Helaas heb ik dat merk nog nooit ergens gezien. Zal wel komen door het feit dat ik nooit boetieks inga of andere winkels waar merken worden verkochtquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]nu ga ik daar weer naar zoeken
Hij is van picture perfect
Oeh, juicyquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb in mijn uppie in de onderbouw 4 jankende docenten op mijn rekening staan waarvan er 1 uiteindelijk van school is gegaan doordat wij haar hadden verlinkt bij de rector![]()
quote:
Omg dit past zo goed bij mijn MIquote:
Ik heb er een jas van via Shopvip geloof ik. Heel goedkoop is het volgens mij nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Helaas heb ik dat merk nog nooit ergens gezien. Zal wel komen door het feit dat ik nooit boetieks inga of andere winkels waar merken worden verkocht
Dat heb ik wel ervaren op m'n oude middelbarequote:
Stiekem antwoorden geven op toetsen zodat we hoger zouden scoren, en vragen of een paar van ons een brief wilden maken voor de rector dat haar contract verlengd zou worden, want daar twijfelden ze over omdat ze niet goed les zou geven.quote:
Dan waren jullie wel echt kutkinderenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Stiekem antwoorden geven op toetsen zodat we hoger zouden scoren, en vragen of een paar van ons een brief wilden maken voor de rector dat haar contract verlengd zou worden, want daar twijfelden ze over omdat ze niet goed les zou geven.
Dus tegen haar gezegd dat we dat NATUUUUUURLIJK wel wilden doen en 5 minuten later verlinkt
er waren 2 gymn klassen, 1 waren de kakkers en 1 het iets slimmere straattuigquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan waren jullie wel echt kutkinderen
ZOMG ik zat ook in 2Fquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef Diconnected het volgende:
Oh onze klas heeft ook 2 leraren weggepest in de 2eallebei wiskundeleraren
2F... good old timeskwam laatst oud leraar tegen en die zei tegen me dat sommige docenten nog steeds over onze klas hebben
mwehehequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
er waren 2 gymn klassen, 1 waren de kakkers en 1 het iets slimmere straattuig
1 x raden waar ik in zat
Goh, dat komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
er waren 2 gymn klassen, 1 waren de kakkers en 1 het iets slimmere straattuig
1 x raden waar ik in zat
EHRMAHGERDquote:
Jep.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest lachen om de feestboek in combinatie met de conversatie gisteren
ja Fok was even DOWNNNnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:57 schreef Incantrix het volgende:
Kips, quoten gaat echt als een debiel raar lopen doen hier, dus maar ff zo:
Srsly, WTF? Wat een súpertriest figuur dan ook zeg! terecht dat ze verlinkt is
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest lachen om de feestboek in combinatie met de conversatie gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |