Hij mislukt erin.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja waarom doet hij zijn werk gewoon
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkele andere Nederlandse club had hier uberhaupt gescoord.
Uiterst merkwaardig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:17 schreef ejfaar het volgende:
1-2 zou mooie ruststand zijn. Krijgt Mancini een belletje van olie
Viktor Fischer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:17 schreef Wilskracht het volgende:
Babel wisselen maar er zit niets op de bank.
Maakt niet uit. Blijkbaar is de waarheid grappig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]![]()
![]()
(Sorry dat het zolang duurde, ik moest even bijkomen)
Dan gaven ze wel een knipoogquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef napoleonfour het volgende:
Wat nou als dit een complot is van de city spelers zodat ze van hun coach af zijn?
Hadden ze toch ook gewoon kunnen stemmen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef napoleonfour het volgende:
Wat nou als dit een complot is van de city spelers zodat ze van hun coach af zijn?
Ik denk dat Overmars een belletje van olie krijgtquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:17 schreef ejfaar het volgende:
1-2 zou mooie ruststand zijn. Krijgt Mancini een belletje van olie
Ajax is écht niet de enige club die hier zou scoren hoor. PSV was het ook nog wel gelukt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Blijkbaar is de waarheid grappig.
jij ookquote:
ja maar kan niet meer 3 op rijquote:
Zonder dat iemand daar tussendoor scoort.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef remcoP het volgende:
Zuivere hattrick is toch 3 in 1 helft? Niet 3 achter elkaar?
En tussendoor niet gescoord, kan niet meer dus.quote:
Kan je het onderbouwen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
En perfecte een met elke voet en eentje met de kopquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef remcoP het volgende:
Links, rechts, hoofd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef remcoP het volgende:
Nope.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:19 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ajax is écht niet de enige club die hier zou scoren hoor. PSV was het ook nog wel gelukt.
Anonyquote:
Jawel. nu in 10 minuten nog 3 keer scorenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:19 schreef M.rak het volgende:
[..]
En tussendoor niet gescoord, kan niet meer dus.
1 moet volley, 1 moet omhaal en de laatste met je kont.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef remcoP het volgende:
persoonlijke waterdrager.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is dat voor mannetje naast het doel van Hart heel de tijd ?
Dat is perfect.quote:
ah wist ik niet ik dacht zuiver = 3 in 1 helft, onzuiver = 3 doelpunten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonder dat iemand daar tussendoor scoort.
en ook geen pingelgol meen ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:20 schreef remcoP het volgende:
[..]
ah wist ik niet ik dacht zuiver = 3 in 1 helft, onzuiver = 3 doelpunten.
Dat is ook zo toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:20 schreef remcoP het volgende:
[..]
ah wist ik niet ik dacht zuiver = 3 in 1 helft, onzuiver = 3 doelpunten.
Zelfs Pelle zou hier scoren, inderdaad grappig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
bedankt manquote:
Blijf dat vooral geloven, prima.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zelfs Pelle zou hier scoren, inderdaad grappig.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:22 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:
Rot op joh.quote:
je moet wel, want als je alleen gaat verdedigen dan krijg je er geheid een paar om de orenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:22 schreef Adames het volgende:
heerlijke wedstrijd om te kijken, ajax speelt uit tegen de kampioen van Engeland, staat 2-1 voor en alsnog proberen ze druk te zetten en op de helft van de tegenstander te spelen.
hoe veel clubs doen dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |