abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118985172
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:21 schreef Renesite het volgende:

[..]

:( patrick wil niet
Nou ja je moet er toch ook niet aan denken, stel ze worden samen oud dan heb je dadelijk drie maanden voor jullie samen gehad. Zeker de eerste tijd met een babytje, daarna broertje/zusje dat beheerst je leven.

Ik kan voor de eerste jaren wel leukere dingen bedenken zeg maar :@ En daarna ben je daar pas aan toe. Lijkt mij. Maar wie ben ik. Geen gold digger met rammelende eierstokken of een matige volkszanger.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  donderdag 8 november 2012 @ 17:23:50 #127
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_118985173
Ik ga eens piepers jassen :W
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_118985486
Ik heb wel ooit een Wikipedia pagina gehad. Maar die is gek genoeg verwijderd.
That's all folks!
pi_118985533
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wel ooit een Wikipedia pagina gehad. Maar die is gek genoeg verwijderd.
Raar. Onterecht ook.
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_118985644
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:34 schreef Lutte het volgende:

[..]

Raar. Onterecht ook.
Ja precies. Ik had hem niet zelf aangemaakt ook nog, het was een fan die er een prachtig stuk tekst van had gemaakt.
That's all folks!
pi_118986112
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ja precies. Ik had hem niet zelf aangemaakt ook nog, het was een fan die er een prachtig stuk tekst van had gemaakt.
Zulke verhalen komen alleen maar van pas als je in de Tros TV Show op Reis zit.

Stel je voor, de zwoele stem van Ivo Niehe tijdens het voorstukje: 'Tien jaar geleden verwijderde Wikipedia nog zijn eigen pagina, nu is zijn autobiografie uit. We hebben het natuurlijk over Vaduz, niet meer weg te denken uit de hedendaagse showbiz. We bezoeken hem in zijn villa in het pitoreske Rijssen.'
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  donderdag 8 november 2012 @ 17:55:26 #132
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_118986136
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef Lutte het volgende:

[..]

Stel je voor, de zwoele stem van Ivo Niehe tijdens het voorstukje: 'Tien jaar geleden verwijderde Wikipedia nog zijn eigen pagina, nu is zijn autobiografie uit. We hebben het natuurlijk over Vaduz, niet meer weg te denken uit de hedendaagse showbiz. We bezoeken hem in zijn villa in het pitoreske Rijssen.'
_O- O+
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  Designer donderdag 8 november 2012 @ 17:58:46 #133
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_118986247
:D
🐙
pi_118986344
quote:
99s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef Kally het volgende:

[..]

Ik heb er 3 x over gedaan, maar het is inderdaad ziek, respectloos en te walgelijk voor woorden.
Dit
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator donderdag 8 november 2012 @ 18:02:44 #135
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118986375
Ik heb tenminste mijn balletjes nog ;(
En ik speelde alleen maaaar met autootjes ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_118986731
zo in RTL Boulevard gaan ze het ook hebben over die column in de Metro vanochtend, over de ophef die erover is ontstaan.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_118986760
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:17 schreef MissJ het volgende:
zo in RTL Boulevard gaan ze het ook hebben over die column in de Metro vanochtend, over de ophef die erover is ontstaan.
nieuws is het niet geweest op 2
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_118987067
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef Lutte het volgende:

[..]

:D Ik en Ivo in aan een brocante tafel, in mijn luxe sofa's. Daar steekt dat gesprek met E L James bij voorbaat al schril bij af.
That's all folks!
  donderdag 8 november 2012 @ 18:32:14 #139
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_118987146
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:17 schreef MissJ het volgende:
Even luisteren dan maar :Y
pi_118987442
Metro zegt dat die Luuklul vrijheid van meningsuiting heeft en dus van hen mag schrijven wat hij wil. Ze begrijpen er geen reet van dus! Ooit van respect en empathie voor de medemens gehoord Metro?! :(
pi_118987670
Dit telefoongesprek bij Boulevard verheldert ook weer weinig. En wat je zegt Miss, niets aan toe te voegen.
That's all folks!
  donderdag 8 november 2012 @ 18:47:47 #142
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_118987680
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:41 schreef MissJ het volgende:
Metro zegt dat die Luuklul vrijheid van meningsuiting heeft en dus van hen mag schrijven wat hij wil. Ze begrijpen er geen reet van dus! Ooit van respect en empathie voor de medemens gehoord Metro?! :(
Buiten dat, Luuk gebruikt het VERMEENDE homo zijn van Tim nu dus, want hij maakt zijn standpunt, ja OVER ZIJN RUG :r
pi_118987696
Nohh dadelijk ook nog Thomas B en BZV bij RTL B!
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  donderdag 8 november 2012 @ 18:48:26 #144
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_118987703
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit telefoongesprek bij Boulevard verheldert ook weer weinig. En wat je zegt Miss, niets aan toe te voegen.
Vond dat Daphne het wel mooi zei, of hij niet hetzelfde deed nu, alles aanpakken om zijn punt te maken, hij lulde er mooi overheen.
pi_118987746
quote:
99s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:48 schreef Kally het volgende:

[..]

Vond dat Daphne het wel mooi zei, of hij niet hetzelfde deed nu, alles aanpakken om zijn punt te maken, hij lulde er mooi overheen.
En Froukje nam het ook sterk over.

Hoe kun je het al typen, dan spoor je niet. Je denkt en maakt het af met de druk op de toetsen. Waanzin. O ja, de stap erna: de eindredactie die het goedkeurt. En je dan moeten verschuilen achter Vrijheid van meningsuiting. Het is zielig. Triest.
That's all folks!
  donderdag 8 november 2012 @ 18:51:40 #146
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_118987796
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hoe kun je het al typen, dan spoor je niet. Je denkt en maakt het af met de druk op de toetsen. Waanzin. En je dan moeten verschuilen achter Vrijheid van meningsuiting. Het is zielig. Triest.
Helemaal met je eens. Natuurlijk zijn de standpunten van Mariska Orban- de Haas belachelijk en buitensporig, maar grijp dan niet dit hele trieste gebeuren als excuus om in de aanval te gaan. Wees een vent en doe het openlijk en op de man.

Ik hoop dat ze stappen onderneemt ja.
pi_118987920
Ben ooit (jaren geleden) nog eens afgewezen door Metro overigens. Ik snap nu waarom. _O-
That's all folks!
  ESF Reporter donderdag 8 november 2012 @ 18:54:45 #148
87554 Cee
Welluk?
pi_118987924
quote:
99s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:47 schreef Kally het volgende:

[..]

Buiten dat, Luuk gebruikt het VERMEENDE homo zijn van Tim nu dus, want hij maakt zijn standpunt, ja OVER ZIJN RUG :r
Precies, hij probeerde nog de autoritaire zak uit te hangen door dingen te roepen als "Als je me laat uitpraten" en "Ik herhaal me nu", maar zijn motieven raakten kant nog wal. Triester is nog dat zo'n krant achter dat baggerstuk van hem blijft staan. Keep digging your hole, bitches. :')
  donderdag 8 november 2012 @ 18:56:26 #149
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_118987994
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ooit (jaren geleden) nog eens afgewezen door Metro overigens. Ik snap nu waarom. _O-
Te integer, dat is duidelijk!!!
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef Cee het volgende:

[..]

Precies, hij probeerde nog de autoritaire zak uit te hangen door dingen te roepen als "Als je me laat uitpraten" en "Ik herhaal me nu", maar zijn motieven raakten kant nog wal. Triester is nog dat zo'n krant achter dat baggerstuk van hem blijft staan. Keep digging your hole, bitches. :')
Precies.
pi_118988186
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hoe kun je het al typen, dan spoor je niet. Je denkt en maakt het af met de druk op de toetsen. Waanzin. O ja, de stap erna: de eindredactie die het goedkeurt. En je dan moeten verschuilen achter Vrijheid van meningsuiting. Het is zielig. Triest.
eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')