Waarom zou ik boos zijn?quote:
Ja sommige eindigen op een T ipv Dquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha volgens mij bestaan die woorden niet
Ik ben dyslectischquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja sommige eindigen op een T ipv D
Ik zou nooit ruzie maken met jou, jij bent lief en de opperbazin van dit topic.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet niet, wil geen ruzie met jou
Gelukkig, jij godinquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zou nooit ruzie maken met jou, jij bent lief en de opperbazin van dit topic.
Ik heb zo een werkwoorden website waar ik ze soms in plak, ik ben een mongoolquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik deed net zo hard mee hoor.
Dat is handig manquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb zo een werkwoorden website waar ik ze soms in plak, ik ben een mongool
Dat is juist slim.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb zo een werkwoorden website waar ik ze soms in plak, ik ben een mongool
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, lekker vals spelen zodat mensen zich niet steeds aan mijn taalmisbruik ergeren.
Hehe ja, ik snap er nog geen hout van. OTT, VTT, OVT, VVT, OTTT, VTTT, OVTT en VVTT. Ik krijg er nachtmerries van.quote:
Neh, hier plak je het woord in en voila, je antwoord verschijntquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Gewoon google is niet goed genoeg?
link?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe ja, ik snap er nog geen hout van. OTT, VTT, OVT, VVT, OTTT, VTTT, OVTT en VVTT. Ik krijg er nachtmerries van.
En ja, ik heb gespiekt
[..]
Neh, hier plak je het woord in en voila, je antwoord verschijnt
Ik denk dat ik aan mijn vriend ga vragen of hij een tweede vriendin wil.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
muisraketjeee
ik bouw voor jou een droompaleis
een droompaleis, onder de parade.
Dan wordt ons oeteldonk geen paradijs, dan breng ik jou 'n serenadeeeee.
raketjeee raketje
de taal is nie het struikelblok
raketjee raketje
ik heb voor jou een boerenkiel
![]()
Toepasselijk liedje dit;quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zou het bijna uitmaken met mijn vriend.![]()
HANDIG!!!quote:
Ok bedankt voor deze hersenscheetquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
HANDIG!!!
ik zou gescheten hebben
jij zou gescheten hebben
hij zou gescheten hebben
wij zouden gescheten hebben
jullie zouden gescheten hebben
zij zouden gescheten hebben
vvtt![]()
Ik hou van dat nummer, maar niet zoveel als van Anoesjka.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik hou van dat nummer, maar niet zoveel als van Anoesjka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |