I know that feelquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb ik met bijna alle kleding, ik ben gewoon te breed gebouwd voor mijn lengte
Niet dat ik dik ben, maar mijn lichaamsbouw past gewoon meer bij mensen die 10 cm langer zijn.
Het spijt me. Dat weet je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
We'll see about that.
[..]
Dat is wel gebleken ja ...
Doe niet zo raar, daar hoef je toch geen sorry voor de zeggen? Wat er niet is, is er niet. I'll just have to accept that.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I know that feel
[..]
Het spijt me. Dat weet je.
Damn woman!quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan doe je het niet en blijf je lekker thuis zitten in je eentje.
Je moet er wat voor over hebben.quote:
Ha! Ik blijf op mijn zolderkamer tot er een boek met stappenplan komt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje op avontuur uit denk ik....
In dit geval die 1,5 uur rijden.quote:
Ik denk dat ik giertje's gesprekken mis in mijn leven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
Ha! Ik blijf op mijn zolderkamer tot er een boek met stappenplan komt.
Oh wacht ik zat even in benzmode.
Ik twijfelde nog tussen deze en "Steampunk, bitches!"quote:
Als je een vrouw was geweest, had ik een opmerking gemaakt over je diepgang geven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik giertje's gesprekken mis in mijn leven.
Sowieso diepgang.
Hell yeah, alleen jammer dat ik om 11 uur weer op school wordt verwacht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Kijken jullie vanavond ook de presidentsverkiezingen?
ik volg de FP wel hierquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Kijken jullie vanavond ook de presidentsverkiezingen?
4 jaar geleden ook alles live gezienquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Hell yeah, alleen jammer dat ik om 11 uur weer op school wordt verwacht.
Kan zo ook hoor, ligt er gewoon aan in welke hoek hij voorover buktquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je een vrouw was geweest, had ik een opmerking gemaakt over je diepgang geven.
I see no changes....quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
4 jaar geleden ook alles live gezien![]()
Toen was het History in the making
Ik weet zeker dat je nog niet uitgereden bent.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel gereden de laatste weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je nog niet uitgereden bent.GVDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
deze is beterquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog tussen deze en "Steampunk, bitches!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |