Trusdtenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef Kally het volgende:
Okeetjes, wekker vroeg, slapen, kusjes en kroeltjes![]()
Uur langer dan ikquote:
Nu vind ik je gemeenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
ik hoef pas om 10.40 te beginnen morgen
Wow...quote:Op donderdag 8 november 2012 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hihi. Maar volgende week 5 toetsen
Ik had ook nooit zoveel, max 3.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wow...
...die tijd mis ik dus echt niet. Zoveel vakken heb ik niet eens!
Hmmhmm, en deze week had ik er 2. plus allemaal verslagen enzooooquote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wow...
...die tijd mis ik dus echt niet. Zoveel vakken heb ik niet eens!
Ik heb er 4-5 + SLB-lessen/-uren + eigen project voor SRP-puntenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had ook nooit zoveel, max 3.
Maar in het tweede jaar, tweede blok, twee van het vorige jaar, twee van het blok ervoor en drie nieuwen in drie weken
Tentamens he, met minimaal een boek per tentamen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er 4-5 + SLB-lessen/-uren + eigen project voor SRP-punten
Dat laatste geld dan over het hele jaar. Daarin moet je zelf een bepaald uren ergens in steken en dan krijg je daar (verplichte) punten voor. Idee is leuk, maar de uitvoering vaak iets te simpel
Ohw ja, dan kom ik sommige blokken niet eens tot 1quote:Op donderdag 8 november 2012 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tentamens he, met minimaal een boek per tentamen.
Lessen meer. Vaak 2/3 theorie + 2/3 praktijk + ongeveer en uur begeleiding per week.
Huh? Je krijgt eerst te horen of je een voldoende hebtquote:Op donderdag 8 november 2012 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja... en sowieso een voldoende op de presentatie van dinsdagavondCijfers krijgen we morgen
Mjah... beetje apart...quote:Op donderdag 8 november 2012 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Huh? Je krijgt eerst te horen of je een voldoende hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |