Nee, dat is gewoon wiskunde.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij denkt echt in doemscenario's. Ontspan. Geniet.
Jijquote:
Mijn stream kapte ermee.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:58 schreef twi het volgende:
Is er ergens een stream waar ik die verkiezingen kan volgen? Ik kan maar niks vinden waar ik geen abonnement voor nodig heb.
Staren naar het plafond ?quote:Op woensdag 7 november 2012 01:58 schreef MissExpert het volgende:
Ik zei 3 uur geleden al dat ik slapen ging..
Liefde/gevoel is géén wiskunde. Zo moet je het ook absoluut niet benaderen.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon wiskunde.
Als de kansen voor beide partijen gelijk zijn dan is het irreeel een uitslag te krijgen die 10x achter elkaar in het voordeel voor de ene partij ligt.
Daar is een kans op van 1/1024.
En dat moet je maar eens gaan doen!quote:Op woensdag 7 november 2012 01:58 schreef MissExpert het volgende:
Ik zei 3 uur geleden al dat ik slapen ging..
Jij zegtquote:
Eerst moest ik fotos maken, toen soppen, toen kramp krijgen en toen moest damook weer aandachtquote:
Awwwquote:Op woensdag 7 november 2012 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat moet je maar eens gaan doen!
[..]
Jij zegtik zeg
.
.
Naaktfoto's?quote:Op woensdag 7 november 2012 02:00 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Eerst moest ik fotos maken, toen soppen, toen kramp krijgen en toen moest damook weer aandacht
Ik moest geen aandacht, maar vind het niet erg dat ik die krijgquote:Op woensdag 7 november 2012 02:00 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Eerst moest ik fotos maken, toen soppen, toen kramp krijgen en toen moest damook weer aandacht
Je zegt dat je ''gewoon geduld moet hebben'' meid.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg niet per definitie iets anders, jij begreep me gewoon verkeerd. Maar dat zou niet de eerste keer zijn, dat jij iets niet begrijpt.
Dat wist ik, daarom gaf ik je het even.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
maar vind het niet erg dat ik die krijg.
Je moest nog hard fappen, dus dan komen ze wel van pas.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even kijken, ik kom nooit in KPD eigenlijk. Eens kijken .,
Liefquote:Op woensdag 7 november 2012 02:01 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dat wist ik, daarom gaf ik je het even.
Geduld tonen is ook een gedraging. Dus ik heb nooit gezegd dat gedrag er geen invloed op heeft. Jij hebt gewoon verkeerd opgevat wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zegt dat je ''gewoon geduld moet hebben'' meid.
Dan heb je maar 1 variabele en dat is geduld, en ik heb meer dan genoeg tegen jou gezegd dat het wellicht aan gedrag ligt en toen ging jij verdedigen dat het niet aan gedrag lag.
Dus alsjeblieft ga niet zitten verkondigen dat ik jou niet begrepen heb.
Ja zo gaat het ook wel bij mij als ik dan ''scoor''quote:Op woensdag 7 november 2012 01:56 schreef Monopoly het volgende:
Het hoeft niet teveel energie te kosten.
Gewoon met vrienden uit gaan en lekker drinken en fun hebben.
Kom je een leuk iemand tegen, dan probeer je het, kom je niemand tegen heb je leuke avond.
Bij mij werkt het om niet de druk te leggen op het wel scoren of niet. De ene keer zoen je met iemand, de andere keer lukt het niet, en weekend er op neuken op zaterdagnacht.
Oh, gaan jullie daten ja?quote:Op woensdag 7 november 2012 02:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lief, morgen vanmiddag krijg jij aandacht
.
Vandaag nog niet, maar dat komt misschien nogquote:
Wat leuk, succes!quote:Op woensdag 7 november 2012 02:04 schreef DaMook het volgende:
Vandaag nog niet, maar dat komt misschien nog.
Gewoon lekker doen wat goed voelt en niet forceren, dat is de tip die ik je kan geven.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja zo gaat het ook wel bij mij als ik dan ''scoor''
Maar een avond zoenen doet me niks, ik wil wel eens iets meer... Iets wat me een stapje verder brengt in het leven, iets nieuws.... Iets intiemers.
Ik dacht dat ME bezet was.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vandaag nog niet, maar dat komt misschien nog.
Ik ben een keer echt op mijn bek gegaan en het enige wat ik geleerd heb is 'wees geen rancuneuze klootzak achteraf'quote:Op woensdag 7 november 2012 01:54 schreef Fera het volgende: [..] Zelfs ik ben wel eens op m'n bek gegaan. Recent nog. Leer je alleen maar van.
![]()
Beste. Tip. Ooit.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen wat goed voelt en niet forceren, dat is de tip die ik je kan geven.
En ik irriteer me eraan dat je de schuld bij mij neerlegt dat ''ik het weer niet begrijp'' triest zwaktebod naar mijn mening.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Geduld tonen is ook een gedraging. Dus ik heb nooit gezegd dat gedrag er geen invloed op heeft. Jij hebt gewoon verkeerd opgevat wat ik bedoelde.
Maar ik kap er mee, want ik irriteer me vreselijk aan je.
Dat is het belangrijkste. Je hebt het niet nodig om gelukkig te zijn. Het moet een toevoeging zijn, geen vereiste.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een keer echt op mijn bek gegaan en het enige wat ik geleerd heb is 'wees geen rancuneuze klootzak achteraf'
Voor de rest ben ik er niet zoveel mee opgeschoten behalve dat ik het toen echt kon afsluiten.
Maar het gaat op zich prima nu. Ik heb het nu redelijk kunnen loslaten het 'achter de vrouwen aan zitten'. Ik heb nu genoeg andere leuke dingen in mijn leven.
Mwah ze is bezet, gewoon leuke dingen doenquote:
Jups, maar dan kun je nog wel een hobby delenquote:
Oh, friendzone. Rot, man.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:06 schreef DaMook het volgende:
Mwah ze is bezet, gewoon leuke dingen doen.
Het kaart gewoon de irrationaliteit aan om alles op het hoopje kans/geduld te strooien.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Liefde/gevoel is géén wiskunde. Zo moet je het ook absoluut niet benaderen.
Je bent inderdaad vooruit gegaan, hoest met dat andere tuig waarmee je omging/gaat?quote:Op woensdag 7 november 2012 02:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een keer echt op mijn bek gegaan en het enige wat ik geleerd heb is 'wees geen rancuneuze klootzak achteraf'
Voor de rest ben ik er niet zoveel mee opgeschoten behalve dat ik het toen echt kon afsluiten.
Maar het gaat op zich prima nu. Ik heb het nu redelijk kunnen loslaten het 'achter de vrouwen aan zitten'. Ik heb nu genoeg andere leuke dingen in mijn leven.
Ze heeft toch gewoon gelijk manquote:Op woensdag 7 november 2012 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En ik irriteer me eraan dat je de schuld bij mij neerlegt dat ''ik het weer niet begrijp'' triest zwaktebod naar mijn mening.
Je zegt zelf andere dingen maar voelt je te goed om dat toe te geven.![]()
Nu ook weer, ''geduld is ook een gedraging, dus ik heb niet gezegd dat gedrag er geen invloed op heeft''
Komop zeg.
En jij pusht me net zo hard tot dat ik zeg: "KT, je hebt helemaal gelijk jongen. Wat slecht van mij en goed van jou dat jij de waarheid achterhaalt hebt". Newsflash: het is een mening. Dus kap met pushen.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En ik irriteer me eraan dat je de schuld bij mij neerlegt dat ''ik het weer niet begrijp'' triest zwaktebod naar mijn mening.
Je zegt zelf andere dingen maar voelt je te goed om dat toe te geven.![]()
Nu ook weer, ''geduld is ook een gedraging, dus ik heb niet gezegd dat gedrag er geen invloed op heeft''
Komop zeg.
Gevoel is irrationeel ja. Dat is een gegeven. Daar kun je mee omgaan of je kunt het niet. En je kunt het aanleren of je doet het niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het kaart gewoon de irrationaliteit aan om alles op het hoopje kans/geduld te strooien.
Nee, maar laat maar zitten.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:07 schreef Fera het volgende:
[..]
En jij pusht me net zo hard tot dat ik zeg: "KT, je hebt helemaal gelijk jongen. Wat slecht van mij en goed van jou dat jij de waarheid achterhaalt hebt". Newsflash: het is een mening. Dus kap met pushen.
Fijn. Dank je wel.quote:
De kpd heb me er nog niet aan gewaagd fokkers weten al teveel van mequote:Op woensdag 7 november 2012 02:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik zag nog een test foto, maar dat ziet er prima uitIk zou zeggen, ga zo door
Ach, gezellig is gezelligquote:
Dat heb je dus gewoon meerdere malen letterlijk gezegd Fera.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Geduld tonen is ook een gedraging. Dus ik heb nooit gezegd dat gedrag er geen invloed op heeft. Jij hebt gewoon verkeerd opgevat wat ik bedoelde.
Maar ik kap er mee, want ik irriteer me vreselijk aan je.
Ja want dat is wetenschappelijk bewezen ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:06 schreef twi het volgende:
[..]
Een kwart van de vrouwen gaat vreemd hè?
Alleen het ding is bij mij als ik het niet forceer gebeurt er niks. Dan bedoel ik niet dat ik 30 vrouwen probeer te versieren maar meer dat het niet in minn systeem voorkomt.quote:
Je zou er toch over ophouden?quote:Op woensdag 7 november 2012 02:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heb je dus gewoon meerdere malen letterlijk gezegd Fera.
Dat heb je goed gezien!quote:Op woensdag 7 november 2012 02:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja want dat is wetenschappelijk bewezen ofzo.
Maar je moet niet een relatie of seks forceren. Dat werkt gewoon niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen het ding is bij mij als ik het niet forceer gebeurt er niks. Dan bedoel ik niet dat ik 30 vrouwen probeer te versieren maar meer dat het niet in minn systeem voorkomt.
De meeste mannen zien een aantrekkelijke vrouw: oh die is leuk even kijken of ik daar een gesprek mee kan aanknopen
Ik: oh die is leuk. Nou is er nog bier jongens?
Dus ik moet het wel op een manier forceren.
Welk tuig precies?quote:Op woensdag 7 november 2012 02:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je bent inderdaad vooruit gegaan, hoest met dat andere tuig waarmee je omging/gaat?
Daar stonden wel heel erg verdraaide woorden in, dus dan is de neiging om te reageren wel heel groot.quote:
Dit is Hyves toch niet?quote:
Niet genoegquote:Op woensdag 7 november 2012 02:13 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn blauwe m&m fetish
quote:Op woensdag 7 november 2012 02:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar stonden wel heel erg verdraaide woorden in, dus dan is de neiging om te reageren wel heel groot.
"Lurken = reageren" doet denken aan "R&R = back" of zo.quote:
Beetje ontkennen dat je dingen gezegd hebt bijvoorbeeld.quote:
KT, kap gewoon. Ik discussieer niet meer met je. Je bent erg triest bezig nu.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje ontkennen dat je dingen gezegd hebt bijvoorbeeld.
En er kan er weer eentje aan het lijstje toe worden gevoegdquote:Op woensdag 7 november 2012 02:17 schreef Fera het volgende:
[..]
KT, kap gewoon. Ik discussieer niet meer met je. Je bent erg triest bezig nu.
Potverdriedubbeltjes, wat een volwassen reactiequote:Op woensdag 7 november 2012 02:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
KT en Fera, jullie belanden in een spiraal van modder heen en weer gooien, moeten we dit willen?
Ik kan het echt welquote:Op woensdag 7 november 2012 02:18 schreef twi het volgende:
[..]
Potverdriedubbeltjes, wat een volwassen reactie
Nee okee dat is waar. Dat valt niet te forceren.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar je moet niet een relatie of seks forceren. Dat werkt gewoon niet.
En de meeste mannen stappen echt niet zomaar op een dame af
Je hebt gelijk, maar hij maakt dat in me los. Hij heeft echt een gave, die jongen.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
KT en Fera, jullie belanden in een spiraal van modder heen en weer gooien, moeten we dit willen?
Stook nou niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar hij maakt dat in me los. Hij heeft echt een gave, die jongen.
laters, morgen een nieuwe wereldquote:Op woensdag 7 november 2012 02:17 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen![]()
. Vroeg voor mijn doen, i know
.
In zekere zin is het een soort van passie.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar hij maakt dat in me los. Hij heeft echt een gave, die jongen.
Ik vind je IRL wel heel lief hoor.quote:
Ik kan de TV wel uitzetten nu.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Romney is Obama weer voorbij [ afbeelding ]
Doe je wel je wielren truitje aanquote:Op woensdag 7 november 2012 02:18 schreef Monopoly het volgende:
Even hard gaan fappen. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.
Tot zo
Sorry, het is voor degenen die niet kijken maar toch geïnteresseerd zijnquote:
Je zit gewoon te F5'en in KPD en je fotoboek of er nog meer reacties komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:19 schreef MissExpert het volgende:
Mijn slaap is volgens mij op vakantiue.
quote:Op woensdag 7 november 2012 02:20 schreef twi het volgende:
[..]
Je zit gewoon te F5'en in KPD en je fotoboek of er nog meer reacties komen.
Ik zie iets moois ontstaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:19 schreef twi het volgende:
[..]
In zekere zin is het een soort van passie.
Godver, ik maakte de kat wakker door m'n lachquote:Op woensdag 7 november 2012 02:20 schreef twi het volgende:
[..]
Gastquote:Op woensdag 7 november 2012 02:18 schreef Monopoly het volgende:
Even hard gaan fappen. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.
Tot zo
Dankje... Ik jou vooralsnog ook, denk ook niet dat we in het echt ruzie zouden kunnen hebben uberhaupt.quote:
Hot chocolate and whipped cream.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dat mag niet, ik ben een Fera-heloef shipper.
Klopt..zo rol ikquote:Op woensdag 7 november 2012 02:20 schreef twi het volgende:
[..]
Hmm doe je sherm wat minder felquote:Op woensdag 7 november 2012 02:19 schreef MissExpert het volgende:
Mijn slaap is volgens mij op vakantiue.
Nee. Tekst is een bitch. En je weet heel goed wat ik van je vind/vond.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dankje... Ik jou vooralsnog ook, denk ook niet dat we in het echt ruzie zouden kunnen hebben uberhaupt.
Ik voel de steun.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dat mag niet, ik ben een Fera-heloef shipper.
Jij bent tenminste nog grappig.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:23 schreef twi het volgende:
Mensen hier vinden me ook een klapjosti, terwijl ik in het echt gewoon de liefste ben. Dus kt en ik hebben veel met elkaar gemeen.
Dus ik ben niet grappig?quote:Op woensdag 7 november 2012 02:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent tenminste nog grappig.
No offense KT.
Neuken?quote:
je bent serieus in het echt een grotere klapjosti dan op den foks hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 02:23 schreef twi het volgende:
Mensen hier vinden me ook een klapjosti, terwijl ik in het echt gewoon de liefste ben. Dus kt en ik hebben veel met elkaar gemeen.
Hier niet nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus ik ben niet grappig?
Nou dat van dernet neem ik allemaal maar terug dan..
gemeen zijn we allemaalquote:Op woensdag 7 november 2012 02:23 schreef twi het volgende:
Humor is niet je sterkste punt. Daar kan ik heel eerlijk over zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus ik ben niet grappig?
Nou dat van dernet neem ik allemaal maar terug dan..![]()
Kom maar.quote:
En ik had jou nog wel zo hoog zittenquote:Op woensdag 7 november 2012 02:24 schreef stevenmac26 het volgende:
je bent serieus in het echt een grotere klapjosti dan op den foks hoor
Hmm, dacht juist dat dat een van mijn sterkste punten was.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Humor is niet je sterkste punt. Daar kan ik heel eerlijk over zijn.
Ik maakte een grapje tochquote:
Misschien IRL wel, daar heb ik je nog niet veel grappen zien maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, dacht juist dat dat een van mijn sterkste punten was.
Ik heb geen humor neequote:
Oh, dan vind ik je wel lief. Als je maar van de Glassex van die arme Turk die die fantastische kapsalon maakt af blijft.quote:
Ik pak de eerste trein.quote:
Valt me een beetje tegen dit.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien IRL wel, daar heb ik je nog niet veel grappen zien maken.
Ik moet echt wat aan mijn bioritme gaan doen, ben nu alweer 2 uur op -_-quote:Op woensdag 7 november 2012 02:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Min of meer , denk het niet eigenlijk
quote:Op woensdag 7 november 2012 02:27 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dan vind ik je wel lief. Als je maar van de Glassex van die arme Turk die die fantastische kapsalon maakt af blijft.
Ik vind jou wel humor hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 02:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind jij mij ook humorloos magnetron?
Ja dat terwijl ik klein benquote:Op woensdag 7 november 2012 02:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de opmerking dat ie je hoog had zitten
Ik heb er één, maar geen XL helaas.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik pak de eerste trein.
Heb jij nog rubbertjes want de Kruidvat is dan nog niet open.
cokequote:Op woensdag 7 november 2012 02:30 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga pitten trouwens
kijken of ik nog van die stijve afkom van de wedstrijd van Ajax
Gelukkig, werd al bangquote:Op woensdag 7 november 2012 02:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind jou wel humor hebben
Soms
Sorry, ik ben eerlijk. Zo rol ik.quote:
Geen drugs meer voor mij mi mangquote:
Deze manquote:Op woensdag 7 november 2012 02:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen drugs meer voor mij mi mang
Je vond het toch wel leuk toen ik zei dat ik jezus stemdequote:Op woensdag 7 november 2012 02:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry, ik ben eerlijk. Zo rol ik.
Maar je hebt wel mooie blauwe ogen.
Ik werd er een beetje een naar persoon vanquote:
O ja, die was wel leuk.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je vond het toch wel leuk toen ik zei dat ik jezus stemde
Ik hoorde je lachen!![]()
Die moet je even uitleggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je vond het toch wel leuk toen ik zei dat ik jezus stemde
Ik hoorde je lachen!![]()
4 orgasmes en 10 hartverzakkingen. Topwedstrijd.quote:
En geen rellen?quote:Op woensdag 7 november 2012 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
4 orgasmes en 10 hartverzakkingen. Topwedstrijd.
Komt wel goed joh. Tot zo.quote:
Ohh...quote:Op woensdag 7 november 2012 02:31 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, die was wel leuk.Maar toen was jij ook nog leuk.
Bij mezelf bedoelde ik he.quote:
Oké. Doe voorzichtig onderweg.quote:
Wel grappiger.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ohh...
Dus ik ben wel grappig, maar alleen als ik leuk ben.?
Moet wel even de druk er af halen brb.quote:
Khoor het al, ik ben voor jou gewoon een humorloze zuurpruimquote:
Geen idee, wat je zojuist zei klonk als Chinees in mijn oren.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:35 schreef twi het volgende:
Is het een lineaire functie, die leuk:grappig verhouding van kingtoppie? Of een exponentiele?
Leuk/grappig verhouding?quote:Op woensdag 7 november 2012 02:35 schreef twi het volgende:
Is het een lineaire functie, die leuk:grappig verhouding van kingtoppie? Of een exponentiele?
Nu ben ik ook niet lief meer.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, wat je zojuist zei klonk als Chinees in mijn oren.
Maar lieve mensen, en KT, ik ga lekker slapen.![]()
Weltrusten allemaal.
Goed idee. Maakt je wel een stuk aantrekkelijker voor eventuele FOK!sters.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Khoor het al, ik ben voor jou gewoon een humorloze zuurpruim![]()
Naja, misschien moet ik mijn mentaliteit ook maar even veranderen op het forum.. Het wat meer gebruiken als play-ground i.p.v. frustratie platform.
Ik weet wat je bedoelt, maar ik heb geen idee wat het antwoord is,quote:Op woensdag 7 november 2012 02:35 schreef twi het volgende:
Jawel. Alleen geen mens.quote:
Fappen,quote:Op woensdag 7 november 2012 02:36 schreef twi het volgende:
Godverdomme, ik had twee dingen die me vermaakten. De verkiezingen en het Fera vs. kingtoppie bekvechten. Wat moet ik nu?
Ik ga nog goedmaakseks met KT hebben, oké?quote:Op woensdag 7 november 2012 02:36 schreef twi het volgende:
Godverdomme, ik had twee dingen die me vermaakten. De verkiezingen en het Fera vs. kingtoppie bekvechten. Wat moet ik nu?
Exponentieel kan ik jou vertellen...quote:Op woensdag 7 november 2012 02:35 schreef twi het volgende:
Ach, die hoefk toch niet, behalve lola.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed idee. Maakt je wel een stuk aantrekkelijker voor eventuele FOK!sters.
Betrefd?quote:Op woensdag 7 november 2012 02:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Exponentieel kan ik jou vertellen...
Alles gaat exponentieel beter als je lol hebt in je leven, wat dat betrefd vind ik ook dat ik maar op 10% loop oid.
10% is wel erg weinig...quote:Op woensdag 7 november 2012 02:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Exponentieel kan ik jou vertellen...
Alles gaat exponentieel beter als je lol hebt in je leven, wat dat betrefd vind ik ook dat ik maar op 10% loop oid.
Lola, hmmm?quote:Op woensdag 7 november 2012 02:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, die hoefk toch niet, behalve lola.
The Milf Hunterquote:Op woensdag 7 november 2012 02:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, die hoefk toch niet, behalve lola.
Met 10% kun je nog maar net je tanden poetsenquote:Op woensdag 7 november 2012 02:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo voelt dat...
Alle opgewektheid is weg man, de lol.... Etc etc.
En biertjes drinken en muziek luisteren.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met 10% kun je nog maar net je tanden poetsen
Dan zit je toch al gauw op 30%!quote:Op woensdag 7 november 2012 02:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En biertjes drinken en muziek luisteren.
quote:Op woensdag 7 november 2012 02:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, wat je zojuist zei klonk als Chinees in mijn oren.
Maar lieve mensen, en KT, ik ga lekker slapen.![]()
Weltrusten allemaal.
kingtoppie '6' meter???quote:Op woensdag 7 november 2012 02:43 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links lineair, rechts exponentieel.
quote:Op woensdag 7 november 2012 02:43 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O, dat heb ik ooit op school gehad. Maar dat heb ik verdrongen.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:43 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet het anders zien,quote:Op woensdag 7 november 2012 02:43 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net eigenlijk gewoon op elkaar moeten knallen onder al die frustratie Fera.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga nog goedmaakseks met KT hebben, oké?
Captain obvious!quote:Op woensdag 7 november 2012 02:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet het anders zien,
Leuk is de variabele... Grappig is daar een functie van.
Dus hoe verder ''leuk'' naar rechts gaat op de X as.
Hoe hoger grappig wordt.
Ja godverdomme, het is kwart voor drie man. Ga jij even Painten.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet het anders zien,
Leuk is de variabele... Grappig is daar een functie van.
Dus hoe verder ''leuk'' naar rechts gaat op de X as.
Hoe hoger grappig wordt.
Ik ben nog steeds seksueel gefrustreerd, telt dat ook?quote:Op woensdag 7 november 2012 02:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Net eigenlijk gewoon op elkaar moeten knallen onder al die frustratie Fera.
Ja hoor, tot zaterdagquote:Op woensdag 7 november 2012 02:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds seksueel gefrustreerd, telt dat ook?
Ik moest daar wel aan denken, ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:45 schreef twi het volgende:
[..]
Die Celine Dion die ik vorige week postte zit nog steeds in je hoofd, hè?
Duurt te lang.quote:
Tmoet van 2 kanten komen denk ikquote:Op woensdag 7 november 2012 02:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds seksueel gefrustreerd, telt dat ook?
Ik voel me afgewezen.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tmoet van 2 kanten komen denk ik
Dan is heloef al langsgeweest.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, had ik niet meegekregen.
[..]
Vrijdag dan?
Dafuq is dat, een microfoon?quote:
Je lijkt oprecht aangedaan. Wees maar niet bang hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Veel plezier met heloef, dan.
Nu geen zin in, maar ik hoef het niet in mijn buurt.quote:
Neuh, gewoon simpel zeggen dat ik gewoon geduld moet hebben ofzo... Dan kom ik wel weer los.quote:
Jij kent me misschien wel een beetje te goedquote:Op woensdag 7 november 2012 02:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Je lijkt oprecht aangedaan. Wees maar niet bang hoor.
Het schijnt de beste vibrator ter wereld te zijn. Op netstroom, ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu geen zin in, maar ik hoef het niet in mijn buurt.
..............quote:Op woensdag 7 november 2012 02:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon simpel zeggen dat ik gewoon geduld moet hebben ofzo... Dan kom ik wel weer los.
Oké. Heb geduld.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon simpel zeggen dat ik gewoon geduld moet hebben ofzo... Dan kom ik wel weer los.
quote:
Ghe.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij kent me misschien wel een beetje te goed
Het is niet eens in piemelvorm.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:49 schreef twi het volgende:
[..]
Het schijnt de beste vibrator ter wereld te zijn. Op netstroom, ja.
Als dat geen neuken wordt ...quote:
Kijk uit hoor, niet te hard achter 'r aanlopen. De friendzone ligt dan op de loer.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe, ja, opzich. Ze brengt me op goede ideeën
Oh, dat zien we dan welquote:Op woensdag 7 november 2012 02:54 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, niet te hard achter 'r aanlopen. De friendzone ligt dan op de loer.
Trusten Gitaartje!quote:Op woensdag 7 november 2012 02:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oh, dat zien we dan wel
Trusten iedereen
quote:Op woensdag 7 november 2012 02:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga zo ook maar weer een poging tot slapen doen
Alwéér?quote:
Hoe laat is die meet in hoorn eigenlijk?quote:
Jottem. Ik weet het niet. Moet je bij Lola wezen.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe laat is die meet in hoorn eigenlijk?
Ik heb sinds kort weekend OV dus kan na X uur gratis reizen op vrijdag.
Ik weet nergens van en ik ben er aankomende vrijdag niet.quote:
Omdat je biologische klok aids heeft?quote:Op woensdag 7 november 2012 03:22 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom ben ik nooit moe om laat...
En ben ik kapot brak in de ochtend
quote:Op woensdag 7 november 2012 03:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat je biologische klok aids heeft?
Hey monopoly modje tegenwoordig?quote:
Genieten man.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:24 schreef heloef het volgende:
Cruesli er bij, TVtje aan. Lekker man.
Niet voor iedereen kan ik je vertellen.quote:
Vertel, een luisterend oor is altijd fijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet voor iedereen kan ik je vertellen.
Werkeloos, overgekwalificeerd zijn, te weinig ervaring hebben, geen geld, een workaholic als vriend, vrienden die je vrienden niet blijken te zijn and the list goes on. typisch gevalletje R&P huilie. Ik ben geen prater wat dat betreft dus druk ik me maar uit in zwartgallige comments.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vertel, een luisterend oor is altijd fijn.
quote:Op woensdag 7 november 2012 03:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Werkeloos, overgekwalificeerd zijn, te weinig ervaring hebben, geen geld, een workaholic als vriend, vrienden die je vrienden niet blijken te zijn and the list goes on. typisch gevalletje R&P huilie. Ik ben geen prater wat dat betreft dus druk ik me maar uit in zwartgallige comments.
Ah, zwaar klote.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Werkeloos, overgekwalificeerd zijn, te weinig ervaring hebben, geen geld, een workaholic als vriend, vrienden die je vrienden niet blijken te zijn and the list goes on. typisch gevalletje R&P huilie. Ik ben geen prater wat dat betreft dus druk ik me maar uit in zwartgallige comments.
Raene,quote:Op woensdag 7 november 2012 03:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Join the club.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh binnenkomers
Ik heb het.nu al gehad, damn
Goedemorgenquote:
Join the club, ik 4quote:Op woensdag 7 november 2012 08:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik heb wel 3 uur geslapen. jeej.
Ik hoef gelukkig nog maar 4 uur, maar die gaan zooo langzaam voorbijquote:
Ik moet er nog 8quote:Op woensdag 7 november 2012 08:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig nog maar 4 uur, maar die gaan zooo langzaam voorbij
Ohquote:Op woensdag 7 november 2012 09:00 schreef Cryothic het volgende:
Heerlijk, zo'n ochtend-discussies over vacatures voor webdevelopers hier in de buurt.![]()
Dat motiveert weer voor de dag.
Ik zit op gtalk, jij reageerd niet...quote:Op woensdag 7 november 2012 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohdoe eens gtalken?
of hier mag ook
reageertquote:Op woensdag 7 november 2012 09:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zit op gtalk, jij reageerd niet...
Zelf? of laat je het doen?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:18 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Straks Twinkle castreren.
Goeiemorgenquote:Op woensdag 7 november 2012 09:18 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Straks Twinkle castreren.
Doe ik zelf, natuurlijkquote:
Zie je, zat ik wel in de buurt...quote:Op woensdag 7 november 2012 09:27 schreef Samzz het volgende:
Nee, doe ik niet zelf, maar ik moet wel helpen met afbinden en zulks.
Ik ben een gevoelloos mens, ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 7 november 2012 09:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zie je, zat ik wel in de buurt...![]()
Maar eh... alleen bij de gedachte al zit ik minder lekker op m'n stoel.
Dat wil ik wel eens uitproberen...quote:Op woensdag 7 november 2012 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben een gevoelloos mens, ik heb nergens last van
Doe toch maar nietquote:Op woensdag 7 november 2012 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens uitproberen...
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens uitproberen...
Beter voor het diertje.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zie je, zat ik wel in de buurt...![]()
Maar eh... alleen bij de gedachte al zit ik minder lekker op m'n stoel.
Smoesjes.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe toch maar nietBij dingen die ik lees voel ik meestal niet zoveel
Ik denk niet dat je er in de eerste instantie veel van voeltquote:Op woensdag 7 november 2012 09:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat snap ik
Maar ik moet er niet aan denken het zelf te moeten ondergaan
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 7 november 2012 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hij gaat helemaal plat.
Collega van me is een half jaar terug ofzo geholpen.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er in de eerste instantie veel van voelt.
Maar dan doe je toch gewoon veilig seksen ipv alles kapot maken?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die geen kinderen (meer) willen.
Dus jij zou wel de hele tijd een condoom willen gebruiken ?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan doe je toch gewoon veilig seksen ipv alles kapot maken?
Dus als jij 30 bent, je zit in een vaste relatie, je weet samen 1000% zeker dat je geen kinderen (meer) wilt, dan ga jij elke keer dat je neukt een condoom gebruiken?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan doe je toch gewoon veilig seksen ipv alles kapot maken?
Nee, maar er is toch zoiets als de pil enzo?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus jij zou wel de hele tijd een condoom willen gebruiken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |