Inderdaad ja, en Steven maar discussieren met die gastquote:Op woensdag 7 november 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
Dat euforie topic.Blij dat ik die fase wel voorbij was op mijn 16e.
Ja ik moet hier gewoon op reageren op hoe sommige huilen, mijn excuses daarvoorquote:Op woensdag 7 november 2012 12:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inderdaad ja, en Steven maar discussieren met die gast
Hij heeft gewoon gelijk, voor het zelfde geld verliest Ajax met 4-0 ondanks de 0-2 voorsprongquote:Op woensdag 7 november 2012 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik moet hier gewoon op reageren op hoe sommige huilen, mijn excuses daarvoor
Ja en voor het zelfde geld was Ajax nooit kampioen geworden omdat ze zoveel punten achterstondenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, voor het zelfde geld verliest Ajax met 4-0 ondanks de 0-2 voorsprong
Ik speelde nog even met het idee om wat extra olie op het vuur te gooienquote:Op woensdag 7 november 2012 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik moet hier gewoon op reageren op hoe sommige huilen, mijn excuses daarvoor
Had dat dan gewoon gedaanquote:Op woensdag 7 november 2012 12:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik speelde nog even met het idee om wat extra olie op het vuur te gooien
Is ze goed nat?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is met die spaanse
Zal ik het vragen ondanks dat ik de beste man niet eens kenquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is met die spaanse
Ik kijk verdrietig omdat ik puush plaatjes niet kan zien.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
37 jaar samen dan is het toch een oud wijf?
welke host wel, paint ik hem ff voor jequote:Op woensdag 7 november 2012 12:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kijk verdrietig omdat ik puush plaatjes niet kan zien.
Geen idee, volgens mij geen een. Daarom gebruik ik ook zelf mijn fotoboek steedsquote:Op woensdag 7 november 2012 12:53 schreef Saind het volgende:
[..]
welke host wel, paint ik hem ff voor je
ja godver ik helemaal voor niks paintenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij geen een. Daarom gebruik ik ook zelf mijn fotoboek steeds
probeer imgdumper.nlquote:Op woensdag 7 november 2012 12:53 schreef Saind het volgende:
[..]
welke host wel, paint ik hem ff voor je
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |