Niets mis meequote:Ik stond met mijn zoon..16jr onder de douche, heel gewoon in onze familie. Ik zag dat hij een bigi bana kreeg. Nu ben ik bang dat hij een boeler is en zich door mij aangetrokken voelt..als dat zo is wil ik hem niet meer in mijn buurt heben..je weet vaders hebben een zesde zintuig voor dat soort dingen
Vaders mannen broers onder elkaar hoe zouden jullie het aanpakken ..als je zoon..broer..vader met een man naar bed wilt ?
serieuze antwoorden
was altijd al benuuwt onterechte klagt.quote:wat kan je doen als een poennete poeri.fatoe agoekaw dat je bent.ik denk je zeker 200 kilo zyn.hoe doet jou mannen dan met jou bigie poenneteeeeeeeee.koop een dildoooooo.jou man moet je kans geven om buiten te neukenmotjo.wat is maat van jou onderbroek.
Of Mongolen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:01 schreef westside1993 het volgende:
Daarom kan je beter mensen om je heen hebben uit Pakistan Iran Turkije en Afghanen dan bv antillianen
dat is wel vaker op de sociale werkplaatsquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef Ellatjuh het volgende:
mn collega's bestaan voor 50% uit surinamers..
Die van mij uit mensen uit Congo, Antillianen turken, marokkanen, Kaapverdieanen, koerden dus wat wil je ermee zeggen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef Ellatjuh het volgende:
mn collega's bestaan voor 50% uit surinamers..
ja, als ik daar werkte was het te verklaren..quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef carboncarousel het volgende:
[..]
dat is wel vaker op de sociale werkplaats
dat het er veel zijn maarja..quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef westside1993 het volgende:
[..]
Die van mij uit mensen uit Congo, Antillianen turken, marokkanen, Kaapverdieanen, koerden dus wat wil je ermee zeggen?
Daar sjill ik hem elke dag.quote:
In de digitale moskee?!quote:
quote:GRAAG WAT TIPS HIEROVER, ECHT WAAR IK DOUCHE 2X PER DAG EN TOCH ZIT MIJN POENTJE VOL KAAS, HOE KOM IK ER VAN AF? JA JULLIE MOGEN ER EERST OM LACHEN, MAAR DAARNA WAT NUTTIGE TIPS.
DANKJE.
Eerste reactie:quote:Beste mensen,
Mijn man en ik proberen al een geruime tijd zwanger te raken
maar het wil niet lukken. Ik wou weten zijn er vrouwen die
hetzelde hebben meegemaakt die nu toch een kind hebben.
En bestaat er misschien een dresi om het zaad te bevordelijken?
Ben echt te einde raad iedereen om mij heen is zwanger of heeft
al 1 of 2 kinderen. Onze sexleven lijdt er ook echt onder.
Alleen serieuse reactie graag!
quote:kan je wel helpen met mijn zaad!
Wauw. Hoop dat ze in Suriname ook trolls kennen...quote:He Janine ik ben een moeder van 41 heb een zoon van 24j. We neuken al 4 jaren..heb hem ooit gevraaagd toen hij 18 was of ik zin schaamhaar zal scheren en hij liet me toe. toen kreeg hij een stijve,waarna ik hem na t scheren helemaal leegpijpte en al zn sperma slikte. Sindsdien neukt mn zoon me lekker,ook in kont en soms alleen in m,n mond. ik ben dol op z,n lekkere lul. Probeer het maar ook zal ik zeggen
lekker broodje smeerkaasquote:Op woensdag 7 november 2012 00:36 schreef Capslockie het volgende:
Partij ranzige onderwerpen hier. Dat soort dingen moeten jullie in een spoiler plaatsen. Ik zit hier een broodje te vreten en ga bijna over mijn nek.
Dit is duidelijk nepquote:Op woensdag 7 november 2012 00:35 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Wauw. Hoop dat ze in Suriname ook trolls kennen...
Zelden is de zin: 'neger wat is deze' treffender geweestquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef Kwalberto het volgende:
Ik stond met mijn zoon..16jr onder de douche, heel gewoon in onze familie. Ik zag dat hij een bigi bana kreeg. Nu ben ik bang dat hij een boeler is en zich door mij aangetrokken voelt..als dat zo is wil ik hem niet meer in mijn buurt heben..je weet vaders hebben een zesde zintuig voor dat soort dingen
Vaders mannen broers onder elkaar hoe zouden jullie het aanpakken ..als je zoon..broer..vader met een man naar bed wilt ?
serieuze antwoorden
linkje aanwezig?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:25 schreef Nikmans het volgende:
Mamjo topics met penisbaard, wat een epiek was dat
quote:beste moeders,
ik krijg hartkloppingen als ik dit voor jullie moet neertypen. ik vraag jullie advies en wil ook weten als jullie ervaringen hebt met dategene dat ik zometeen noteer. en wat voor oplossingen er zijn. kan een jongen van 5 jaar al sexuele ervaringen hebben?? ik heb em laatst betrap met me dochtertje dat jonger dan hem is. hij omhelsde haar en maakte sexuele bewegingen met zijn lichaam tegen de hare. nadien stopte hij zijn hand in dr broek, en ik kon het niet meer aanzien, dus stapte ik erop af. ik bekeek ze van een aftsand en ze wisten niet dat ik stond te kijken,il wilde zeker zijn of het werkelijk is wat ik dacht. mijn dochtertje had er geen aandacht bij, ze was zich niet bewust van datgene hij bezig was te doen.
lieve mama's, hebben jullie dit eerder ook meegemaakt. ik weet niet hoe lang dit gaande was, maar nu ik met me eigen ogen heb gezien, ben ik oplettender gaan worden. ik wil ze geen moment uit het oog verliezen. en ze mogen nu absoluut niet alleen spelen. als ze luidruchtig bezig zijn te spelen, weet ik dat het veilig is, maar zodra ik niks meer hoor en vind dat ze te stil zijn, ga ik gauw erop af. maar je weet je kan een kind niet 1x24 uur onderogen hebben.
nogmaals, is het normaal van die jongen, heeft hij die gevoelens al? of is het iets die hij gezien heeft en die hij nabootsts.
graag jullie ervaringen of advies. pls alvast bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
De moderator daar gaat wel goed om met kritiek!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |