ik hoop het wel. Is toch van de gekke dat die verzekeringsmaatschappijen er zo mee omgaanquote:
Dit dus, was in eerste instantie ook wel erg stom van Aegon, door zo kortzichtig te reageren.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Typerend was dat bij het eerste gesprek de camera's niet in de buurt mochten komen en dat er niemand van Aegon bereid was voor de camera te reageren.
Vervolgens heeft waarschijnlijk iemand opgemerkt dat de camera toch wel veel macht heeft en dat die 15.000 euro extra betalen peanuts is ten opzichte van de imagoschade als je je star ten opzichte van zo'n lief oud mannetje blijft opstellen, die 0,0 blaam treft voor de situatie
Ik zou hem linksom of rechtsom nooit inhuren na het zien van deze show, voor je het weet hebben je buren een boze brief van dochterlief in de busquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:40 schreef Schroevendraaier het volgende:
Apart om dezelfde tegelzetter te zien die hier 7 jaar geleden nog bij mij thuis de vloer heeft gelegd. Wist niet eens dat hij (toen al) zo'n rechtzaak aan de broek had, gezien dat ellende al 8 jaar geleden begonnen was.
Aan de kwaliteit kan ik het in ieder geval niet merken. Hij heeft zich toen aan alle afspraken gehouden en de vloer lijkt nog steeds als nieuw.
Geen poep.......quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je hoeft niet te kijken, er zitten meer kanalen op
En dat is het zwakke punt van dit programma.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:25 schreef Snoepje5 het volgende:
En weer een half afgemaakte uitzending..
Maar volgend seizoen blijkbaar wel alle resultaten oid zeiden ze net.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:32 schreef hexje het volgende:
[..]
En dat is het zwakke punt van dit programma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |