Werkt daar een niet nader te noemen blonde knul?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:20 schreef Barcaconia het volgende:
Selektvracht is nog sneller dan de salarisadministratie hier op het werk. Manmanman wat duurt alles lang
Nee, die is daar aanwezig. Werken zou ik het niet noemen.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Werkt daar een niet nader te noemen blonde knul?
Zoek naar een auto met Selektvracht sticker op de parkeerplaats en haal er een sleutel overheen, dat zal hem leren.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, die is daar aanwezig. Werken zou ik het niet noemen.
Het is iets witter dan halogeen, maar over het algemeen wel de standaard van heel veel auto's die af fabriek met xenon geleverd worden. Heb het zelf ook, erg prettig om mee te rijden. Hoe witter/blauwer hoe vermoeiender als je er zelf lange afstanden mee rijdt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
komt de 4300K xenon aardig kwa kleur overeen met een Halogeen lamp, iemand hier ervaring mee
Eindelijk eens een ander bedrijf dat faalt met led buitenquote:Op woensdag 7 november 2012 08:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Lekker.
Goedemorgen.
Langs de A73 staat een tamelijk grote reclamemast, die inmiddels aan 1 zijde is bedekt met beeldschermen en volgens mij heeft het nog geeneen keer fatsoenlijk gewerkt. Vanochtend stonden er allemaal dos-schermpjes in beeld.
[ afbeelding ]
Dezelfde mensen die een ML AMGay kopen: mensen met geld teveelquote:Op woensdag 7 november 2012 19:20 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kom ze de laatste tijd wel vaker tegen. Ik vraag me af wie zo'n dinky toy koopt.
Ongehinderd door enige vorm van smaak of fatsoen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die een ML AMGay kopen: mensen met geld teveel
Dat zeker.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ongehinderd door enige vorm van smaak of fatsoen.
die een BMW rijden voor de statusquote:Op woensdag 7 november 2012 19:24 schreef daNpy het volgende:
Mensen die gesponsord worden onder het mom van 'milieu' gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |