quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
lijer, dit is mijn eerste spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De voltallige selectie van Vitesse speelt na de winterstop bij Cityquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bony voetbalt na de winterstop bij City
Sure.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lijer, dit is mijn eerste spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siem de Jong ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bony voetbalt na de winterstop bij City
Die TTquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:39 schreef TheSolution het volgende:
[CL] Manchester City - AFC Ajax #5 Kappen met die kutspoilers
Waarom zou hij? Niemand kent hem hier.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
Gaat guidetti nu in de rust zingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forehvr a fijnoorerquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
gewoon 35 miljoen + een van die spitsen vragenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:40 schreef Tyron het volgende:
City gaat na deze wedstrijd op Siem de Jong bieden, hoeveel moeten we vragen?
Misschien een leuk initiatief als alle ajaxfans Guidetti een tweet sturen als ajax wintquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
Fredje Rutten ook mee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De voltallige selectie van Vitesse speelt na de winterstop bij City
Neequote:
ja, ze zijn fucking iiritantquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er iemand die alle spoilers niet bekijkt?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:40 schreef baasvandemaffia het volgende:
woowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
22,5 miljoen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:40 schreef Tyron het volgende:
City gaat na deze wedstrijd op Siem de Jong bieden, hoeveel moeten we vragen?
Jij wel toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Tweetsquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Misschien een leuk initiatief als alle ajaxfans Guidetti een tweet sturen als ajax wint
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
gewoon 35 miljoen + een van die spitsen vragen
laten we er 28,5 miljoen van maken, even bellen naar overmars brbquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:40 schreef baasvandemaffia het volgende:
Jij bent eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
Maar ff serieus, die van jou klikte ik de eerste keer en toevallig..quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
Nu wel weer leuk geweest met die spoilers.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand interesse in een foto van J. Alba?
okquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
Nu wel weer leuk geweest met die spoilers.
Ja, boeie manquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar ff serieus, die van jou klikte ik de eerste keer en toevallig..
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:42 schreef KingRoland het volgende:
WIE NOG 1 KEER EEN SPOILER ZET KRIJGT EEN KOEK OP ZIJN HOOFD! BEGREPEN?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, boeie manWat zou je het uitmaken als ik dacht van niet? Niet zo onzeker
Tis dat je weet, ik haat leugens weetjequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, boeie manWat zou je het uitmaken als ik dacht van niet? Niet zo onzeker
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tis dat je weet, ik haat leugens weetje
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:41 schreef Joooo-pi het volgende:
wat doet jij hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Siem de Jong alweer 3 goals in de CL dit seizoen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter. Vandaar dat een ander ze moet sturen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
en 1 goalquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen alweer 3 assists in de CL dit seizoen.
jessica geen jordiquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:44 schreef Mandéra het volgende:
Nou gaan we weer, beter maakt Ajax het gewoon af binnen het eerste kwartier van de 2de helft.
alleen de vrouwelijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee gaat naar ajax na het zien van deze potquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:44 schreef Lemsterr het volgende:
Messi gaat volgend jaar naar MC heb ik gehoord
van een taxichauffeur?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:44 schreef Lemsterr het volgende:
quote:
Laat het hem tegen Real doen dan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef Doublepain het volgende:
Beter knalt Balotelli er 6 in, gewoon omdat die man een betere club verdient!!
mooie tijdenquote:
VAL - PSV?quote:
Nee.quote:
Aan wilde? Of kreeg hij hem niet aan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef ejfaar het volgende:
Gerucht, vers van de pers:
Balotelli stond oorspronkelijk in de basis, maar omdat zijn shirt niet aan wilde wordt hij er pas in de rust ingebracht.
Gewoon 26 CL goals maken en in de groepsfase eruit vliegen maar toch topscorer worden, kan alleen Baloquote:
heb hem gepakt met 0-1 handicap voor 3,0.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:41 schreef Mandéra het volgende:
Quotering voor Ajax was 8.0 voor aanvang, ai ai.
nee naar ajaxquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:44 schreef Lemsterr het volgende:
Ik ken ook een geefbare J. Albaquote:
na vrouwen krijgen shirts ook nog een eigen mening, wat is ditquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef ejfaar het volgende:
Gerucht, vers van de pers:
Balotelli stond oorspronkelijk in de basis, maar omdat zijn shirt niet aan wilde wordt hij er pas in de rust ingebracht.
Beide. Doordat het shirt niet wilde kreeg hij hem niet aan. Respect voor de feelings van het shirt heaquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan wilde? Of kreeg hij hem niet aan?
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:46 schreef TLC het volgende:
Als Ajax wint is City gewoon al klaar in Europa
Jos Alba?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken ook een geefbare J. Alba
beste topic ooitquote:
Dat deed Braga laatst ook tegen Manchester United.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:41 schreef TLC het volgende:
Ajax is trouwens de eerste ploeg in de CL historie die binnen 20 minuten 2 keer weten te scoren in een uitwedstrijd op Engelse bodem
jordi? ben niet zo van de herenliefdequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken ook een geefbare J. Alba
Dankzij dat topic heb ik 'Into The Blue' gekeken. Matige film, maar Albajajajajquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch kreeg ik een ban wegens 'bagger'.
Terwijl J Alba toch zo'n schoon wezen is.
krijgt vast betaald door cityquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:47 schreef Mandéra het volgende:
Snoeks noemt deze gele kaart nog terecht ook.
nee is een vrouwmensquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:47 schreef Adames het volgende:
[..]
jordi? ben niet zo van de herenliefde
Was eerst tegen PSV en daarna AZ toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij was het AZ - Val of andersom
nee het was psv valenciaquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij was het AZ - Val of andersom
Was met die tt, Elke nieuwe topic een doelpunt voor Valencia.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was eerst tegen PSV en daarna AZ toch?
wazzzzzzup baasquote:
ligt ijs op het grasquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was met die tt, Elke nieuwe topic een doelpunt voor Valencia.![]()
Weet het niet meer zo goed, waarschijnlijk allebei bazentopicsquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was eerst tegen PSV en daarna AZ toch?
Mancini bevindt zich zeker op glad ijs nu jaquote:
Was geen grap. Maar ik heb herhalingen van 100en verschillende camera's en de schieds niet. Dus ik vergeef hem.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je grapjes zijn te stompzinnig voor woorden.
Hoi.quote:
KNJB?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:49 schreef KingRoland het volgende:
OMGEKOCHTE SCHEIDS TIJDENS DE RUST.
plus die strootbaas fuu plaatjequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was met die tt, Elke nieuwe topic een doelpunt voor Valencia.![]()
Doe maar nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
plus die strootbaas fuu plaatje
is goed baasquote:
ik had een hele mooie paint gemaakt al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
plus die strootbaas fuu plaatje
Mijn UI is ook mooiquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik had een hele mooie paint gemaakt al zeg ik het zelf.
Barca - Chelsea?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Wat is dit??? niet weer zo een wedstrijd zoals barca tegen die andere ploeg. Gewoon zulke clubs aanpakken.
was prachtig maar nu over de wedstrijd pratenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik had een hele mooie paint gemaakt al zeg ik het zelf.
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:53 schreef Doublepain het volgende:
City denkt ook: ''Laten we eens gaan liggen''?
Doping?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
City is na rust uit een ander vaatje aan het tappen.
Maar goed de bal is rond, er kan van alles gebeuren.
leek het nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:54 schreef mrstylo het volgende:
Volgens de commentator is het buitenspel.
Het is 11 tegen 11quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
City is na rust uit een ander vaatje aan het tappen.
Maar goed de bal is rond, er kan van alles gebeuren.
daar wordt hij voor betaaldquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:54 schreef S0nic het volgende:
Wat zit Snoeks nou weer te lulllen man..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |