abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 april 2013 @ 06:39:44 #276
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_124782630
Ja, maar dit is dus voor een aantal mensen de druppel geweest. Het feit dat Pa Dekker ook met een aanvullende verklaring moest komen, sprak al boekdelen. Toch opvallend.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_124783349
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 06:39 schreef livelink het volgende:
Ja, maar dit is dus voor een aantal mensen de druppel geweest. Het feit dat Pa Dekker ook met een aanvullende verklaring moest komen, sprak al boekdelen. Toch opvallend.
Dat geeft idd te denken, maar wat zegt dat volgens jou? Het is mij nog niet duidelijk, nl.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:12:52 #278
37150 livelink
pi_124793506
Het betekent dat de mensen hun loyaliteit richting Laura verliezen. Al die sponsors, de uitgever en de verschillende woordvoerders bleven maar hun mond houden, wat Laura en haar vader ook deden en doen om hun te schofferen.

Nu komt er ineens voorzichtige kritiek uit de zeilwereld en ook van Lyall Mercer. Dat kan voor mij twee dingen betekenen. Of Laura heeft één keer kritiek te veel geleverd of het is omdat Laura ouder wordt en men niet meer de drang heeft om een kind tegen zichzelf te beschermen.

Het zal wel een combinatie van beiden zijn, maar dat er één keer kritiek te veel is geleverd, lijkt me ook wel omdat Pa Dekker zich genoodzaakt zag om de woorden van Laura te verduidelijken.
pi_124794622
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:12 schreef livelink het volgende:

Nu komt er ineens voorzichtige kritiek uit de zeilwereld en ook van Lyall Mercer.
Dat is niets nieuws.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 13:54 schreef MrFoureyes het volgende:

20 January 2012 Media Release

Laura Dekker publicist says she didn’t need school books

The former manager and publicist of Dutch teenage sailor Laura Dekker has criticised Dutch authorities for putting too much emphasis on her schoolwork. Lyall Mercer worked with Dekker until voluntarily resigning recently so that a family friend based in the Dutch Caribbean – where Dekker will soon complete her voyage – could coordinate her publicity locally. He is still in contact with Dekker.

He said that the education Dekker experienced on her world voyage far outweighed school books. “I thought it was ridiculous that the Dutch Government was focusing on books while a young girl was experiencing different cultures, meeting people from across the world and learning more than anyone would ever learn in a classroom,” he said. “I never got the impression that Laura had any intention of doing school work while away, and neither should she.”

Mercer labelled Dekker “mature beyond her years”. “In some ways she was too mature, battle-hardened by such traumatic experiences with the Dutch Government.” Mercer said the media were very supportive of Dekker “except in the Netherlands and Germany”. “Sadly the media in her home country could be nasty but across the rest of the world everyone was cheering her on.”

He said he holds great affection and respect for both Dekker and her father Dick, but explained they had a complete mistrust of the media. “Laura did very few interviews. She doesn’t really trust anyone and you can’t blame her.”

He revealed that Dick Dekker believed the Dutch Government was chasing her around the world.
“I wouldn’t have ever spoken of this, but her father and lawyer have been very open in the media recently about their attitude towards the Netherlands so I feel it’s alright to speak. Dick Dekker was convinced the Dutch Secret Service was trying to sink her boat – and her with it - right up to the end. It was all very bizarre,” he said.

Mercer said Dekker always said she’d live in New Zealand and the Australian-based publicist hopes to link up with her again if she travels “down under”.

dinsdag 2 april 2013 @ 15:59:37 #280
37150 livelink
pi_124795360
Tja, het zal wel een subtiel verschil zijn, maar ik vind de toon van Lyall Mercer toch wel heel anders nu. Toen verpakte hij zijn boodschap in een lading aan complimenten aan Laura en haar vader en nu zegt hij hetzelfde, maar dan in verbazing over de kritiek op de film. Ik vind het heel anders overkomen in ieder geval.
pi_124817822
Blijft een mooie meid zeg, ze word steeds knapper.
aardappels, sproitjes, sloavink.
pi_124870429
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:59 schreef livelink het volgende:
Tja, het zal wel een subtiel verschil zijn, maar ik vind de toon van Lyall Mercer toch wel heel anders nu. Toen verpakte hij zijn boodschap in een lading aan complimenten aan Laura en haar vader en nu zegt hij hetzelfde, maar dan in verbazing over de kritiek op de film. Ik vind het heel anders overkomen in ieder geval.
Hij gebruikt een excuus om te zeggen dat Dekker paranoide is. Dat is zeker een heel andere toon.
pi_124907877
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 08:32 schreef MrFoureyes het volgende:
Dick Dekker heeft geschreven:
Bla bla bla ik ben een aandachtshoer bla bla bla

Laura is echt heel erg teleurgesteld

En inderdaad Laura en haar familie hadden en hebben veel moeite met welke media belangstelling dan ook.

Dick Dekker (vader)

bron: http://www.nauticlink.com(...)domzeiling-te-staan/

maandag maart 18, 2013 om 13:33
OMG moeite met mediabelangstelling :|W Tja je dochter heeft er gewoon een negatieve puinhoop van gemaakt. Dan zou ik ook niet met me kop op tv willen :')

Kan iemand nu alsjeblieft Laura Dekker in een gesticht voor gestoorde en ontspoorde tieners duwen??
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_125343467
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:54 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

OMG moeite met mediabelangstelling :|W Tja je dochter heeft er gewoon een negatieve puinhoop van gemaakt. Dan zou ik ook niet met me kop op tv willen :')

Kan iemand nu alsjeblieft Laura Dekker in een gesticht voor gestoorde en ontspoorde tieners duwen??
Tja, Dick was toch juist degene die het meest happig was op sponsors, deals met grote spelers en geld vangen? Oma Dekker kwam zowat klaar als ze wat voor de radio of tv mocht zeggen.. Ze hebben het echt over zichzelf afgeroepen hoor.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 08:38:49 #285
37150 livelink
pi_126294793
Het lijkt er op dat het boek nu toch uitkomt. Er staat nu dat hij 22 mei 2013 verschijnt.

Iemand hier die hem gaat kopen? Jij had hem toch besteld, MrFoureyes?
pi_126304246
Ik las op haar site dat ze lekker door Nieuw Zeeland aan het toeren was geweest. Wel steeds in de auto geslapen dus kennelijk heeft ze niet veel geld. Eten ook weer bij elkaar gebietst bij mensen die ze tijden haar reis had ontmoet.

Dus waar ze de luxe vandaan haalt om het boek niet uit te brengen en haar eigen film af te kraken.....
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  woensdag 22 mei 2013 @ 08:39:11 #287
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_126844944
STEN DANIELSON 21-05-2013

... Enjoy like so many holy men and women the deep silence and the magnifique starry firmament thereover... And Laura, I can´t escape the impression that you stand near these holy people.

www.lauradekker.nl/gastenboek

Eerst uitgeroepen tot de tweede Anne Frank en nu heilig verklaard - Sint Laura!

Het schijnt trouwens dat we haar binnenkort op TV kunnen bewonderen in een of andere realityshow die wordt gefilmd in Marokko. Toch bewonderenswaardig hoe iemand die zo'n moeite heeft met media-aandacht zich toch steeds weer opoffert om in het nieuws te komen.
  woensdag 22 mei 2013 @ 18:08:16 #288
37150 livelink
pi_126866513
Echt waar? Ik vind het heel moeilijk te geloven dat ze daar aan mee zou doen. Had jij haar boek nou eigenlijk besteld?
  woensdag 22 mei 2013 @ 18:54:39 #289
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_126868345
http://www.bndestem.nl/al(...)amma-atlas-1.3820868

Nee, het boek heb ik niet besteld. Ik heb alleen contact gehad met de uitgever over de vraag "wat er moet gebeuren met de coupons die Zeilmeisje had verkocht". Financiële ondersteuning van de Dekkers lijkt mij geen juiste besteding van mijn geld.

Ben wel benieuwd hoe Zeilmeisje zich handhaaft in een groep, zeker als ze niet steeds de regels kan bepalen en wijzigen en als er echt van druk op staat. Anderzijds: het is wel TV. Echte honger lijd je nooit, en in echt gevaar kom je ook niet. Het moet wel zo lijken, maar alle BN-ers moeten natuurlijk weer zonder schrammen veilig thuiskomen.

Wat krijgt Zeilmeisje voor haar deelname? Voor niets vindt Dick vast niet goed.
pi_127015309
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 08:39 schreef MrFoureyes het volgende:
STEN DANIELSON 21-05-2013

... Enjoy like so many holy men and women the deep silence and the magnifique starry firmament thereover... And Laura, I can´t escape the impression that you stand near these holy people.

www.lauradekker.nl/gastenboek

Eerst uitgeroepen tot de tweede Anne Frank en nu heilig verklaard - Sint Laura!

Het schijnt trouwens dat we haar binnenkort op TV kunnen bewonderen in een of andere realityshow die wordt gefilmd in Marokko. Toch bewonderenswaardig hoe iemand die zo'n moeite heeft met media-aandacht zich toch steeds weer opoffert om in het nieuws te komen.
Ik heb het voorspeld! Laura als de nieuwe Messias :D
Dat laatste is ook onbegrijpelijk. Wat als ze het niet eens is met het beeld dat de realityshow van haar schetst?
pi_127015991
Ze leid wel een bijzonder leven zeg, als ik al die foto's op haar blog zie. Alleen maar natuur en reizen. Dat is volgens mij niet weggelegd voor veel Nederlandse meisjes van die leeftijd. Ze krijgt alles betaald door van baantje naar baantje trekken?
ADHD-C
  zondag 26 mei 2013 @ 12:07:27 #292
37150 livelink
pi_127017439
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 10:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik heb het voorspeld! Laura als de nieuwe Messias :D
Dat laatste is ook onbegrijpelijk. Wat als ze het niet eens is met het beeld dat de realityshow van haar schetst?
Ze zal vast een dagtaak hebben aan het verwijderen van de camera's.
Ach ja, dat boek verkoopt zichzelf niet, zal pa Dekker gedacht hebben.
pi_127017636
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:07 schreef livelink het volgende:

[..]

Ze zal vast een dagtaak hebben aan het verwijderen van de camera's.
Ach ja, dat boek verkoopt zichzelf niet, zal pa Dekker gedacht hebben.
Ze moet wel weer wat PR hebben, ja. Als je een paar jaar na het beëindigen van je recordpoging nog met een boek over je 'droom' aan komt kakken..
Maar de uitgever heeft dus kennelijk een manuscript gekregen, finalemente. Ik vraag me alleen af wie het dan geschreven heeft.
  zondag 26 mei 2013 @ 12:18:03 #294
37150 livelink
pi_127017739
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ze moet wel weer wat PR hebben, ja. Als je een paar jaar na het beëindigen van je recordpoging nog met een boek over je 'droom' aan komt kakken..
Maar de uitgever heeft dus kennelijk een manuscript gekregen, finalemente. Ik vraag me alleen af wie het dan geschreven heeft.
Ik vermoed dat oma de klus weer geklaard heeft.
pi_127018177
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:18 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik vermoed dat oma de klus weer geklaard heeft.
Oh, nu staat er dat Laura haar droom al op 8-jarige leeftijd had. Op andere momenten is er beweerd dat ze die pas op haar 10-de kreeg. Toen ging het erover dat haar reis niet goed voorbereid was maar dat de Dekkers beweerden dat ze er al 3 jaar mee bezig was. Er is toen van gemaakt dat het idee op haar 10-e geboren was.
pi_127054888
Dus nu opeens is Nederland wel goed genoeg voor haar...
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_127062214
Ze schijt op NL, maar we moeten haar wel geld geven.. Dus wel hier haar boekjes verloren en hier op de buis..
Ben trouwens benieuwd of ze daadwerkelijk gaat meedoen. Die show is er pas over een paar maanden en wrs is ze dan alweer met iets anders bezig.
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 02:57 schreef Logical het volgende:
Dus nu opeens is Nederland wel goed genoeg voor haar...
pi_127068316
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Ben trouwens benieuwd of ze daadwerkelijk gaat meedoen. Die show is er pas over een paar maanden en wrs is ze dan alweer met iets anders bezig.

[..]

Ze is al in Marokko! :Y

https://www.facebook.com/AVROAtlas
  † In Memoriam † maandag 27 mei 2013 @ 19:16:50 #299
137949 Disana
pi_127076193
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:44 schreef Hammondorgel het volgende:

[..]

Wat staat ze er weer dwars bij met die armen voor haar lijf :D
pi_127076676
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:44 schreef Hammondorgel het volgende:

[..]

Dan heeft ze dringend geld nodig, of aandacht, die ze normaal gesproken door te doen alsof ze geen aandacht wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')