Die glimmende zijn een stuk vetter dan de matte zwarte.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen idee, geen ervaring mee. Koop er wel een spray bij voor lak. Er is ook een mat zwarte uitvoering op de webshop geweest, maar ik vind het lak denk ik vetter
Daarnaast heb ik zoveel schoenen, zal die dingen echt niet iedere dag gaan dragen
salarissen van docenten??? Tering wat een lame ass shit...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En over salarissen! Want dat moet je echt weten als eerstejaars student![]()
Zet je faals van de afgelopen maand eens op een rijtje zou ik zeggenquote:
Wat is vaak? Wat is falen? Wat is de zin van het leven.quote:
yeahquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
salarissen van docenten??? Tering wat een lame ass shit...
Ik wil ze echt graagquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die glimmende zijn een stuk vetter dan de matte zwarte.
Ik ga die van mij maar weer eens opsnorren denk ikÁls ik ze nog heb, that is
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is vaak? Wat is falen? Wat is de zin van het leven.
Zulks een vragen, overal, altijd, in deze tijd, in de tijd van uwen voorouders, in de tijd van uw nazaten, altijd overal.....
Koop wat je wilt, en zeik je niet over dat je geen geld hebt, dan is het niet té vaak. Opgelost, slotje
wat een onzin zeg...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yeah
oh en vakdidaktiek lees ik.
als je je maat weet kun je toch online bestellen? In het VK hebben ze vaak alle maten wel toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wil ze echt graag
En als ze maat weer "fout" is probeer ik maar de maat 37 met duizend zooltjes ofzoHet irritante is dat ik smalle voeten heb, dus als ik schoenen ietsjes groter koop zit het meteen heel los om mijn voet
En velen vakantiequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat een onzin zeg...
Zo kom je er trouwens wel achter dat docenten helemaal niet zo enorm slecht verdienen, die verdienen best prima voor non-profit
En als je vaak faalt ben je garpig en komen daar opmerkingen over.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is vaak? Wat is falen? Wat is de zin van het leven.
Zulks een vragen, overal, altijd, in deze tijd, in de tijd van uwen voorouders, in de tijd van uw nazaten, altijd overal.....
Koop wat je wilt, en zeik je niet over dat je geen geld hebt, dan is het niet té vaak. Opgelost, slotje
ja dat ook ja...quote:
quote:
Heerlijk wijfquote:
yeah mijn startessalaris zou 2245 zijn als ik nu zou beginnen met werken, das toch best lekkerquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat een onzin zeg...
Zo kom je er trouwens wel achter dat docenten helemaal niet zo enorm slecht verdienen, die verdienen best prima voor non-profit
precies, zo ist nu eenmaal in dit afgrijselijke bestaan dat leven auf das internet heetquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als je vaak faalt ben je garpig en komen daar opmerkingen over.
Net als als je nog nooit een James Bond film hebt gezien![]()
Of als je stopt met roken..
Of als je Priem heet![]()
![]()
Ja maar dat weet ik dus nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je je maat weet kun je toch online bestellen? In het VK hebben ze vaak alle maten wel toch?
da's niet bepaald slecht nee. En best doorgroeimogelijkheden en mogelijkheden om betaald een WO opleiding te doen ook nog.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yeah mijn startessalaris zou 2245 zijn als ik nu zou beginnen met werken, das toch best lekker
- Hitsquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zet je faals van de afgelopen maand eens op een rijtje zou ik zeggen
ja en in mijn reader staat dat dus leraren best een zware taak hebben en blablaquote:
Welke opleiding was dat precies?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yeah mijn startessalaris zou 2245 zijn als ik nu zou beginnen met werken, das toch best lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |