genoemd volgens mijquote:Op woensdag 7 november 2012 10:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Want ik had je leeftijd moeten weten?
zet t dan gewoon in je profiel... 00-00-0000 is wel erg lang geledenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
qua gedachten?
[..]
Ik heb het al een paar keer genoemd volgens mij
Ik lees niet altijd alles héquote:Op woensdag 7 november 2012 10:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
qua gedachten?
[..]
Ik heb het al een paar keer genoemd volgens mij
t staat in mijn foboquote:Op woensdag 7 november 2012 10:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zet t dan gewoon in je profiel... 00-00-0000 is wel erg lang geleden
Zal toch ergens vandaan komen (hetzij opvoeding/vrienden etc)quote:
Is ook, maar ik verwacht dan ook niet dat de vrouw haar eileiders eruit gaat halen ofzoquote:Op woensdag 7 november 2012 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal toch ergens vandaan komen (hetzij opvoeding/vrienden etc)
Ik vind het onzin, als man zijnde ben je net zo verantwoordelijk.
Ja maar als ze dus geen anti-conceptie slikt omdat het haar keuze is... Wat doe je dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is ook, maar ik verwacht dan ook niet dat de vrouw haar eileiders eruit gaat halen ofzo![]()
en als ze een keer de pil vergeet doen we het gewoon met condoom hoor
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar als ze dus geen anti-conceptie slikt omdat het haar keuze is... Wat doe je dan?
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:08 schreef muhahaha het volgende:
Ugh, dit onderwerp op de vroege morgen.
Ik moet ook nog boodschappen doenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Koffie?
Ohja ik zou ff naar de stad gaan
Die is helemaal uitgescheurd aan de onderkant vrees ikquote:
Kom je het brengen?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Koffie?
Ohja ik zou ff naar de stad gaan
Thermoskan pakkenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helemaaaal daar ?
Tegen de tijd dat ik bij jou ben is die koffie wel verandert in ijscoffee
Kan ik net zo goed daar koffie zettenquote:
Fucking vetquote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
laatst dus met zo'n ding (600PK) door Rotterdam gevaren, zijn er foto's van gemaakt
Sta er helemaal verwaaid op
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee die hou ik nog even voor mezelf
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Mijn huisgenote heeft serieus in haar kamer staan wachten totdat ik uit de keuken ging voordat zij de deur uitgaat
Wat heb je uitgespookt dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Mijn huisgenote heeft serieus in haar kamer staan wachten totdat ik uit de keuken ging voordat zij de deur uitgaat
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zag haar toen ik de keuken inkwam in de deuropening staan met haar jas aanBen zo'n 10 minuten bezig geweest, ik doe mijn kamerdeur dicht. Pats haar deur gaat op slot en ze vertrekt
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
laatst dus met zo'n ding (600PK) door Rotterdam gevaren, zijn er foto's van gemaakt
Sta er helemaal verwaaid op
![]()
Mwoah kan toeval zijn, soms dan heb ik mijn jas aan en dan kom ik erachter dat ik nog iets moet meenemenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zag haar toen ik de keuken inkwam in de deuropening staan met haar jas aanBen zo'n 10 minuten bezig geweest, ik doe mijn kamerdeur dicht. Pats haar deur gaat op slot en ze vertrekt
Dus je plan is nog niet gelukt?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Dit was geen toevalquote:Op woensdag 7 november 2012 10:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah kan toeval zijn, soms dan heb ik mijn jas aan en dan kom ik erachter dat ik nog iets moet meenemen. Hop zoektoch
ach, kennelijk voelt ze zich nu al zo ongemakkelijkquote:
Wehehehe klinkt als een neurootquote:Op woensdag 7 november 2012 10:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dit was geen toevalZe doet haar kamerdeur zelfs op slot als ze in de badkamer aan het douchen is
zo gestoord is ze
laatst precies dezelfde actie gehad trouwens
Wat heb je dan allemaal al geprobeerd?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach, kennelijk voelt ze zich nu al zo ongemakkelijk![]()
en ik heb nog wel wat trucs achter de hand
Zooi maken, sportkleren uithangen, hele avond muziek aan, per ongeluk een bord van het aanrecht stoten, waterkoker weghalen, een uur onder de douche staan van 8 tot 9 terwijl zij om half 10 op de uni moest zijn en ook moest douchenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat heb je dan allemaal al geprobeerd?
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zooi maken, sportkleren uithangen, hele avond muziek aan, per ongeluk een bord van het aanrecht stoten, waterkoker weghalen, een uur onder de douche staan van 8 tot 9 terwijl zij om half 10 op de uni moest zijn en ook moest douchengewoon de badkamerlamp uitdoen terwijl zij daar is (per ongeluk
) ga zo maar door
![]()
ja kloptquote:Op woensdag 7 november 2012 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Wat is dat voor rare badkamer dat de schakelaar voor het licht aan de buitenkant zit?
Heb ik tot nu toe al 2x meegemaakt in woningen waar ik woonquote:Op woensdag 7 november 2012 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Wat is dat voor rare badkamer dat de schakelaar voor het licht aan de buitenkant zit?
Hebben jullie ook zo'n ouderwetse stoppenkast?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zooi maken, sportkleren uithangen, hele avond muziek aan, per ongeluk een bord van het aanrecht stoten, waterkoker weghalen, een uur onder de douche staan van 8 tot 9 terwijl zij om half 10 op de uni moest zijn en ook moest douchengewoon de badkamerlamp uitdoen terwijl zij daar is (per ongeluk
) ga zo maar door
![]()
nope, is een flat, dus dat is dan ook nak voor de anderenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo'n ouderwetse stoppenkast?
Zou kunnen, maar ik vind het wel raarquote:Op woensdag 7 november 2012 10:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb ik tot nu toe al 2x meegemaakt in woningen waar ik woon. Ligt aan de leeftijd vermoed ik.
Jammer, anders had je de stoppen los kunnen draaien.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nope, is een flat, dus dat is dan ook nak voor de anderen
Geen elektra in de badkamer denk ikquote:Op woensdag 7 november 2012 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik vind het wel raar
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Jammer, anders had je de stoppen los kunnen draaien.
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen elektra in de badkamer denk ik.
Het is alleen raar met vervelende mede-bewoners![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Dat is kut als je je niet kunt scheren zonder spiegel en je hebt een elektrisch scheerapparaatquote:Op woensdag 7 november 2012 10:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen elektra in de badkamer denk ik.
Het is alleen raar met vervelende mede-bewoners![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:51 schreef Nixx- het volgende:
Heb je ergens ventilatoren in het huis zitten?
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:50 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb nog een leuke in gedachten
Nee, dat zou ik niet doen. Dat je haar irriteert binnenshuis, oke. Maar haar buitensluiten is not done.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moggequote:![]()
Er is later wel een doos geplaatstquote:Op woensdag 7 november 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is kut als je je niet kunt scheren zonder spiegel en je hebt een elektrisch scheerapparaat
Maar zij trekt die deur zo hard dicht normaal (ook om 4:00) dat zo'n paraplu door de trillingen omvaltquote:Op woensdag 7 november 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik niet doen. Dat je haar irriteert binnenshuis, oke. Maar haar buitensluiten is not done.
[..]
Mogge
Faalquote:Op woensdag 7 november 2012 10:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is later wel een doos geplaatst. Alleen de knop zit nog buiten de badkamer
.
Ja, dat is dus als ze thuis komt neem ik aan?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar zij trekt die deur zo hard dicht normaal (ook om 4:00) dat zo'n paraplu door de trillingen omvalt
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
) ga zo maar door
![]()
als ze thuiskomt om 4:00 doet ze zo haar best om niet stil te zijn dat het eens klaar moet zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Faal
[..]
Ja, dat is dus als ze thuis komt neem ik aan?
Praten is moeilijkquote:Op woensdag 7 november 2012 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als ze thuiskomt om 4:00 doet ze zo haar best om niet stil te zijn dat het eens klaar moet zijn
gewoon haar slaapkamer deur dichtkittenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar zij trekt die deur zo hard dicht normaal (ook om 4:00) dat zo'n paraplu door de trillingen omvalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |