Qua de lul zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat?i don't get it
[..]
Verf hem in een velle neonkleur! Dat schrikt vast afNet zoals de kikkors in de jungle doen.
JAquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Was jij dat toen eens die een groene jas had gepost hier? Die blijft echt in mijn hoofd zitten
[ afbeelding ]
ik zou gaan haken, heb je meer aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:47 schreef Puckzzz het volgende:
Jeetje ik ben ook ff paar uurtjes iets anders doen
Moet ik nog teruglezen?
Ja tuurlijk weet ik dat nog, ik wil hem ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JAOMG ik stond laatst met iets soortgelijks in mijn handen maar het was het net niet
![]()
Tof dat je dat nog weet
FELGELE HONT MET ROOIEN HANENKAM EN BLAUWE PUNTJES JONGEUH!quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan geef ik hem een hanenkam
Ja weet ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hebben het dan niet over Spees he?
Dit is veeeeeeuuulll erger![]()
(denk aan zichzelf op de middelbare school en bedenkt dat ik 1 van de braafste leerlingen was)
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
FELGELE HONT MET ROOIEN HANENKAM EN BLAUWE PUNTJES JONGEUH!
MI i haz it
Hoe naīefquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja weet ikmaar ik wil het liefste onderbouw gaan lesgeven want die willen dan nog een beetje hun best doen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja weet ikmaar ik wil het liefste onderbouw gaan lesgeven want die willen dan nog een beetje hun best doen
Ik ben met Uft haar sjaal bezigquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zou gaan haken, heb je meer aan
Of hou je van matigen horrorfilms?
Ik ga het regelenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
FELGELE HONT MET ROOIEN HANENKAM EN BLAUWE PUNTJES JONGEUH!
MI i haz it
HAHA!quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja tuurlijk weet ik dat nog, ik wil hem ook
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben met Uft haar sjaal bezig
Maar ik heb Multitaskpas!!
Helaas heb ik dat merk nog nooit ergens gezien. Zal wel komen door het feit dat ik nooit boetieks inga of andere winkels waar merken worden verkochtquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]nu ga ik daar weer naar zoeken
Hij is van picture perfect
Oeh, juicyquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb in mijn uppie in de onderbouw 4 jankende docenten op mijn rekening staan waarvan er 1 uiteindelijk van school is gegaan doordat wij haar hadden verlinkt bij de rector![]()
quote:
Omg dit past zo goed bij mijn MIquote:
Ik heb er een jas van via Shopvip geloof ik. Heel goedkoop is het volgens mij nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Helaas heb ik dat merk nog nooit ergens gezien. Zal wel komen door het feit dat ik nooit boetieks inga of andere winkels waar merken worden verkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |