En z'n oren? /cheap shotquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op James Bond zn ogenoh en op zn lijf ofc
Ik kan niet tellen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, ik wil net zeggen, er stond toch wat anders? Toen ik de quote van Unf zag
Plastisch chirurg?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Waar de neuk gaat deze advertentie over?
Goeien vraag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Cursus photoshop?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg kanshebbert!quote:
so what else is new?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:11 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik nog even ga falen vanavond.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef megamandy het volgende:
Ik wil volgende week falen maar eigenlijk heb ik niet echt geld
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:13 schreef Dwyn het volgende:
Ze hebben die Hits nu ook bij Llarowe. En aangezien de Brazilianen mij negeren.
Denk dat ik volgende week ook geld van mijn spaarrekening pakquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga volgende week ook falen. In Duitsland![]()
Buy ALL the crap bij DM![]()
![]()
(en ja, ik ga even lekker in de ontkenningsfase en geld van m'n spaarrekening ervoor halen. En dan ga ik mezelf er waarschijnlijk achteraf weer stom voor vinden endezo. Het is wel lekker voorspelbaar allemaal)
Welkon?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:16 schreef megamandy het volgende:
Nu hopen dat de Dr. Martens eindelijk op het werk komen morgenen hopen dat de maat nu ook weer past
Kan ik die ook kopen (gaat toch van mijn loon af, dus dat lukt wel om te falen
)
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:18 schreef Diconnected het volgende:
Op het laatste moment horen dat je toch nog een extra hoofdstuk moet leren voor het tentamen van morgen.![]()
![]()
Leg dat concept even aan Dwyn uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ja datquote:
Ik ookquote:
Hopelijk krijgen we deze:quote:
maar dat lak breekt toch vaak al heel snel? Ik heb volgens mij nog ergens een paar metallic achtige hiervan liggenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we deze:
[ afbeelding ]
Die staan tenminste ook op de webshop dus denk dat we dit model ook in de winkel krijgenHad deze al in Helsinki gepast maar de maat zat niet goed
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Leg dat concept even aan Dwyn uit![]()
![]()
Ik weet niet wat ik jou misdaan hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gelukkig is het maar 12 bladzijden en gaat het over feiten en meningen over lerarenquote:
ja dat zeg ik ook steeds, maar gisteren nog een TomTom gekauft en van de week schoenen en een jas en velen kleren en en en....quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
"Gelukkig" had ik ditmaal het excuus dat LE en weet ik wat allemaal.
Maar nu dus even genoeg.
Je misdoet me niks, je zorgt voor velen vermaak omdat je zo vaak faaltquote:
zulks een goeden leerstofquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar 12 bladzijden en gaat het over feiten en meningen over leraren
Maar dat is praktisch, dus dat telt niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat zeg ik ook steeds, maar gisteren nog een TomTom gekauft en van de week schoenen en een jas en velen kleren en en en....
En nog denk ik "jaaaaa, lekker shoppppppppennnnnnn!"
Geen idee, geen ervaring mee. Koop er wel een spray bij voor lak. Er is ook een mat zwarte uitvoering op de webshop geweest, maar ik vind het lak denk ik vetterquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar dat lak breekt toch vaak al heel snel? Ik heb volgens mij nog ergens een paar metallic achtige hiervan liggen
Okay, het is maar wat je vaak noemtquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je misdoet me niks, je zorgt voor velen vermaak omdat je zo vaak faalt
En over salarissen! Want dat moet je echt weten als eerstejaars studentquote:
3/4 daarvan was vrij overbodigquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar dat is praktisch, dus dat telt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |