Juist dat man.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:22 schreef Shalimar het volgende:
[..]
klopt man ik heb precies hetzelfde....uitgaan met neven, maar die moeten daarna ook weer werken dus dan zit je daar te niksen bij je familie, je moet daar eigenlijk met een paar maten naar toe gaan, gewoon zo'n balkan trip zeg maar, is veel beter
hahaaha snap jequote:Op woensdag 20 maart 2013 10:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Juist dat man.Eerst een paar dagen in Bosnie genoeg cevape en pita eten voor de energie en daarna door naar Makarska voor party hardy.
haha oh shit man die avond was gruwelijk man....araabmuzik kwam, hudson mohawke, was wel een psychische avond man......baauer klaarde em welquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe was Baauer? Heb ik wat gemist?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:56 schreef Shalimar het volgende:
[..]
haha oh shit man die avond was gruwelijk man....araabmuzik kwam, hudson mohawke, was wel een psychische avond man......baauer klaarde em wel
was uiteindelijk alleen gegaan lol mja was alleen maar beter eigenlijk
Shit man, klinkt goed.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:58 schreef Shalimar het volgende:
dus ja je hebt wel wat gemistmaar we kunnen sowieso in de zomer keer gaan brate geen probleem
pfff....het was tering druk man, ik stond in het begin achter en ik zag al die paupers gewoon staan...paar wilden zelfs dat ik niet langs hen zou gaanquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Shit man, klinkt goed.Ja, sowieso. [ afbeelding ]
Was het druk?
Hahaha. Is wel fucking vervelend man als het prop- en propvol is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:19 schreef Shalimar het volgende:
[..]
pfff....het was tering druk man, ik stond in het begin achter en ik zag al die paupers gewoon staan...paar wilden zelfs dat ik niet langs hen zou gaandus ik duwde iedereen weg want ja ik moest gewoon voorin jwz
klopt, was alleen tijdens hudson zo...daarna werd het wat minderquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Is wel fucking vervelend man als het prop- en propvol is.
ja split is wel ziek man, heb familie daar en ben meerdere keren geweestquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:59 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Kom chillen in Split dan bitches, midden juli dit jaar, 10 dagen genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Is deze reeks alweer bij #9?Gaat snel!
Snel? Gaat ziek sloom joh. Hoe gaat het met 33.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Als je hier veel tijd doorbrengt misschien,quote:Op maandag 1 april 2013 23:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Snel? Gaat ziek sloom joh. Hoe gaat het met 33.?
Tof! Zeker doen. Het is een geweldige ervaring. Kom ook eens de mooie hoofdstad Sarajevo bezoeken.quote:Op maandag 1 april 2013 23:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je hier veel tijd doorbrengt misschien,.
Ja, goed hoor. We willen misschien volgend jaar naar Bosniė op vakantie gaan,
(in begin van het voorjaar) want (een deel van) zijn familie woont daar en ik ben wel eens benieuwd
.
Zover ik weet zitten er ondertussen veel meer Yugoslaven op FOK! die zich (nog) niet in dit topic gemeld hebben.quote:Op maandag 1 april 2013 23:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Trouwens, als ik de OP als leidraad neemt, stikt het hier van de Bosniėrs haha.
Ja, ik wil wel graag naar Sarajevo (zelfs 33 is er nog nooit geweest), al heb ik echt geen idee wat ik me bij die stad moet voorstellen, hoe modern het is e.d. Alleen het is echt best ver weg van waar we moeten zijn (Bihac),quote:Op maandag 1 april 2013 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tof! Zeker doen. Het is een geweldige ervaring. Kom ook eens de mooie hoofdstad Sarajevo bezoeken.
[..]
Zover ik weet zitten er ondertussen veel meer Yugoslaven op FOK! die zich (nog) niet in dit topic gemeld hebben.
Ja, het is een mix. Heel veel gebouwen zijn weer gerestaureerd en er zijn ook heel veel nieuwe moderne gebouwen bijgekomen. Het is een levendige stad waar veel mooie dingen te zien zijn. Ik zou er persoonlijk niet te lang verblijven als je er geen mensen kent om mee uit te gaan. Twee/drie dagen lijken mij voldoende. En ja, het broke-gedeelte is herkenbaar, hehe.quote:Op maandag 1 april 2013 23:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel graag naar Sarajevo (zelfs 33 is er nog nooit geweest), al heb ik echt geen idee wat ik me bij die stad moet voorstellen, hoe modern het is e.d. Alleen het is echt best ver weg van waar we moeten zijn (Bihac),. En we zijn allebei nogal broke (autohuur zou nodig zijn) en ook slecht in sparen dus het is altijd last-minute werk,
.
Ja, je ziet 'ze' steeds meer inderdaad.
Ben jij een Yugo?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:50 schreef Doublepain het volgende:
Zdravo bazen
Het het hele topic al doorgelezen
Ik meld me ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |