PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu echt bewezen dat sommige mensen niet opletten. Er stond een Willems voor 200c BIN op de markt en met nog 41 minuten te gaan kocht ik hem maar
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu echt bewezen dat sommige mensen niet opletten. Er stond een Willems voor 200c BIN op de markt en met nog 41 minuten te gaan kocht ik hem maar
Moest je nu echt naar Cyprus? Dat heb ik helemaal verdrongen dan.. of misschien een Xbox exclusive missie ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:08 schreef Rijst het volgende:
Bijna uitgespeeld Na CL maar verder
[ afbeelding ]
Nee maar dat werd wel gezegd. Ik kreeg een ticket voor de boot om daar naartoe te gaan. Maar daar heb ik niks meer over gehoord.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moest je nu echt naar Cyprus? Dat heb ik helemaal verdrongen dan.. of misschien een Xbox exclusive missie ?
Weet alleen in AC 1 dat de overgebleven Templars naar Cyprus vluchtten nadat Altair ze had verslagen.
Ah ja, Borgia.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee maar dat werd wel gezegd. Ik kreeg een ticket voor de boot om daar naartoe te gaan. Maar daar heb ik niks meer over gehoord.
Edit: Oh dat was dus die missie dat je de Dante en die dikke moest tegenhouden
Welke games en wat was je vraagprijs?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb daarnet 2 games verkocht voor meer dan de vraagprijs. Hij bood ook meer dan de vraagprijs.
Devil May Cry 4 en Final Fantasy XIII.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:17 schreef leoon. het volgende:
[..]
Welke games en wat was je vraagprijs?(Ben op dit moment cod:mw3 aan het verkopen)
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
+7,5k. 5-0 gewonnen in de finale van de nieuwe cup.
Tegen een 5-2-2-1.. Op CB stonden Benaglia - Armero () en Lucio. In de spits een random Aubameyang.
En hoe voel je je nu? Ja, het is een super leuk spel!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik het best vies gespeeld.
De laatste twee teams waren uiteraard 5-2-2-1, daar had ik geen zin in, dus ben gewoon 3-5-2 ultra defending gaan spelen en gewacht tot ze de bal kwamen halen. Dan even lekker counteren met Pato. Leuk spel. [ afbeelding ]
Echt een viespeuken in dat toernooi. Inclusief mezelf dus. Klootzakken met Klootzakken bestrijden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En hoe voel je je nu? Ja, het is een super leuk spel!
Ik ken eerlijk gezegd weinig van je spelers. Heb je misschien een EA linkje dat ik ze is van dichterbij kan bekijken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb geen negatieve reacties gezien dus jullie hebben hem waarschijnlijk gemist
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)-off#goH7SDRDtyY:360quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:33 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik ken eerlijk gezegd weinig van je spelers. Heb je misschien een EA linkje dat ik ze is van dichterbij kan bekijken?
Ik ken ze allemaal hihihihhii en het is eens oke.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:33 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik ken eerlijk gezegd weinig van je spelers. Heb je misschien een EA linkje dat ik ze is van dichterbij kan bekijken?
Fapilicieus.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb geen negatieve reacties gezien dus jullie hebben hem waarschijnlijk gemist
[ afbeelding ]
enigste wat telt zijn die munten om straks weer paketten te kopen ja togquote:
Ik vind heel mooi. Ben benieuwd hoe de formatie speeltquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is dit jij snapt hetquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
enigste wat telt zijn die munten om straks weer paketten te kopen ja tog
Mooie UI gappiequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:33 schreef leoon. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind heel mooi. Ben benieuwd hoe de formatie speelt
wow 2 positieve reacties op een Dudeweiser© teamquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ken ze allemaal hihihihhii en het is eens oke.
[..]
Fapilicieus.
Oh wacht, hij was van jou; kutteam.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
wow 2 positieve reacties op een Dudeweiser© team
hontquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh wacht, hij was van jou; kutteam.
Ziet er zeker niet gek uit qua stats en wat je er voor betaald hebtquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)-off#goH7SDRDtyY:360
Welke wedstrijd, als je ajax wil zien kan je ook www.nos.nl tenzij je die kwaliteit aan het verneuken bent door iets anders tegelijkertijd te doenquote:
pic van je bankquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nou, ben ik er toch even lekker voor gaan liggen in de bank. Zoutjes en biertjes erbij, maak me blij jongens
Failquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Welke wedstrijd, als je ajax wil zien kan je ook www.nos.nl tenzij je die kwaliteit aan het verneuken bent door iets anders tegelijkertijd te doen
De Manchester-streak wordt verlengd vanavondquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nou, ben ik er toch even lekker voor gaan liggen in de bank. Zoutjes en biertjes erbij, maak me blij jongens
Bij mij kan je toch wel scoren met Jackson Martinez..dat weet je goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
wow 2 positieve reacties op een Dudeweiser© team
WTF? Is dit het Age of Empire-topic ofzo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:41 schreef Duuc-nl het volgende:
GJE.
Als je zon dorp aanvalt, kan je nadat je de poppetjes hebt neergezet ze nog besturen?
En waarom krijg je geen coins enzo meer als je dorpen aanvalt die je al is een keer hebt aangevallen?
CLASH OF CLANSquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
WTF? Is dit het Age of Empire-topic ofzo?
Trouwens, zie ik hier ook maar enige haat richting AoE?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
WTF? Is dit het Age of Empire-topic ofzo?
Nee, pure nostalgie. Maar dat wil niet zeggen dat ik er hier mee geconfronteerd wil wordenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:43 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Trouwens, zie ik hier ook maar enige haat richting AoE?![]()
![]()
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, pure nostalgie. Maar dat wil niet zeggen dat ik er hier mee geconfronteerd wil worden
Mensen die streams kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
tof een stream met russisch commentaar
de tv is bezet en nos.nl is lelijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:44 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Mensen die streams kijken
Gewoon op tv gekkie of nos.nl.
Doooom
Gaat toch wel gebeuren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
wow echtquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]Vet
Voor het eerst geen kutteam.![]()
Ik denk dat ik hem ook ga maken maar dan met andere achterhoede want ik heb een hekel aan Duitsers in FUT. Die heb ik dan ook nog nooit in teams gedaan. (Behalve Leugers en Roseler in mijn eredivisiebronzeteam.)
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]Vet
Ik denk dat ik hem ook ga maken maar dan met andere achterhoede want ik heb een hekel aan Duitsers in FUT. Die heb ik dan ook nog nooit in teams gedaan. (Behalve Leugers en Roseler in mijn eredivisiebronzeteam.)
Zo ken ik je helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]Vet
Velaquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wow echt
kent die een team vet vindt
dat ik dit nog mag meemaken
Nee alleen over die van kevinquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:53 schreef detennismaster het volgende:
Ben ik echt altijd zo gemeen over andermans teams?
Als ik naar de spelers kijk is De Jong de enige speler die ik een goal zie maken met enige regelmaat, daarom snap ik niet waaorm hij per se op cm moet en Eriksen spitsquote:
Ach dit systeem werkt welquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als ik naar de spelers kijk is De Jong de enige speler die ik een goal zie maken met enige regelmaat, daarom snap ik niet waaorm hij per se op cm moet en Eriksen spits
De jong in belangrijke wedstrijdenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik haat De Jong niet maar ik ben geen fan van hem, ik ben nog steeds wel blij met de goal
Hij scoort alleen maar belangrijke goalsquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik haat De Jong niet maar ik ben geen fan van hem, ik ben nog steeds wel blij met de goal
Al de hele wedstrijd jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat doen niet veel supporters als ze voor staan
Wanneer ga jij je betoog voorbereiden dan? Ik heb nu mijn inleiding weerlegging en 1 argument gedaan. Nog 2 argumenten en een conclusie en ik ben klaar.quote:
Oh weet ik veel komt welquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je betoog voorbereiden dan? Ik heb nu mijn inleiding weerlegging en 1 argument gedaan. Nog 2 argumenten en een conclusie en ik ben klaar.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:52 schreef over_hedge het volgende:
Vraagje, ik ga denk ik iets van 2/3 maanden geen fut meer spelen. Dus ik verkoop al mijn spelers nu omdat de meeste spelers over 3 maanden stuk goedkoper zijn. Alleen zal dit ook zo zijn met IFs? ik heb nog een if miccoli en 2x Filipe luis
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
als je pro-ajax bent is het nog maar 79 minuten
Deze manquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:59 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ben ook geen pro ajax maar wel pro Nederlands voetbal.
Als ze een SIF krijgen zijn ze geen fuck meer waard, als dat niet zo is dan is de kans vrij groot dat ze iets stijgen ja, maar niemand hier kan de toekomst voorspellen.quote:
Hangt er heel erg van af of ze nog een SIF gaan krijgen en wat voor alternatieven er voor die kaarten komen, als er nog een IF Marcelo komt zal IF Felipe ook wel dalen denk ik bv..quote:
Ik niet iig. Maakt me geen zak uit wat er met deze wedstrijd gebeurd. Heb mijn kratje toch al verlorenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:00 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Deze man
Al die fans van feyenoord die gaan juichen als city scoort straks
Vind ik ook zo achterlijk ja. Datzelfde Feyenoord loopt binnen een paar jaar vanzelf net een Europese plek mis omdat we dan 1,2 plekken minder hebben door al het gefaal van de clubs die ze uitlachenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:00 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Deze man
Al die fans van feyenoord die gaan juichen als city scoort straks
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ze een SIF krijgen zijn ze geen fuck meer waard, als dat niet zo is dan is de kans vrij groot dat ze iets stijgen ja, maar niemand hier kan de toekomst voorspellen.
Oke tnxs!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hangt er heel erg van af of ze nog een SIF gaan krijgen en wat voor alternatieven er voor die kaarten komen, als er nog een IF Marcelo komt zal IF Felipe ook wel dalen denk ik bv..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, babel net ook al zableta.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Boerrigter liep Clichy er even uit net
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef Thorb het volgende:
o
[..]
oh we mogen wel spoilen
1-0 Walcott
Zo gaat het hier al jaren..als je dat niet wil weten kan je dit topic beter niet openen tot de samenvattingen..quote:
Dinamo had 80 % balbezit 1e 15 minuten en PSG scoorde na een standaard situatiequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:04 schreef DutchSL het volgende:
Anderlecht 1-0 Zenit
Valt nog mee dat PSG wel voor staat, anders was het de dag van kapitaal-faal.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo gaat het hier al jaren..als je dat niet wil weten kan je dit topic beter niet openen tot de samenvattingen..
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef DutchSL het volgende:
Spoiler? Wat is dit, we posten hier al jaren uitslagen en tussenstanden, ook afgelopen weekend nog
hopen op veranderingen in dit autistentopicquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef ThadCastle het volgende:
Ja weet ik, maar hoopte op veranderingMisschien dat ik dit ff close ja
Ziet er aardig scripted uit so farquote:
Toch maar is een team meer makenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Yaya loopt wel overal, bazige speler.
Y.O.L.Oquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
4 spelers op 7 chem maar boeiend. Zou ik problemen krijgen met die naam? Cox komt nog op de bank
Ha-ha grappig johquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Klik dan niet de spoiler open.
Was al duur.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Is de Ajax away kit altijd zo uberduur als nu of is dat door deze wedstrijd?
RijstBabel lolquote:
Ajax kits waren altijd al duur. Op ps3 in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Is de Ajax away kit altijd zo uberduur als nu of is dat door deze wedstrijd?
Nee, je moet ook online gaan, niet die goblins aanvallen. Je hebt verschillende soorten poppetjes, die eerste riddertjes vallen alles random aan, terwijl goblins weer op grondstoffen afgaan, en giants op verdedigingswerken als mortieren en schuttertorensquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:41 schreef Duuc-nl het volgende:
GJE.
Als je zon dorp aanvalt, kan je nadat je de poppetjes hebt neergezet ze nog besturen?
En waarom krijg je geen coins enzo meer als je dorpen aanvalt die je al is een keer hebt aangevallen?
Lukt al.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Haha Duco
[..]
Nee, je moet ook online gaan, niet die goblins aanvallen. Je hebt verschillende soorten poppetjes, die eerste riddertjes vallen alles random aan, terwijl goblins weer op grondstoffen afgaan, en giants op verdedigingswerken als mortieren en schuttertorens
Bij aanvallen, kan je links op wedstrijd zoeken drukken, kost je wel coinsquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij aanvallen, kan je links op wedstrijd zoeken drukken, kost je wel coins
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:23 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Lukt al.
Iedereen is veel beter dan ik.
Ja, moet je ook heel even mee wachtenquote:
Joaquinquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:28 schreef DutchSL het volgende:
Malaga op voorsprong tegen Milan.
Wat is die club collectief underrated in FUT
Heb al geklikt, nu is mijn schild weg.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, moet je ook heel even mee wachten
Ik heb Lvl 3 riddertjes, 120 stuks kan ik er inzetten
Ach, niemand gaat jou aanvallen hoor, je hebt amper coins en elixerquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:29 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Heb al geklikt, nu is mijn schild weg.
Balen.
Isco ziek talentquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:28 schreef DutchSL het volgende:
Of milan is overrated.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:28 schreef DutchSL het volgende:
Palathanatikosquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Panathinaikos is een elite club, die is pas underrated
Milan is pauperslecht in FUT op Abate/Nocerino/Boateng/Pato na.quote:
Bakkuzzzzquote:
Schalke stond 2 geleden ook nog in de halve finale, met een beetje geluk voor Dortmund is het niet eens onmogelijk. Ik gun het ze ook wel.quote:
Met wie speel je?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef poker4lifee het volgende:
clubs divisie 2 naar 1 gepromoveerd weer met 7-2-0
ondertussen ajax stream kijken
not bad
Zal leuk zijn als het zo blijftquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef detennismaster het volgende:
Ajax staat gedeeld tweede als de standen zo blijven.
Dortmund 10
Real Madrid 6
Ajax 6
Man City 1
Of als Dortmund wint waardoor wij tweede staanquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zal leuk zijn als het zo blijft
Weet niet wat beter is eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:40 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Of als Dortmund wint waardoor wij tweede staan
Je kan beter hopen dat Real wint, want ik denk dat het makkelijker is om Dortmund in te halen dan Real Madrid. Gezien Real waarschijnlijk wel 6 punten pakt uit de overige 2 wedstrijden. Terwijl ik Dortmund nog best wel punten zie verliezen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:40 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Of als Dortmund wint waardoor wij tweede staan
het is toch nooit goed, dan maar beter het stereotype waar maken he.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef Tim86 het volgende:
Straks weer dat gezeik op "die arrogante Ajacieden"
starring VDMquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef Tim86 het volgende:
Straks weer dat gezeik op "die arrogante Ajacieden"
Gewoon realistisch.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
NEGATIEF JIJ ANTI-AJAX ANTI NEDERLANDS VOETBAL
Omni alleenquote:
Aha oke, goed bezig dusquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Omni alleeneerste 2 in div1 ook gewonnen =]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |