PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu echt bewezen dat sommige mensen niet opletten. Er stond een Willems voor 200c BIN op de markt en met nog 41 minuten te gaan kocht ik hem maar
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu echt bewezen dat sommige mensen niet opletten. Er stond een Willems voor 200c BIN op de markt en met nog 41 minuten te gaan kocht ik hem maar
Moest je nu echt naar Cyprus? Dat heb ik helemaal verdrongen dan.. of misschien een Xbox exclusive missie ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:08 schreef Rijst het volgende:
Bijna uitgespeeld Na CL maar verder
[ afbeelding ]
Nee maar dat werd wel gezegd. Ik kreeg een ticket voor de boot om daar naartoe te gaan. Maar daar heb ik niks meer over gehoord.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moest je nu echt naar Cyprus? Dat heb ik helemaal verdrongen dan.. of misschien een Xbox exclusive missie ?
Weet alleen in AC 1 dat de overgebleven Templars naar Cyprus vluchtten nadat Altair ze had verslagen.
Ah ja, Borgia.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee maar dat werd wel gezegd. Ik kreeg een ticket voor de boot om daar naartoe te gaan. Maar daar heb ik niks meer over gehoord.
Edit: Oh dat was dus die missie dat je de Dante en die dikke moest tegenhouden
Welke games en wat was je vraagprijs?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb daarnet 2 games verkocht voor meer dan de vraagprijs. Hij bood ook meer dan de vraagprijs.
Devil May Cry 4 en Final Fantasy XIII.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:17 schreef leoon. het volgende:
[..]
Welke games en wat was je vraagprijs?(Ben op dit moment cod:mw3 aan het verkopen)
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
+7,5k. 5-0 gewonnen in de finale van de nieuwe cup.
Tegen een 5-2-2-1.. Op CB stonden Benaglia - Armero () en Lucio. In de spits een random Aubameyang.
En hoe voel je je nu? Ja, het is een super leuk spel!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik het best vies gespeeld.
De laatste twee teams waren uiteraard 5-2-2-1, daar had ik geen zin in, dus ben gewoon 3-5-2 ultra defending gaan spelen en gewacht tot ze de bal kwamen halen. Dan even lekker counteren met Pato. Leuk spel. [ afbeelding ]
Echt een viespeuken in dat toernooi. Inclusief mezelf dus. Klootzakken met Klootzakken bestrijden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En hoe voel je je nu? Ja, het is een super leuk spel!
Ik ken eerlijk gezegd weinig van je spelers. Heb je misschien een EA linkje dat ik ze is van dichterbij kan bekijken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb geen negatieve reacties gezien dus jullie hebben hem waarschijnlijk gemist
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)-off#goH7SDRDtyY:360quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:33 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik ken eerlijk gezegd weinig van je spelers. Heb je misschien een EA linkje dat ik ze is van dichterbij kan bekijken?
Ik ken ze allemaal hihihihhii en het is eens oke.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:33 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik ken eerlijk gezegd weinig van je spelers. Heb je misschien een EA linkje dat ik ze is van dichterbij kan bekijken?
Fapilicieus.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb geen negatieve reacties gezien dus jullie hebben hem waarschijnlijk gemist
[ afbeelding ]
enigste wat telt zijn die munten om straks weer paketten te kopen ja togquote:
Ik vind heel mooi. Ben benieuwd hoe de formatie speeltquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |