Gamen doe je op een pc. Nee dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je broer speelt zeker geen games? Dan merk je het verschil echt duidelijk.
Neemt niet weg dat de iPhone inderdaad debiel duur is.
Nou, nee. Zelfs de iPad Mini met een antieke processor is beter dan de Nexus. Vergelijk NFS: Most Wanted maar eens:quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:16 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
Qua gamen loopt de nexus tegenwoordig voor op de iphone begrijp ik![]()
Of nouja, dat hangt er natuurlijk vanaf wat voor games je speelt.
Oké jij zal er wel verstand van hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:08 schreef Jordony het volgende:
Apple, het merk van electronica dat een supermarkt met het logo van een appel voor de rechter daagt
Apple is alleen innovatief in het bedenken van rechtzaken.
Nee...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 06:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het nokia verhaal ligt op de loer.
Dat vind ik nou ook. Afschuwelijk bedrijf.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:08 schreef Jordony het volgende:
Apple, het merk van electronica dat een supermarkt met het logo van een appel voor de rechter daagt
Apple is alleen innovatief in het bedenken van rechtzaken.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook. Afschuwelijk bedrijf.
Het is wel verdomd slim. Ik zou het ook doen als ik nu de CEO van Apple was. Al die idioten lekker maken en uitmelken met een weinig innoverende nieuwe iPhone/Pad/Pod etc. Naamsbekendheid, mensen kopen het toch wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:59 schreef LXIV het volgende:
Ach, sinds Jobs dood is, is alle innovativiteit uit Apple verdwenen. Wat ze doen is gewoon wachten totdat in Japan of Korea wat nieuwe componenten ontwikkeld zijn, bijvoorbeeld een beter scherm of een betere batterij. Vervolgens laten ze de Chinezen daar een nieuwe Iphone X van assembleren en de Hipsters staan in de rij om hem te kopen. Dat kan iedereen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat floppen ... De innovatie is eruit, het is steeds weer hetzelfde.
quote:Het is wel verdomd slim. Ik zou het ook doen als ik nu de CEO van Apple was.
Ja hij is al een jaar dood...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:59 schreef LXIV het volgende:
Ach, sinds Jobs dood is, is alle innovativiteit uit Apple verdwenen. Wat ze doen is gewoon wachten totdat in Japan of Korea wat nieuwe componenten ontwikkeld zijn, bijvoorbeeld een beter scherm of een betere batterij. Vervolgens laten ze de Chinezen daar een nieuwe Iphone X van assembleren en de Hipsters staan in de rij om hem te kopen. Dat kan iedereen.
De N950 is het speeltje van de nerds.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:48 schreef Casos het volgende:
Blackberry favoriete speeltje van de nerds? Is dat zo? Blackberry was eerst zakelijk, daarna voor de jeugd ivm ping, maar favoriete speeltje van de nerds, nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |