het is een screenshot van het bovenste artikelquote:Op woensdag 7 november 2012 11:31 schreef DonRaja het volgende:
Help mij eens een goede reden te bedenken om Puush hier toe te laten tot uitzonderingssite...
Ik gebruik het tegenwoordig ook op m'n werk om ff snel overzichtje naar collega's te sturenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:31 schreef DonRaja het volgende:
Help mij eens een goede reden te bedenken om Puush hier toe te laten tot uitzonderingssite...
Dude, ga je me nou vertellen dat je productiever bent geworden van Fok?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik gebruik het tegenwoordig ook op m'n werk om ff snel overzichtje naar collega's te sturen
In elk geval luierquote:Op woensdag 7 november 2012 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Dude, ga je me nou vertellen dat je productiever bent geworden van Fok?![]()
![]()
Ik zit ook echt al ruim drie kwartier m'n leerwerk uit te stellenquote:
Obama gaat steeds meer aan China denken en laat europa links liggen, volgens de groene amsterdammer iig. Zal zo even het artikel even opzoekenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het helemaal geen kont uit. Behalve dat Obama (lees John Kerry) wat meer pro-Europa denkt.
Groene Amsterdammerquote:Op woensdag 7 november 2012 11:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Obama gaat steeds meer aan China denken en laat europa links liggen, volgens de groene amsterdammer iig. Zal zo even het artikel even opzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tanja wel.quote:
Dus Puush is geblokkeerd en kittentube niet?quote:
Ja, vreemd eigenlijk...quote:Op woensdag 7 november 2012 12:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dus Puush is geblokkeerd en kittentube niet?
?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
Dat euforie topic.Blij dat ik die fase wel voorbij was op mijn 16e.
Het is echt te triest voor woorden sommige mensen jaquote:Op woensdag 7 november 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
Dat euforie topic.Blij dat ik die fase wel voorbij was op mijn 16e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |