Als ik jou was zou ik ff je klok checken en je versie updatenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
Heb al paar maanden geen whatsapp meer
Heb alles al geprobeerd maar krijg elke keer: "check your clock" afwisselend met "your version is to old". Heb hem al 100x opnieuw gedownload en geïnstalleerd.
Ik heb een Nokia N97, iemand die verstand van Android heeft?
too oldquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
Heb al paar maanden geen whatsapp meer
Heb alles al geprobeerd maar krijg elke keer: "check your clock" afwisselend met "your version is to old". Heb hem al 100x opnieuw gedownload en geïnstalleerd.
Ik heb een Nokia N97, iemand die verstand van Android heeft?
Nokia heeft geen Android telefoons. Een Turk heeft een andere mobiel aan je verkocht.quote:
Dat heb ik al zovaak gedaan. Al 100x opnieuws gedownload en de klok staat gewoon goed en datum en tijdzone is ook correct.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik ff je klok checken en je versie updaten
1x gehad en was toen 3 uur in de avond. Ziggo is goed man.quote:
Lol zei ik serieus Androidquote:Op woensdag 7 november 2012 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nokia heeft geen Android telefoons. Een Turk heeft een andere mobiel aan je verkocht.
updates gedownload van symbian?quote:
Bij de NOS tot 06:00quote:Op woensdag 7 november 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
Tot hoelaat duurt die ongein in de VS?
Als je alle staten live wilt zien, dan tot 7 uur in de ochtend.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
te lang.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
4 jaar terug tot een uurtje of 5.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
Zou dat het verhelpen denk je?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
Modems van providers zijn sowieso kut, altijd een router er tussen zetten.
Ja, maar zonder ook wel hoor, alleen dan moet je wel op de modem van kpn komen.quote:
Zij moet echt eens goed van achteren worden genomen als straf. Door een neger.quote:
Ja, daar was ik net alleen nu laad hij niet meer. Krijg geen pagina te zien.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar zonder ook wel hoor, alleen dan moet je wel op de modem van kpn komen.
http://kpn-customer.custh(...)ersal-plug-and-play-(upnp)-in-de-kpn-experia-boxquote:Op woensdag 7 november 2012 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, daar was ik net alleen nu laad hij niet meer. Krijg geen pagina te zien.![]()
waarom niet?quote:
jij doet het dus alleen maar voor de beach?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je in de winter toch niet in je blote bast rond loopt.
Nee maar in de winter bulken en voor de zomer kutten.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij doet het dus alleen maar voor de beach?
Het was te zien de afgelopen wedstrijden ja. Sulejmani is einde verhaal, hij heeft kansen genoeg gehad.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sulejmani > Sana en Boerrigter bij elkaar.
Gelukkig ga jij nooit trainer van Ajax worden.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:31 schreef Smoofie het volgende:
Alleen dan moet siggy wel in de spits, de Jong erachter en eriksen moet minder balverlies hebben en Poulsen moet weg.
En gelukkig jij ook niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelukkig ga jij nooit trainer van Ajax worden.
Tis nu wachten op Smoofie.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar in de winter bulken en voor de zomer kutten.
Ik ben ook niet zwaar aan het cutten, maar mij boeit zomer of winter echt niet, het gaat mij om nu. Nu moet er wat vet vanaf. Dan ga ik niet wachten tot de zomer.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar in de winter bulken en voor de zomer kutten.
inderdaad, half jaar met dat vet lopen is ook niet wonderfull.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zwaar aan het cutten, maar mij boeit zomer of winter echt niet, het gaat mij om nu. Nu moet er wat vet vanaf. Dan ga ik niet wachten tot de zomer.
Deze is wel grappig.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Dit kwam op de NOS net
[ afbeelding ]
nos en rtl zijn sowieso obama bolwerken, tevens slapen.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Dit kwam op de NOS net
[ afbeelding ]
Ik ben ook een Democraat en dus voor Obamaquote:Op woensdag 7 november 2012 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nos en rtl zijn sowieso obama bolwerken, tevens slapen.
Ben je Amerikaan?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben ook een Democraat en dus voor Obama
En Nederlander, Ajacied, supporter van Heerenveen, Amsterdammer en bewoner van een boeren gehucht. Rens kan dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |