Nou dit is vrij succesvol. Enige probleem is dat bij een bv je niet prive aansprakelijk bent. Dus als zijn pandjes op zijn dan kan iedereen doei zeggen tegen de centjes.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:23 schreef hexje het volgende:
Hoeveel succes kent dit programma eigenlijk?
Groot onderhoudquote:Op woensdag 14 november 2012 00:37 schreef W00fer het volgende:
Rolienvastgoed.nl is overigens nu offline.
En de rechtspraak uit 2009: http://jure.nl/bj1318
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:23 schreef Catch_me het volgende:
Wat een geile vrouw zeg die Mariėlle van Essen
Die zijn wellicht graag bereid zwart te betalen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:22 schreef Iwanius het volgende:
Los van dit programma verbaas ik mij er altijd over dat allerlei onfrisse figuren de beste advocaten krijgen als het hun verdediging betreft (zelfs als het een buitenlander is die slecht de nederlandse taal beheerst) en als de gewone man die lopende band werk o.i.d doet problemen met instanties heeft dan moet hij zijn zuurverdiende centjes aanspreken om iets van zijn recht te behalen.
En al was hij wel hoofdelijk aansprakelijk, het gaat om zulke bedragen dat hij de WSNP ingaat en dan kan het gros nog steeds fluiten naar het geld.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nou dit is vrij succesvol. Enige probleem is dat bij een bv je niet prive aansprakelijk bent. Dus als zijn pandjes op zijn dan kan iedereen doei zeggen tegen de centjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |