I know that feelquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb ik met bijna alle kleding, ik ben gewoon te breed gebouwd voor mijn lengte
Niet dat ik dik ben, maar mijn lichaamsbouw past gewoon meer bij mensen die 10 cm langer zijn.
Het spijt me. Dat weet je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
We'll see about that.
[..]
Dat is wel gebleken ja ...
Doe niet zo raar, daar hoef je toch geen sorry voor de zeggen? Wat er niet is, is er niet. I'll just have to accept that.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I know that feel
[..]
Het spijt me. Dat weet je.
Damn woman!quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan doe je het niet en blijf je lekker thuis zitten in je eentje.
Je moet er wat voor over hebben.quote:
Ha! Ik blijf op mijn zolderkamer tot er een boek met stappenplan komt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje op avontuur uit denk ik....
In dit geval die 1,5 uur rijden.quote:
Ik denk dat ik giertje's gesprekken mis in mijn leven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
Ha! Ik blijf op mijn zolderkamer tot er een boek met stappenplan komt.
Oh wacht ik zat even in benzmode.
Ik twijfelde nog tussen deze en "Steampunk, bitches!"quote:
Als je een vrouw was geweest, had ik een opmerking gemaakt over je diepgang geven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik giertje's gesprekken mis in mijn leven.
Sowieso diepgang.
Hell yeah, alleen jammer dat ik om 11 uur weer op school wordt verwacht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Kijken jullie vanavond ook de presidentsverkiezingen?
ik volg de FP wel hierquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Kijken jullie vanavond ook de presidentsverkiezingen?
4 jaar geleden ook alles live gezienquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Hell yeah, alleen jammer dat ik om 11 uur weer op school wordt verwacht.
Kan zo ook hoor, ligt er gewoon aan in welke hoek hij voorover buktquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je een vrouw was geweest, had ik een opmerking gemaakt over je diepgang geven.
I see no changes....quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
4 jaar geleden ook alles live gezien![]()
Toen was het History in the making
Ik weet zeker dat je nog niet uitgereden bent.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel gereden de laatste weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je nog niet uitgereden bent.GVDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
deze is beterquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog tussen deze en "Steampunk, bitches!"
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je nog niet uitgereden bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn bierWat doe je?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:
Ja, dat vond de jury ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
deze is beter
ik kwam daar ook een meneer de uil en truus de mier tegen
Het toch niet verspillen, hoop ik.quote:
het is verspildquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat vond de jury ook.
Cool!
[..]
Het toch niet verspillen, hoop ik.
Ik ben meer van de koetjes en kalfjes denk ik, ik hou ze liever op de vlakte.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik giertje's gesprekken mis in mijn leven.
Sowieso diepgang.
Waar het hart vol van is ...quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]Ik kon het niet laten.
Dat kan ik nooit.
Ik heb het over opeten hè? Niet over wat jij er allemaal in je tentakelfantasie mee uitvreet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik waag me er liever niet te vaak aan
Maar dan bouw je toch ook geen connectie op?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben meer van de koetjes en kalfjes denk ik, ik hou ze liever op de vlakte.
Dienstregelingen, metrotrajecten enz.
Ja daar heb ik echt gesprekken over gehad.
Hoi, wordfeud spelen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het over opeten hè? Niet over wat jij er allemaal in je tentakelfantasie mee uitvreet.
uhuh heb nu al zin in aankomend jaar moet nog wel wat bij elkaar zoeken voor een leuk outfit en flink sparen voor daar ik wil wel wat kopen die hoed heb ik daar ook gehaaldquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat vond de jury ook.
Cool!
[..]
Het toch niet verspillen, hoop ik.
Obama moet winnen, gewoon puur om het feit dat Romney voor zijn eigen gewin president wil worden en Obama nog een kant op wil met het land.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
4 jaar geleden ook alles live gezien![]()
Toen was het History in the making
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Obama moet winnen, gewoon puur om het feit dat Romney voor zijn eigen gewin president wil worden en Obama nog een kant op wil met het land.
Ik vind het te pittigquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het over opeten hè? Niet over wat jij er allemaal in je tentakelfantasie mee uitvreet.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:18 schreef twi het volgende:
[..]
quote:
Ik denk met mijn clit deze dagen.quote:
Hoe vaak heb jij een connectie gevoeld in je leven?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar dan bouw je toch ook geen connectie op?
mag ik dan je clit prikkelen ipv je hersenen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik denk met mijn clit deze dagen.
Je moet ze wel warm houden in deze koude dagen.quote:
Een aantal maal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij een connectie gevoeld in je leven?
Ik heb het nog steeds koud, Feraquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet ze wel warm houden in deze koude dagen.
Deze is al meerdere keren voorbij gekomen. Nog steeds verschrikkelijk, maar wil er niet nog 'n derde keer over praten eigenlijk ...quote:
Nou, dat was van korte duur dan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet ze wel warm houden in deze koude dagen.
Wat een kutlettertype heeft íe uitgekozen. Daar had íe toch wel een minuutje langer bij stil mogen staan.quote:
jij ook steampunk outfit mee naar de EFFquote:
Hij had beter Comic sans kunnen gebruiken. Als je toch dood gaatquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een kutlettertype heeft íe uitgekozen. Daar had íe toch wel een minuutje langer bij stil mogen staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook maar met 1 iemand een echte connectie en mijn leven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar dan bouw je toch ook geen connectie op?
Het was een handgeschreven briefquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een kutlettertype heeft íe uitgekozen. Daar had íe toch wel een minuutje langer bij stil mogen staan.
Arme jij, draai de thermostaat maar wat hoger.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds koud, Fera
Had ik gezegd dat ik klaar was?quote:
Moederskindjequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook maar met 1 iemand een echte connectie en mijn leven.
Mijzelf bloot leggen in 1 op 1 gesprekken ben ik verleerd, dat doe ik op FOK!
Ooit bij mij op het werk was er een heel diep gesprek, over de dood. Een jongen van ongeveer mijn leeftijd vertelde over de dag waarop hij te horen kreeg dat zijn vader dood was. Ik kon er maar gewoon niet op inhaken.
owquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Arme jij, draai de thermostaat maar wat hoger.
[..]
Had ik gezegd dat ik klaar was?
Dat lijkt me ook erg lastig hoor... dan sta je daar met je bek vol tandenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ooit bij mij op het werk was er een heel diep gesprek, over de dood. Een jongen van ongeveer mijn leeftijd vertelde over de dag waarop hij te horen kreeg dat zijn vader dood was. Ik kon er maar gewoon niet op inhaken.
ik heb daar ook meer dan genoeg over gezegd ben er klaar meequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Deze is al meerdere keren voorbij gekomen. Nog steeds verschrikkelijk, maar wil er niet nog 'n derde keer over praten eigenlijk ...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij had beter Comic sans kunnen gebruiken. Als je toch dood gaat.
Net als op dat Joodse monument ... Wat een faal was dat zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Nee met mijn beste vriend.quote:
Ik ken genoeg mensen die hun moeder een heks vinden hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee met mijn beste vriend.
Met mijn moeder ook maar dat is logisch.
Ik persoonlijk, zou Rokje graag in kostuum van Amora willen zien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij ook steampunk outfit mee naar de EFF
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik persoonlijk, zou Rokje graag in kostuum van Amora willen zien.
[ afbeelding ]
Ik heb niet zoveel met mijn moeder eigenlijk. Geen sterke band of liefde in elk geval.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee met mijn beste vriend.
Met mijn moeder ook maar dat is logisch.
Dat is ook waar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die hun moeder een heks vinden hoor
Je weet wat je te doen staat. Anderhalf uur lang.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg, van tekst krijg ik het maar even warm hoor.
dat is ook moeilijk ik heb dat wel een keer meegemaaktquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
moet je 1,5 uur bereden worden?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet wat je te doen staat. Anderhalf uur lang.
Als hij zo met de hand kan schrijven, dan had 'ie een hele gelukkige carriëre als kalligraaf kunnen hebben.quote:
Je blijft het zeggen maar volgens mij ben jij niet iemand die zo gek zou zijn...quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet wat je te doen staat. Anderhalf uur lang.
Of arts, steady hand etcquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:26 schreef twi het volgende:
[..]
Als hij zo met de hand kan schrijven, dan had 'ie een hele gelukkige carriëre als kalligraaf kunnen hebben.
Sorry, kon. Ik bedoelde kon.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:26 schreef twi het volgende:
[..]
Als hij zo met de hand kan schrijven, dan had 'ie een hele gelukkige carriëre als kalligraaf kunnen hebben.
Jawel hoor. Alleen woon ik bij m'n moeder.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je blijft het zeggen maar volgens mij ben jij niet iemand die zo gek zou zijn...
Mijn ouders wonen niet eens in Nederlandquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan niks met mijn ouders eigenlijk...
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan niks met mijn ouders eigenlijk...
Zaten er nog toyboys tussen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
Over moeders gesproken, al meerdere mannen hebben gepoogd mijn moeder te hosselen de laatste tijd.
Kijk maar op facebook.quote:
Ook datquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen woon ik bij m'n moeder.
Nee, gelukkig niet.quote:
Ja, maar ik wil als Blind Magquote:
Maar ik ben best wel van de spontaniteiten. Ik zou willen dat ik een auto was, want het OV is niet super spontaan.quote:
Wil je een auto zijn ja?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik ben best wel van de spontaniteiten. Ik zou willen dat ik een auto was, want het OV is niet super spontaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |