Nou ja je moet er toch ook niet aan denken, stel ze worden samen oud dan heb je dadelijk drie maanden voor jullie samen gehad. Zeker de eerste tijd met een babytje, daarna broertje/zusje dat beheerst je leven.quote:
Raar. Onterecht ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wel ooit een Wikipedia pagina gehad. Maar die is gek genoeg verwijderd.
Ja precies. Ik had hem niet zelf aangemaakt ook nog, het was een fan die er een prachtig stuk tekst van had gemaakt.quote:
Zulke verhalen komen alleen maar van pas als je in de Tros TV Show op Reis zit.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja precies. Ik had hem niet zelf aangemaakt ook nog, het was een fan die er een prachtig stuk tekst van had gemaakt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zulke verhalen komen alleen maar van pas als je in de Tros TV Show op Reis zit.
Stel je voor, de zwoele stem van Ivo Niehe tijdens het voorstukje: 'Tien jaar geleden verwijderde Wikipedia nog zijn eigen pagina, nu is zijn autobiografie uit. We hebben het natuurlijk over Vaduz, niet meer weg te denken uit de hedendaagse showbiz. We bezoeken hem in zijn villa in het pitoreske Rijssen.'
Ditquote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er 3 x over gedaan, maar het is inderdaad ziek, respectloos en te walgelijk voor woorden.
nieuws is het niet geweest op 2quote:Op donderdag 8 november 2012 18:17 schreef MissJ het volgende:
zo in RTL Boulevard gaan ze het ook hebben over die column in de Metro vanochtend, over de ophef die erover is ontstaan.
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zulke verhalen komen alleen maar van pas als je in de Tros TV Show op Reis zit.
Stel je voor, de zwoele stem van Ivo Niehe tijdens het voorstukje: 'Tien jaar geleden verwijderde Wikipedia nog zijn eigen pagina, nu is zijn autobiografie uit. We hebben het natuurlijk over Vaduz, niet meer weg te denken uit de hedendaagse showbiz. We bezoeken hem in zijn villa in het pitoreske Rijssen.'
Even luisteren dan maarquote:Op donderdag 8 november 2012 18:17 schreef MissJ het volgende:
zo in RTL Boulevard gaan ze het ook hebben over die column in de Metro vanochtend, over de ophef die erover is ontstaan.
Buiten dat, Luuk gebruikt het VERMEENDE homo zijn van Tim nu dus, want hij maakt zijn standpunt, ja OVER ZIJN RUGquote:Op donderdag 8 november 2012 18:41 schreef MissJ het volgende:
Metro zegt dat die Luuklul vrijheid van meningsuiting heeft en dus van hen mag schrijven wat hij wil. Ze begrijpen er geen reet van dus! Ooit van respect en empathie voor de medemens gehoord Metro?!
Vond dat Daphne het wel mooi zei, of hij niet hetzelfde deed nu, alles aanpakken om zijn punt te maken, hij lulde er mooi overheen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit telefoongesprek bij Boulevard verheldert ook weer weinig. En wat je zegt Miss, niets aan toe te voegen.
En Froukje nam het ook sterk over.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Vond dat Daphne het wel mooi zei, of hij niet hetzelfde deed nu, alles aanpakken om zijn punt te maken, hij lulde er mooi overheen.
Helemaal met je eens. Natuurlijk zijn de standpunten van Mariska Orban- de Haas belachelijk en buitensporig, maar grijp dan niet dit hele trieste gebeuren als excuus om in de aanval te gaan. Wees een vent en doe het openlijk en op de man.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En Froukje nam het ook sterk over.
Hoe kun je het al typen, dan spoor je niet. Je denkt en maakt het af met de druk op de toetsen. Waanzin. En je dan moeten verschuilen achter Vrijheid van meningsuiting. Het is zielig. Triest.
Precies, hij probeerde nog de autoritaire zak uit te hangen door dingen te roepen als "Als je me laat uitpraten" en "Ik herhaal me nu", maar zijn motieven raakten kant nog wal. Triester is nog dat zo'n krant achter dat baggerstuk van hem blijft staan. Keep digging your hole, bitches.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Buiten dat, Luuk gebruikt het VERMEENDE homo zijn van Tim nu dus, want hij maakt zijn standpunt, ja OVER ZIJN RUG
Te integer, dat is duidelijk!!!quote:Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ooit (jaren geleden) nog eens afgewezen door Metro overigens. Ik snap nu waarom.
Precies.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, hij probeerde nog de autoritaire zak uit te hangen door dingen te roepen als "Als je me laat uitpraten" en "Ik herhaal me nu", maar zijn motieven raakten kant nog wal. Triester is nog dat zo'n krant achter dat baggerstuk van hem blijft staan. Keep digging your hole, bitches.
eensquote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En Froukje nam het ook sterk over.
Hoe kun je het al typen, dan spoor je niet. Je denkt en maakt het af met de druk op de toetsen. Waanzin. O ja, de stap erna: de eindredactie die het goedkeurt. En je dan moeten verschuilen achter Vrijheid van meningsuiting. Het is zielig. Triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |