Hij mislukt erin.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja waarom doet hij zijn werk gewoon
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkele andere Nederlandse club had hier uberhaupt gescoord.
Uiterst merkwaardig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:17 schreef ejfaar het volgende:
1-2 zou mooie ruststand zijn. Krijgt Mancini een belletje van olie
Viktor Fischer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:17 schreef Wilskracht het volgende:
Babel wisselen maar er zit niets op de bank.
Maakt niet uit. Blijkbaar is de waarheid grappig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]![]()
![]()
(Sorry dat het zolang duurde, ik moest even bijkomen)
Dan gaven ze wel een knipoogquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef napoleonfour het volgende:
Wat nou als dit een complot is van de city spelers zodat ze van hun coach af zijn?
Hadden ze toch ook gewoon kunnen stemmen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef napoleonfour het volgende:
Wat nou als dit een complot is van de city spelers zodat ze van hun coach af zijn?
Ik denk dat Overmars een belletje van olie krijgtquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:17 schreef ejfaar het volgende:
1-2 zou mooie ruststand zijn. Krijgt Mancini een belletje van olie
Ajax is écht niet de enige club die hier zou scoren hoor. PSV was het ook nog wel gelukt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Blijkbaar is de waarheid grappig.
jij ookquote:
ja maar kan niet meer 3 op rijquote:
Zonder dat iemand daar tussendoor scoort.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef remcoP het volgende:
Zuivere hattrick is toch 3 in 1 helft? Niet 3 achter elkaar?
En tussendoor niet gescoord, kan niet meer dus.quote:
Kan je het onderbouwen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
En perfecte een met elke voet en eentje met de kopquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef remcoP het volgende:
Links, rechts, hoofd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef remcoP het volgende:
Nope.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:19 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ajax is écht niet de enige club die hier zou scoren hoor. PSV was het ook nog wel gelukt.
Anonyquote:
Jawel. nu in 10 minuten nog 3 keer scorenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:19 schreef M.rak het volgende:
[..]
En tussendoor niet gescoord, kan niet meer dus.
1 moet volley, 1 moet omhaal en de laatste met je kont.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef remcoP het volgende:
persoonlijke waterdrager.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is dat voor mannetje naast het doel van Hart heel de tijd ?
Dat is perfect.quote:
ah wist ik niet ik dacht zuiver = 3 in 1 helft, onzuiver = 3 doelpunten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonder dat iemand daar tussendoor scoort.
en ook geen pingelgol meen ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:20 schreef remcoP het volgende:
[..]
ah wist ik niet ik dacht zuiver = 3 in 1 helft, onzuiver = 3 doelpunten.
Dat is ook zo toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:20 schreef remcoP het volgende:
[..]
ah wist ik niet ik dacht zuiver = 3 in 1 helft, onzuiver = 3 doelpunten.
Zelfs Pelle zou hier scoren, inderdaad grappig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
bedankt manquote:
Blijf dat vooral geloven, prima.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zelfs Pelle zou hier scoren, inderdaad grappig.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:22 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:
Rot op joh.quote:
je moet wel, want als je alleen gaat verdedigen dan krijg je er geheid een paar om de orenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:22 schreef Adames het volgende:
heerlijke wedstrijd om te kijken, ajax speelt uit tegen de kampioen van Engeland, staat 2-1 voor en alsnog proberen ze druk te zetten en op de helft van de tegenstander te spelen.
hoe veel clubs doen dit
Volgens mij probeerde Feyenoord ook te voetballen tegen Dinamo Kiev in Europa. Dat het bizar veel pech had, echt bizar veel pech, is de reden geweest dat Feyenoord toen niet 3-0 won ofzo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf dat vooral geloven, prima.
Geen arrogantie trouwens. Puur omdat wij de enige zijn die durven te voetballen in Europa. dat zie je zelfs bij PSV en Twente tegen nietszeggende clubs in de Europa League. die spelen h eel angstig en krijgen de deksel vaak op hun neus. Dat is het verschil. Niet het feit dat wij nou per se zoveel beter zijn dan de rest in de Eredivisie, want dat is uiteraard niet zo.
Wat moet die hier, ajax is beter dan mcfc dus psv al helemaalquote:
Die zit toch op de bank van City?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat moet die hier, ajax is beter dan mcfc dus psv al helemaal
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
ŁŁŁŁŁŁquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat moet die hier, ajax is beter dan mcfc dus psv al helemaal
quote:
ja daaromquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zit toch op de bank van City?
Die zit thuis in zijn Feyenoord pyamaquote:
Toen speelde ze geen aanvallend voetbal. Kiev is een counterclub en wist juist geen raad met een club die niet aanvallend speelde.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:24 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde Feyenoord ook te voetballen tegen Dinamo Kiev in Europa. Dat het bizar veel pech had, echt bizar veel pech, is de reden geweest dat Feyenoord toen niet 3-0 won ofzo.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Feyenoord ging er vrij vol op hoor vanaf de eerste minuut. Echt counteren deden ze nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen speelde ze geen aanvallend voetbal. Kiev is een counterclub en wist juist geen raad met een club die niet aanvallend speelde.
Maar Feyenoord speelde toen heel goed, idd.
moet kunnen jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:26 schreef Doublepain het volgende:
HihihahahohoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:25 schreef FL_Freak het volgende:
Rot nou eens op met die spoilers en andere CL wedstrijden. Daar is een ander topic voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan klik je toch niet joh?![]()
Sana durft niets, maar hij ook niet. En wat ze doen, doen ze fout.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:26 schreef Doublepain het volgende:
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, dan heb ik het anders gezien. Sowieso vind ik Feyenoord nou niet vaak het spel maken, dus zie niet in waarom ze dat tegen City wel zouden doen. Hebben ze veel te weinig creativiteit voor ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:26 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Feyenoord ging er vrij vol op hoor vanaf de eerste minuut. Echt counteren deden ze nou ook weer niet.
compenseert, Aguëro is ook totaal onzichtbaar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:26 schreef Dos37 het volgende:
Boerrigter moet er echt uit je speelt met 10 man
Blind speelt wel goed hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sana durft niets, maar hij ook niet. En wat ze doen, doen ze fout.
Kortom, keuze tussen de lamme en de blinde
Boerrigter is nooit in vormquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
Boerrigter is gewoon niet in vorm
onzichtbaar in de eerste helftquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen is zo tering geniaal. Beste speler van Ajax.
Lamprou is slechterquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:27 schreef baaart het volgende:
Jammer dat blind, boerrighter en van rhijn zwaar onder niveau zijn..dat zou ajax nog wel duur kunnen komen te staan. En dan hebben ze ook nog eens de slechtste keeper van de eredivisie...
Dat is hij al sinds begin Augustus niet dan want hij speelt namelijk precies hetzelfde als toen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
autist is eerder als je niet tegen die spoilers kanquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, reageer ook niet op die spoilers.
Autisten
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
onzichtbaar in de eerste helft
Tja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:27 schreef baaart het volgende:
Jammer dat blind, boerrighter en van rhijn zwaar onder niveau zijn..dat zou ajax nog wel duur kunnen komen te staan. En dan hebben ze ook nog eens de slechtste keeper van de eredivisie...
Dan kijk je naar een andere wedstrijdquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
onzichtbaar in de eerste helft
Waar is die Lukoki eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sana durft niets, maar hij ook niet. En wat ze doen, doen ze fout.
Kortom, keuze tussen de lamme en de blinde
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:28 schreef Adames het volgende:
[..]
autist is eerder als je niet tegen die spoilers kan
autist
Heb wel het idee dat het weer ietsje beter gaat dan een paar weken geleden... maar er zijn er wel meer die helaas niet de grote vorm hebben en dan wordt het lastigquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
geblesseerd denk ikquote:
quote:
ooh sorry ik kijk naar de herhaling van feyenoord ajax van vorig jaar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kijk je naar een andere wedstrijd
Gebeten door een slang toen hij door zn regenwoud huppelde?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geblesseerd uitgevallen tegen Sneek.
ze zijm bang voor ajax ultras dit dat allesquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:28 schreef R-woud88 het volgende:
Krijg het idee dat er steeds meer agenten om het uitvak komen te staan, maar dat zal wel aan mij liggen
Stop eens met dit gedragquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ooh sorry ik kijk naar de herhaling van feyenoord ajax van vorig jaar.
Nee hij zat klem in het moeras van je moeder.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:29 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Gebeten door een slang toen hij door zn regenwoud huppelde?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:29 schreef TLC het volgende:
Wat een kunstmatig sfeerloos stadion trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahoučte.
ArenAquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:29 schreef TLC het volgende:
Mijn moeder heeft geen moerasquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hij zat klem in het moeras van je moeder.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Beesten. Gaan de CL winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Alleen tegen United hoor je ze daar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:29 schreef TLC het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat cluj de cl gaat winnenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beesten. Gaan de CL winnen.
Kompanyquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Goede eerste helft...op momenten werd Shitty zelfs weggespeeld.
verdedigen, dat is allesquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:32 schreef KingRoland het volgende:
oke jongens , wat moesten we beter doen?
Madrid uitzendenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Verdedigen lijkt mequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:32 schreef KingRoland het volgende:
voetballenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Is hij eigenlijk homo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:32 schreef Tyron het volgende:
ff fappen op paar momenten van eriksen brb
[ Bericht 87% gewijzigd door stevenmac26 op 06-11-2012 21:33:46 ]Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon
quote:
quote:
past perfect bij de reclame! goede sluiktekstquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:33 schreef Paxcon het volgende:
Dat muziekje achter die reclame van de staatsloterij
Zorgen dat we meer corners krijgenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Staat dat al op zijn twitter?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Poulsen speelt heel goed aldus Aad de Mos.
Aad heeft altijd gelijk.
Meer corners fixenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Dan zou ik ook twitter moeten nemen, want Aad vindt het leuk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Aad heeft altijd gelijk.
Jupquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Aad heeft altijd gelijk.
Gaat Eriksen invallen dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meer corners fixen
Minder balverlies
Eriksen meer betrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
na de wedstrijdquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:34 schreef sausagin het volgende:
Mancini moet een keer ontslagen worden
ok alvast bedanktquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zal het morgen vragen als ik hem weer zie of bel
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Real want ik heb gewed op Real.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef Saind het volgende:
Wat is nou chiller, real of Dortmund dat wint
Heb liever dat Real wintquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef Saind het volgende:
Real.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef Saind het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb liever dat Real wint
Dortmund thuis zou je nog kunnen winnen, real uit totaal niet
real, anders moet real volle bak laatste wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef Saind het volgende:
Dortmundquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef Saind het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef Mandéra het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Realquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef Saind het volgende:
5equote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax speelt goed. Blijft makkelijk overeind. Hopelijk winnen ze
Onbegrijpelijk dat ze 6e staan in de competitie.
Ik ben te lui om te klikkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er iemand die alle spoilers niet bekijkt?
Inderdaad. Bij Ajax spreekt volgens mij iedereen Nederlands, misschien Poulsen niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:33 schreef Doublepain het volgende:
Shity kampt met mentale problemen, maar het is ook niet gek. Bijna alle nationaliteiten is daar aanwezig, Engels spreken ze niet.. lekker
Ja, ik. Interesseert me geen reet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
hoop mensen!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dikke Mickey ook niet. Behalve in de McDonalds ofzo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij Ajax spreekt volgens mij iedereen Nederlands, misschien Poulsen niet.
Hopelijk gaat Ajax met de overwinning naar huis.
Bony voetbalt na de winterstop bij Cityquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef TLC het volgende:
Op de BBC website ;
10 of this Ajax team played at the weekend just gone. They were beaten 2-0 at home by Vitesse Arnhem. Vitesse must be some side.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |