Laat me raden. Hij ligt meteen met Stalin te knuffelen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:50 schreef Lotusss het volgende:
Blij dat je poezel weer terecht is!
ErwinRommel is ook helemaal happy voor je.
Hè gelukkigquote:
Nee. Ik lig met Leena te knuffelenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat me raden. Hij ligt meteen met Stalin te knuffelen?
Al Jazeera Vanavond 23:55 NLD 1, blijven uitzenden tot de verkiezingsuitslag bekend is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:33 schreef Nibb-it het volgende:
Wat is de beste zender om naar de election-poppenkast te kijken?
2 weken live tv?! Wauw!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al Jazeera Vanavond 23:55 NLD 1, blijven uitzenden tot de verkiezingsuitslag bekend is.
Ja, Ja, voorlopige uitslagquote:
Denk dat ik CNN of zo maar op zet, ik wil maximum circus.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al Jazeera Vanavond 23:55 NLD 1, blijven uitzenden tot de verkiezingsuitslag bekend is.
Kijk dan naar Fox.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Denk dat ik CNN of zo maa rop zet, ik wil maximum circus.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Denk dat ik CNN of zo maar op zet, ik wil maximum circus.
Ben vrij deze week.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jij gaat er echt voor opblijven?
Oh, ja, dat had je gezegd. Ik hoor het morgenochtend welquote:
Als je een stream van Fox kan vinden, kijk het dan. Fox is zo republikeins als kan zijnquote:
En neemt het niet zo nauw met feiten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je een stream van Fox kan vinden, kijk het dan. Fox is zo republikeins als kan zijn
En dat. Maar dat gevoel heb ik ook (iets minder) met CNN.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En neemt het niet zo nauw met feiten.
De feiten interesseren me op dit moment nog niet eens zo erg. Vind vooral dat hele circus eromheen prachtig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En dat. Maar dat gevoel heb ik ook (iets minder) met CNN.
CBS heeft een live stream (maar die zend nu Dr. Phil uitquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De feiten interesseren me op dit moment nog niet eens zo erg. Vind vooral dat hele circus eromheen prachtig.
Dat sowieso. Maar dat moet ik morgen maar zien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De feiten interesseren me op dit moment nog niet eens zo erg. Vind vooral dat hele circus eromheen prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |