Niets mis meequote:Ik stond met mijn zoon..16jr onder de douche, heel gewoon in onze familie. Ik zag dat hij een bigi bana kreeg. Nu ben ik bang dat hij een boeler is en zich door mij aangetrokken voelt..als dat zo is wil ik hem niet meer in mijn buurt heben..je weet vaders hebben een zesde zintuig voor dat soort dingen
Vaders mannen broers onder elkaar hoe zouden jullie het aanpakken ..als je zoon..broer..vader met een man naar bed wilt ?
serieuze antwoorden
was altijd al benuuwt onterechte klagt.quote:wat kan je doen als een poennete poeri.fatoe agoekaw dat je bent.ik denk je zeker 200 kilo zyn.hoe doet jou mannen dan met jou bigie poenneteeeeeeeee.koop een dildoooooo.jou man moet je kans geven om buiten te neukenmotjo.wat is maat van jou onderbroek.
Of Mongolen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:01 schreef westside1993 het volgende:
Daarom kan je beter mensen om je heen hebben uit Pakistan Iran Turkije en Afghanen dan bv antillianen
dat is wel vaker op de sociale werkplaatsquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef Ellatjuh het volgende:
mn collega's bestaan voor 50% uit surinamers..
Die van mij uit mensen uit Congo, Antillianen turken, marokkanen, Kaapverdieanen, koerden dus wat wil je ermee zeggen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef Ellatjuh het volgende:
mn collega's bestaan voor 50% uit surinamers..
ja, als ik daar werkte was het te verklaren..quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef carboncarousel het volgende:
[..]
dat is wel vaker op de sociale werkplaats
dat het er veel zijn maarja..quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef westside1993 het volgende:
[..]
Die van mij uit mensen uit Congo, Antillianen turken, marokkanen, Kaapverdieanen, koerden dus wat wil je ermee zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |