dat vind ik nou wel zonder reden. als ik kijk naar de jongens die gepest zijn in mijn omgeving waren het inderdaad niet sociaal de handigste, wat natuurlijk alleen maar verergert als je wordt gepest, maar dat is zeker achteraf gezien toch altijd wel laf en eigenlijk onzin.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:10 schreef ValHallen het volgende:
Je wordt zelden gepest zonder reden. Je wordt gepest omdat je ergens uit de toon valt. Ben wel gepest vroeger, maar dat was maar 2 jaar lang, in groep 3-4, door oudere kinderen. En dat was omdat ik een dipshit was die met zijn neus in de boeken zat.
wordt altijd wel gezegd, maar of dat werkt.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jup.
Overigens is pesten op jonge leeftijd wel redelijk eenvoudig op te lossen. Je slaat gewoon de grootste pestkop in mekaar als hij net te ver is gegaan en je jezelf niet meer in de hand hebt.
davy heeft zijn sporen wel nagelaten,quote:
In mijn geval in ieder geval wel. Ik kwam er dan wel slechter uit want je vecht alsnog tegen 7 man, maar de schrik zat er wel in. En daarna ben ik langzaam wat socialer geworden.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:20 schreef Adames het volgende:
[..]
wordt altijd wel gezegd, maar of dat werkt.
In groep 5 of 6 werd zo'n gastje een keer uitgescholden voor ''dikzakje'' door een gast die een klas hoger zat dan wij, toen gingen we met zijn vieren of vijven zand en modder op hem gooien. Nooit meer wat gedaan die gozer.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:20 schreef Adames het volgende:
[..]
wordt altijd wel gezegd, maar of dat werkt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 02:21 schreef stevenmac26 het volgende:
BringThaNoiZe-01
29-09-03 ► rijke site nie meer te betalen RIJK RIJK RIJK vet verslaafd aan rijk ook wel hele RIJKE auto's maare C-Ya ArouND bitch VEH mzzl
◄ 15-05-04 Sup ladY my name is slim day-v, i'm the leader Babie....Ey junkske...zie je laterz!!!
nee ok, maar het is eerder nog het proces -zoals alle sociaalpsychologen zouden zeggen- wat er vooraf gaat. Als jij een laf joch bent wat een keer iemand op zijn neus slaat, dan heb je een even grote kans dat gewoon doorgaat of zelfs erger wordt. Alleen als jij in die tijd toch wat sterker bent geworden, dan ben je daarna ook wat zelfverzekerder, waardoor het wel wat uithaalt.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In mijn geval in ieder geval wel. Ik kwam er dan wel slechter uit want je vecht alsnog tegen 7 man, maar de schrik zat er wel in. En daarna ben ik langzaam wat socialer geworden.
De fukquote:Op woensdag 7 november 2012 02:21 schreef stevenmac26 het volgende:
BringThaNoiZe-01
29-09-03 ► rijke site nie meer te betalen RIJK RIJK RIJK vet verslaafd aan rijk ook wel hele RIJKE auto's maare C-Ya ArouND bitch VEH mzzl
◄ 15-05-04 Sup ladY my name is slim day-v, i'm the leader Babie....Ey junkske...zie je laterz!!!
Hadden we er nou serieus iets van gemerkt als het Romney was geworden? Afgezien van een nieuwe oorlog.quote:
Helaas zijn we economisch dermate verbonden dat het wel uitmaakt, de crisis waar we nu inzitten is ook door en in de VS veroorzaaktquote:Op woensdag 7 november 2012 10:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Hadden we er nou serieus iets van gemerkt als het Romney was geworden? Afgezien van een nieuwe oorlog.
Ik snap niet helemaal dat er zoveel aandacht aan wordt besteed, kan mij die huizenmarkt daar nou verrotten
Ik denk dat Romney een stuk negatiever is over vrijhandelszone en verdergaande samenwerking tussen EU en VS dus ik zou zeggen van wel, ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Hadden we er nou serieus iets van gemerkt als het Romney was geworden? Afgezien van een nieuwe oorlog.
Ik snap niet helemaal dat er zoveel aandacht aan wordt besteed, kan mij die huizenmarkt daar nou verrotten
Klopt, maar dan nog is zijn vraag valide: Hadden wijzelf nu werkelijk iets gemerkt van Romney als president in plaats van Obama?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helaas zijn we economisch dermate verbonden dat het wel uitmaakt, de crisis waar we nu inzitten is ook door en in de VS veroorzaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |