Nee, dat is gewoon wiskunde.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij denkt echt in doemscenario's. Ontspan. Geniet.
Jijquote:
Mijn stream kapte ermee.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:58 schreef twi het volgende:
Is er ergens een stream waar ik die verkiezingen kan volgen? Ik kan maar niks vinden waar ik geen abonnement voor nodig heb.
Staren naar het plafond ?quote:Op woensdag 7 november 2012 01:58 schreef MissExpert het volgende:
Ik zei 3 uur geleden al dat ik slapen ging..
Liefde/gevoel is géén wiskunde. Zo moet je het ook absoluut niet benaderen.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon wiskunde.
Als de kansen voor beide partijen gelijk zijn dan is het irreeel een uitslag te krijgen die 10x achter elkaar in het voordeel voor de ene partij ligt.
Daar is een kans op van 1/1024.
En dat moet je maar eens gaan doen!quote:Op woensdag 7 november 2012 01:58 schreef MissExpert het volgende:
Ik zei 3 uur geleden al dat ik slapen ging..
Jij zegtquote:
Eerst moest ik fotos maken, toen soppen, toen kramp krijgen en toen moest damook weer aandachtquote:
Awwwquote:Op woensdag 7 november 2012 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat moet je maar eens gaan doen!
[..]
Jij zegtik zeg
.
.
Naaktfoto's?quote:Op woensdag 7 november 2012 02:00 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Eerst moest ik fotos maken, toen soppen, toen kramp krijgen en toen moest damook weer aandacht
Ik moest geen aandacht, maar vind het niet erg dat ik die krijgquote:Op woensdag 7 november 2012 02:00 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Eerst moest ik fotos maken, toen soppen, toen kramp krijgen en toen moest damook weer aandacht
Je zegt dat je ''gewoon geduld moet hebben'' meid.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg niet per definitie iets anders, jij begreep me gewoon verkeerd. Maar dat zou niet de eerste keer zijn, dat jij iets niet begrijpt.
Dat wist ik, daarom gaf ik je het even.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
maar vind het niet erg dat ik die krijg.
Je moest nog hard fappen, dus dan komen ze wel van pas.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even kijken, ik kom nooit in KPD eigenlijk. Eens kijken .,
Liefquote:Op woensdag 7 november 2012 02:01 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dat wist ik, daarom gaf ik je het even.
Geduld tonen is ook een gedraging. Dus ik heb nooit gezegd dat gedrag er geen invloed op heeft. Jij hebt gewoon verkeerd opgevat wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zegt dat je ''gewoon geduld moet hebben'' meid.
Dan heb je maar 1 variabele en dat is geduld, en ik heb meer dan genoeg tegen jou gezegd dat het wellicht aan gedrag ligt en toen ging jij verdedigen dat het niet aan gedrag lag.
Dus alsjeblieft ga niet zitten verkondigen dat ik jou niet begrepen heb.
Ja zo gaat het ook wel bij mij als ik dan ''scoor''quote:Op woensdag 7 november 2012 01:56 schreef Monopoly het volgende:
Het hoeft niet teveel energie te kosten.
Gewoon met vrienden uit gaan en lekker drinken en fun hebben.
Kom je een leuk iemand tegen, dan probeer je het, kom je niemand tegen heb je leuke avond.
Bij mij werkt het om niet de druk te leggen op het wel scoren of niet. De ene keer zoen je met iemand, de andere keer lukt het niet, en weekend er op neuken op zaterdagnacht.
Oh, gaan jullie daten ja?quote:Op woensdag 7 november 2012 02:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lief, morgen vanmiddag krijg jij aandacht
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |