Ik ga denk ik binnenkort ook eens bij de huisarts informeren daarnaar. Het inbrengen lijkt me alleen vreselijk naarquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.Ik wil gaan voor een Implanon of een spiraaltje. Hopelijk gaat dat beter ...
Mijn eega had Implanon; was zo bekeken....quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga denk ik binnenkort ook eens bij de huisarts informeren daarnaar. Het inbrengen lijkt me alleen vreselijk naar
En al die moeite tegen de minieme kans dat ik ooit zwanger zal worden
Ik ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry ik kon mijn lach niet inhouden
Vuige hunter.quote:
Kusje op je ego.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel lief.
[..]
Ik zit hier in alleen een t-shirt.
[..]! Wat is deze? Ik snap er niks meer van!
Up is down, black is white.
Dank je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo wanhopig ben ik niet hoor.
Maar sterkte in deze natte ehm zware tijden slagroomsoesje.
Een Implanon zit in je bovenarm, dat heeft ook mijn voorkeur. Spiraaltje schijnt inderdaad pijnlijk te zijn bij het inbrengen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga denk ik binnenkort ook eens bij de huisarts informeren daarnaar. Het inbrengen lijkt me alleen vreselijk naar
Wij zeggen altijd hoi toch, in deze contreien.. Het zit er gewoon ingebakken :$quote:
Nicequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ook niet
Hij staat er in hoor btw
Die TT is tof. Maar wel een keiharde waarheid.quote:
Ik zeg meer "m'hoi"quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wij zeggen altijd hoi toch, in deze contreien.. Het zit er gewoon ingebakken :$
Finally, erkenningquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Die TT is tof. Maar wel een keiharde waarheid.
Ja hoor, voor mijn broeders sta ik klaar.quote:
T is een zware last, I knowquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Die TT is tof. Maar wel een keiharde waarheid.
Hoi Guitarquote:
Spiraal zetten KAN inderdaad heel pijn doen.. Mja die ene dag pijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
"AMOIIUS BUURMAN HOE HEJ'T HANG'N DA"quote:
oow reken maar en ik heb echt geen hoge standaarden meer hoorquote:
Ja, precies zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"AMOIIUS BUURMAN HOE HEJ'T HANG'N DA"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |