Wellesquote:
Met mijn cameraquote:
Ik ben morgen, donderdag vrij. Alleen morgen zit al vol :pquote:Op woensdag 7 november 2012 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welles, maar vaak niet als jij kan helaas
. Deze week genoeg tijd trouwens
. Alleen liever niet 's ochtends vroeg
[..]
Met mijn camera.
Pics daarvanquote:Op woensdag 7 november 2012 00:24 schreef MissExpert het volgende:
Ik ga me is aankleden, kreeg net overal vochtige plekken enzo
Ja als je al vol zit heb ik er niets aan hequote:Op woensdag 7 november 2012 00:25 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik ben morgen, donderdag vrij. Alleen morgen zit al vol :p
Ik heb ook een camera hoor
Ik niet want geen toegangquote:Op woensdag 7 november 2012 00:25 schreef MissExpert het volgende:
Vertellen jullie KT is hoe ik eruit zie dan?
Okquote:Op woensdag 7 november 2012 00:25 schreef MissExpert het volgende:
Dat mag niet. Post maar in us, sexy en gewaagd.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:25 schreef MissExpert het volgende:
Awww Kusje eropquote:Op woensdag 7 november 2012 00:26 schreef Fera het volgende:
Wordt dit een we-geilen-op-ME-topic? Want dan ga ik naar bed.
Overkomt jou of andere dames ook zo vaak.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:26 schreef Fera het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Overkomt jou of andere dames ook zo vaak. constant in dit topic
Hoezo? Ik post niks in KPD hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Overkomt jou of andere dames ook zo vaak.
Ik zag een katje voor me met z'n nageltjes gereed om aan te vallenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Overkomt jou of andere dames ook zo vaak.
Ik een panter.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zag een katje voor me met z'n nageltjes gereed om aan te vallen
Huh?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat mag niet. Post maar in us, sexy en gewaagd.
Nee, maar dit is gewoon een gegeil op vrouwen topic.quote:
Gelukkig niet enkel en alleen, anders kwam ik hier niet meer.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar dit is gewoon een gegeil op vrouwen topic.
Nee joh, laat gaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:31 schreef MissExpert het volgende:
Sorry ferawas niet bedoeld dat de aandacht alleen daar heenging..
Ik plaats toch geen fotos? Of mag ik er ook niet over praten van hee ik heb een foto geplaats?quote:
Zoals KT al zei; constant.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig niet enkel en alleen, anders kwam ik hier niet meer.
Mooi beest.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk tam, dat ben jij.
Ik doelde meer op dit beestje:quote:Op woensdag 7 november 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk tam, dat ben jij.
Nee nee. Maar als je wilt praten over die foto's of wilt dat iedereen ze ziet kun je ze misschien beter in us zetten.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik plaats toch geen fotos? Of mag ik er ook niet over praten van hee ik heb een foto geplaats?
Ik snap em.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee nee. Maar als je wilt praten over die foto's of wilt dat iedereen ze ziet kun je ze misschien beter in us zetten.
Misschien vanwege het subforum?quote:
Hey stranger.quote:
Je onderschrift zegt dat het al te laat is.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oja, ik zie het.
Je moet begrijpen ik heb weinig tijd
Hij heeft je op de wereld gezet? Dan moet het wel een koning zijn.quote:
Halloquote:
Guitaquote:
Voor jou altijd persoonlijk tochquote:Op woensdag 7 november 2012 00:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is dit in het algemeen of persoonlijk bedoelt?
Zoonquote:
Als je een horloge hebt wel, gelukkig heb ik die niet ik heb geen besef van tijd.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Je onderschrift zegt dat het al te laat is.
Ach. Dan moet je stoppen met FOK!.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oja, ik zie het.
Je moet begrijpen ik heb weinig tijd
Waar is het dan te laat voor, als je een horloge zou hebben?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je een horloge hebt wel, gelukkig heb ik die niet ik heb geen besef van tijd.
Tis meer gevoelsmatig
Zo, wat is er met jou aan de hand vanavond?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach. Dan moet je stoppen met FOK!.
Wat jammer!
Beetje een vreemd antwoord dat veel vragen open laatquote:Op woensdag 7 november 2012 00:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat jammer!
Tuurlijk daar houd Yvonne vanquote:Op woensdag 7 november 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben jij ook stout geweest dan?
Maja ik weet wel wat het probleem isquote:Op woensdag 7 november 2012 00:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat jammer!
Ik ben dit account een beetje zat eigenlijk...quote:
Niks. Lig in bed dus kan geen L word kijken.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo, wat is er met jou aan de hand vanavond?
Wat danquote:Op woensdag 7 november 2012 00:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maja ik weet wel wat het probleem is
Vluchten kan niet meerquote:Op woensdag 7 november 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben dit account een beetje zat eigenlijk...
Ik word half gestalked door wat wijven van KLB die steeds maar stomme opmerkingen moeten maken op alles wat ik zeg
Admin - Opa bakkebaart die niet professioneel kan zijn omdat ik het ben.
Schiet niet zo op...
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben dit account een beetje zat eigenlijk...
Ik word half gestalked door wat wijven van KLB die steeds maar stomme opmerkingen moeten maken op alles wat ik zeg
Admin - Opa bakkebaart die niet professioneel kan zijn omdat ik het ben.
Schiet niet zo op...
RAENE. Thank God.quote:
Je kunt moeilijk zeggen dat geschiedenis niet meespeelt Tamashi.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]en het ligt vast aan het account.
Ik denk dat ze doelt op de persoon achter het account. Just a thought ...quote:Op woensdag 7 november 2012 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk zeggen dat geschiedenis niet meespeelt Tamashi.
En daar wil ik wel graag vanaf.
Het zijn dan je eigen fouten. En je kan dan moeilijk zeggen dat iemand anders niet professioneel doet.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk zeggen dat geschiedenis niet meespeelt Tamashi.
En daar wil ik wel graag vanaf.
Zulks een wijsheden komen er uit deze vrouw.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelt op de persoon achter het account. Just a thought ...
Sauna was nicequote:
Wel pics posten van die kleertjes. Ik wil ze nog steeds zien.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:53 schreef MissExpert het volgende:
Mensj0ns weltrusten. Morgen een dagje vertoeven bij een tweeling van een jaar, kleertjes verder naaien, passen enz. Gaat leuke dag worden.
LOLquote:Op woensdag 7 november 2012 00:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Sauna was nice! Enge dude die naar me zat te staren en ik had sjans met een man van 72 met een eng grote piemel voor zijn leeftijd..
Ja dat snap ik Fera.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelt op de persoon achter het account. Just a thought ...
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 november 2012 00:53 schreef MissExpert het volgende:
Mensj0ns weltrusten. Morgen een dagje vertoeven bij een tweeling van een jaar, kleertjes verder naaien, passen enz. Gaat leuke dag worden.
...Maar dat kan niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik Fera.
Ik kaart alleen aan dat geschiedenis meespeelt en dat ik daar vanaf wil.
Ik kan best zeggen dat Opa bakkebaart niet professioneel doet als die laakt uitleg te geven en zich niet inleest.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het zijn dan je eigen fouten. En je kan dan moeilijk zeggen dat iemand anders niet professioneel doet.
Ik heb ook een nieuwe username, werkt als een tiet 14.gifquote:Op woensdag 7 november 2012 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik Fera.
Jij bent een lichtend voorbeeld voor ons leken.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:54 schreef Monopoly het volgende:
Het is aan jezelf hoe ver je het mee laat spelen.
Ik ben begonnen als troller, heb een paar domme dingen gedaan en nu mod.
Maar goed, ik geef ook geen neuk om het verleden.
Bij vlagen.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zulks een wijsheden komen er uit deze vrouw.
Tof!quote:Op woensdag 7 november 2012 00:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Sauna was nice! Enge dude die naar me zat te staren en ik had sjans met een man van 72 met een eng grote piemel voor zijn leeftijd..
Vergeet ik telkens, nu hangen de vellen er nog aan, letterlijk... Hihiquote:Op woensdag 7 november 2012 00:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel pics posten van die kleertjes. Ik wil ze nog steeds zien.
Ja. Want ik zei het niet. Gitaar, shit man.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zulks een wijsheden komen er uit deze vrouw.
Oké, maar jij hebt die geschiedenis veroorzaakt.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik Fera.
Die heb ik gemist. Sorry hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 00:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Want ik zei het niet. Gitaar, shit man.
Truste allemaal.
Lach maar eikol.quote:
Zoveel eerquote:Op woensdag 7 november 2012 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent een lichtend voorbeeld voor ons leken.
Deels.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, maar jij hebt die geschiedenis veroorzaakt.
Het is je algehele houding helaas. En een gesprek van een paar weken geleden. Maar np.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Sorry hoor
Trusten Tam![]()
Je hele lichaam krimpt tochquote:Op woensdag 7 november 2012 00:56 schreef Fera het volgende:
Tof!
Krimpt je piemel dan als je ouder wordt?
Nu ben ik even benieuwd wat je bedoelt...quote:Op woensdag 7 november 2012 00:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is je algehele houding helaas. En een gesprek van een paar weken geleden. Maar np.
Ik had verwacht dat je ego het zou opzuigen als een spons.quote:
Jofu is ze voor geweest, dus dan pas ik er liever voor.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:26 schreef Fera het volgende:
Wat wil je hiermee zeggen overigens? Dat je eeuwig op de blaren moet zitten? Want het is gewoon triestigheid van sommige users dat mij achtervolgd, die raken daar nooit mee uitverveeld krijg ik het idee.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, maar jij hebt die geschiedenis veroorzaakt.
Hoe ben jij dan, na verloop van tijd, een prettiger persoon geworden op dit forum?quote:Op woensdag 7 november 2012 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen overigens? Dat je eeuwig op de blaren moet zitten? Want het is gewoon triestigheid van sommige users dat mij achtervolgd, die raken daar nooit mee uitverveeld krijg ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |